Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 jul 2025 02:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Og hans læber er altid tørre... Og snakker ikke så meget, men nogle gange kan han være en vandhane hvor han kan snakke snakke

Dedikeret medlem

det er en nem måde og ryge crack altså kokain.
Man dækker det meste af koppen med sølvpapir så der lige er hul i den ene side så man kan suge og så bare tape stramt rundt om og så en masse små huller i den anden side som dækkes af asken fra en smøg hvor en mindre coke sten så ligges på.

Men hvis det var heroin ville han sidde og falde halvt i søvn hele tiden så det kan du vel udelukke.

Men på den anden side kan det vel også være ligemeget hvad han tager så længe han ikke behandler dig ordentligt?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Men hvis det var heroin ville han sidde og falde halvt i søvn hele tiden så det kan du vel udelukke.

Man kan sagtens tage heroin uden at opfører sig på den der heroin junkie agtige måde.
Kender en der arbejdede 6-7 år som dame frisør, hvor hun tog heroin næsten hver dag på arbejdet.

Dedikeret medlem

mente selvfølgelig også at når man er rigtig påvirket sidder man og nikker med hovedet som om man er ved og falde i søvn.
ihvert fald de fleste jeg kender. man ja du har ret han kunne jo sagtens lade være med at ryge så meget men det bliver røget på en helt anden måde på(på sølvpapir med et rør af sølvpapir feks) mere forklaring behøves det vidst ikke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Hvor udbredt er crack egentlig i Danmark? Synes det er virkelig sjældent, jeg hører om det herhjemme.

Dedikeret medlem

det er jo ikke fordi det er så fandens svært og lave så vil da mene det er rimelig udbredt i hvert fald hos de folk jeg kender..

Junior medlem

Altså om dagen sovet han meget han vågner altid om ved 16-17 tiderne men han sover også sent medmindre han er vågen om natten..... Så du mener d højst sandsynligt er kokain ?? Altså hvis ikke jeg snakker til ham, kan han sidde og kigge li ud hele tiden.. Han glemmer også altid.... På et tidspunkt kontaktede han mig ikke i 2 uger og da han så mig ringede han. Jeg vil gerne være meget sikker på hvad d er nemlig.... Han r altid stresset altid nedtur og han påvirker os mig ved det.. Men når han snakker så snakker han og meget klogt snakker han.... Og han ryger os meget smøgere.. Men nogle gang kan han huske ting jeg ikke engang ka huske, men for d meste glemsom..

Junior medlem

Jeg elsker ham, vil gerne hjælpe ham, men d bliver bare en stor kamp .... For han er bandemedlem og inde i alle mulige forkerte ting. Men han er den som mest bestemmer.... Men elsker ham vil få ham væk fra det...... Jeg forstår ham godt han er opvokset uden mor far derfor.... Han vil nok ændre sig hvis han stoppede m at tage det tror jeg. Han skal i retten her om to uger, pga vold.men v ik hvorfor. Men hvor længe kan man komme ind og sidde for det?? Sidder man i åben eller lukket afdeling hvis man skal i retten om to uger ?? Seriøst ham og jeg er lige omvendt... Han er ude på venstre side. Jeg på højre side, hvor jeg går i skole passer mine ting og hjemme. Men han siger det er sådan en kvinde han vil ha og at han har set nok af alt andet....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Hvidt pulver i sten er som regel kokain...

Junior medlem

Okey....

Er det derfor han behandler mig dårligt nogle gange megt negativ mod mig... Eller har man stadig sin egen personlighed når man ryger det ?? Hvordan ved jeg hvornår han r sig selv ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Drop ham nu bare for dælen
Det er da ikke vigtigt for dig, at træde rundt i det på den her måde.
Kom ud og snak med nogle nye fyre!

78% sikkert, ender det med at DU bliver knust, og han laller videre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kokain i sten behøver ikke nødvendigvis være crack. Det kan stadig godt være han "kun" sniffer det, eller værre - injicerer.

Mht. hans personlighed; dengang jeg tog coke var jeg utroligt indadvendt og arrig. Især hvert 45-60'ende minut når virkningen aftog.

Konfronter ham dog med det og fortæl ham hvordan du har det og oplever hele situationen.

Dedikeret medlem

Søde Miav du kan efter min mening ikke redde ham - og ud fra hvad du skriver så er han ikke det værd at du smadre dit liv pga ham.
Prøv at Google tidligt skadet børn.

Da jeg var ung var mit store forbillede (og ven troede jeg) netop sådan en, hvilket fik stor betydning for hvordan jeg fuckede mit eget liv op.
Fordi jeg lod mig manipulere af hans kloge ord, selvtillid, styrke og jeg tilsidesatte mig selv for at blive som ham, hvilket var en umulig opgave da jeg som dig var et følsomt og hjælpsomt menneske.

Pas på dig selv og sig fra - enten ved at afbryde kontakten ( et år i udelandet ku være en mulighed) eller konfronter ham med hvad hans misbrug gør ved ham og der med også dig og forlang han går i behandling hvis forholdet skal have en chance.

Lad værd med at spild dit liv på at være hans karklud - det vil du fortryde bittert!

Dedikeret medlem

blazr læs det hele igennem der står at han ryger det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

blazr læs det hele igennem der står at han ryger det.

True.. Jeg kan godt læse nu at alt tyder på han ryger freebase kokain. :oops:

Junior medlem

Han er også indadvendt nogle gange, hvor jeg ikke kan komme ind til ham, snak ik snakke med ham.

I har alle sammen ret, at jeg burde droppe ham, men hva skal jeg gøre jeg elsker ham. Synes også han er lidt mistænksom ind i mellem, hvor han nærmest læser min tanke ved min bevægelser, ved godt d lyder underligt, men sådan føler jeg det.

Ind i mellem tænker jeg, elsker jeg ham eller er det kun hans udseende og status han har, hvor han er leder agtig jeg elsker.
Eller r det fordi jeg ikke er Van til at snakke m andre fyre..
Jeg kan bare ikke det der med at snakke med andre fyre. Altså jeg er en rigtig flot pige, men har bare aldrig været typen som snakker med drenge her og der, har altid været kold og afvisende, men stadig sød. - han troede ikke på mig første gang jeg fortalte ham det, men han har tjekket mig på alle måder, og tror på det nu.

Ved ikke hvad jeg skal gøre, vil heler ikke give slip på ham.... Forresten et spr. ?

Når man ryger det der kokain fortæller man så sandheden altså snakker man sandt ??

Og nogle gange fortæller han mig noget fx: jeg elsker dig, vil giftes med dig blabla...
Og pludselig et stykke tid efter siger han jeg er forvirret intet er sikkert.

Hvorfor er han sådan, kan det være noget med kokain at gøre ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Du kan ikke vide om han taler sandt eller ej, bare fordi han har taget stoffer.

"Og nogle gange fortæller han mig noget fx: jeg elsker dig, vil giftes med dig blabla...
Og pludselig et stykke tid efter siger han jeg er forvirret intet er sikkert. "

grunden til, at han skifter hurtig mening, er højest sansynligt fordi, at når han har taget stoffer, lover han guld og grønne skove, men når stofferne stopper med at virke, er det hele ikke så rosenrødt mere. Det er mit bedste bud

seriøst.. Du kan finde en fyr der er mindst lige så sød, har lige så meget "status/udseende"..
Han behandler dig ikke godt, og hvis du finder dig i det, bliver det værre, og værre, og værre indtil han for alvor har fucket dig op.
Du ved ikke hvad du skal gøre siger du.. Jamen jeg kan da godt komme med et bud. Ring ham op og sig det er slut (ikke noget med at lade dig overtale til at fortsætte) fortæl ham, at han ikke skal opsøge dig. Slet hans nummer, slet ham på Facebook. Gå i byen i morgen aften, eller torsdag/fredag, drik et par genstande og snak med andre folk. Gider ikke skrive mere efter dette, for sammen med de andre svar har du mere end rigelig information om hvorfor du burde passe på dig selv
Held og lykke!

Dedikeret medlem

Når man ryger det der kokain fortæller man så sandheden altså snakker man sandt ??

Det at han sådan set lyver omkring han tager det - ved ikke at fortælle dig det, svare vist på det spørgsmål.

Og nogle gange fortæller han mig noget fx: jeg elsker dig, vil giftes med dig blabla...
Og pludselig et stykke tid efter siger han jeg er forvirret intet er sikkert.

Hvorfor er han sådan, kan det være noget med kokain at gøre ?

Ja forvirring/paranoia er en bivirkning.

Udover det er det en meget dyr hobby at have - har oplevet hvordan en mand som havde styret en af de store byer i Danmark - satte alt over styr. Set ham siddende på en madres i en fuldstændig tom 5-værelses lejlighed hvor selv gulvtæpperne var omsat til kokain, var et trist syn.

Dedikeret medlem

Jeg vil tilslutte mig Mose-ræven:

"seriøst.. Du kan finde en fyr der er mindst lige så sød, har lige så meget "status/udseende"..
Han behandler dig ikke godt, og hvis du finder dig i det, bliver det værre, og værre, og værre indtil han for alvor har fucket dig op.
Du ved ikke hvad du skal gøre siger du.. Jamen jeg kan da godt komme med et bud. Ring ham op og sig det er slut (ikke noget med at lade dig overtale til at fortsætte) fortæl ham, at han ikke skal opsøge dig. Slet hans nummer, slet ham på Facebook. Gå i byen i morgen aften, eller torsdag/fredag, drik et par genstande og snak med andre folk. Gider ikke skrive mere efter dette, for sammen med de andre svar har du mere end rigelig information om hvorfor du burde passe på dig selv.
Held og lykke. "

Junior medlem

Vil det sige man aldrig er sig selv når man tager det fordi man har optur når man tager det og når man ikke tager det er man sur også gider man intet ?

Ja i har ret alle sammen, han er lige kommet ind og sidde. Jeg må lave facebook, sådan noget gav han mig heler ikke lov til, men han havde det selv. Er bare bange for han ikke vil lade mig være på en måde. Hvor jeg er fri nu, selvom hans venner holder øje med mig, må jeg komme videre, må gøre mit bedste..... Mange tak for hjælpen og alle de informationer, d har virkelig gavnet mig!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]