Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 17:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

jeg har prøvet noget lignende.. Jeg var tilgengæld møg skæv..

vi havde siddet og røget joints, og jeg havde taget et hoved eller to.. På et tidspunkt går jeg ud på toilettet, og når jeg når der ud ka jeg ikke stå længere, så jeg dejser om på gulvet, hvorefter jeg ligger og spørg mig selv hvor fanden jeg er henne.. Jeg sku lige sunde mig, og så havde jeg det fint nok igen.. Men det var da lidt skræmmende..

Titel:
Junior medlem

..

Junior medlem

Jeg har oplevet det før, det jeg mener er synderen er det evt høje indhold af PVC (Altså det man betegner som dårligt hash) PVC er det samme stof som der er i plastik, og når plastik brændes af udløser det PVC dampe, det stof bliver blandet i pladen og solgt som væsenligt billigere hash, da effekten er anderledes, eftervirkningerne kan være extrem hovedpine når ruset er ovre, opkast fornemmelser, svimmelhed (under ruset), det at det er væsenligt nemmere at blive "stoned" efter meget kotere tid, er også et tegn på det (kommer dog an på i hvilken mægnde og opblanding) også for meget hash i en join (feks 1,5g hash i en 1smøgs) eller ikke at riste tobakken kan være skyld i en blanding mællem nikotin skævhed og rus. HASH får dine hjernesæller til at "sove" altså, dekommer igen med tiden, hvis du holder op (feks 2 år og din hjerne er tilbage efter et par måneder i streg) men hvis du ryger PVC (billig hash) får du ALDRIG de hjernesæller tilbage, da det dræber hjernesellerne. PVC er ikke det eneste som nogle gange er blandet i billig hash, også Sovepiller, Bildæk, Næsespray, hovedpinepiller, og ret sansynligt andet. DU VIL NÆSTEN ALDRIG KUNNE SKAFFE 100% RENT HASH, SÅ SPØRGSMØLET ER HVOR MEGET LORT DU VIL HAVE I DIT HASH, det er det der afgøre prisen, ikke navnet, og meget lidt for det kommer fra.

Alle mine erfaringer og viden kommer udelukkende fra egen oplevelse, jeg har ingen professorgrad, og har ikke snakked med en professionel om noget af det

Håber i kunne bruge min viden :)

Medlem

Min bror var til angst foredrag og der nævnte de at man kunne blive så påvirket af cannabis at du paniker og fokuser på alt muligt andet som hjertebanken osv i stedet for at trække vejret

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Har en veninde der blev hentet af ambulance, fordi hun glemte at trække vejret, da hun blev pisseskæv.

Junior medlem
Brugeravatar

Øhh man fokusere jo heller ikke på at trække vejret normalt? det gør man sku da automatisk :P

Junior medlem

Har en veninde der blev hentet af ambulance, fordi hun glemte at trække vejret, da hun blev pisseskæv.

Mærkeligt, så vidt jeg ved går Hash ikke ind og påvirker CNS som og så sørger for vi trækker vejret automatisk. + mange andre ting.

Junior medlem
Brugeravatar

Mærkeligt, så vidt jeg ved går Hash ikke ind og påvirker CNS som og så sørger for vi trækker vejret automatisk. + mange andre ting.

Der har sikkert været probbet et eller andet stof i det hun har røget, hvis det overhovedet var hash.

Junior medlem

Hejsa, jeg har faktisk prøvet det 1 enkelt gang hvor jeg tog et normalt hovede på bong som jeg plejer og så fik jeg blackout i 10 sekunder max! og vågnede bare op til et stort glas cola lagde på gulvet og en bong i hånden. Så jeg synes det er rimelig interresant du tager det op her, så ved jeg i det mindste jeg ikk er alene om det :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]