Det lyder mega dumt - tror han har røget for meget bong.
Men jo, det lyder da sandsynligt men i et så lille omfang at du nok ikke ville kunne måle det på nogen som helst måde - og hvis man kunne, tror jeg slet ikke det vil have nogen effekt på dig overhovedet.
"- hans argument var at grunden til man bliver meget mere skæv er fordi ens hjerne har taget skade." - jeg tror altså hans hjerne har taget skade af en eller anden årsag, for det var da et ufatteligt dumt argument.
Kom dog til at tænke at man kan vel godt tage skade af at holde vejret med røgfyldte lunger, da hjernen så får mindre ilt og at der er de giftige stoffer at tage i betragtning. Men jeg tror ikke der er noget hold i det, ellers ville professionele dykkere jo være hjerneskadet på det groveste (altså dem der dykker uden nogen form for udstyr).
Det han har læst i den artikel må enten være blevet læst/forstået forkert af ham, eller skrevet af ordblinde eller ret uintelligente folk. Som jeg tror det kunne misforstås, så har artiklen udtrykt det som at du kan blive skadet af THC hvis du indhalerer, hvilket jo på en måde er rigtig nok.
Må lige spørge om din ven var påvirket på nogen måde? Min post er slet ikke for at "disse" eller nedgøre nogen af jer på nogen måde, så beklager hvis jeg har udtrykt mig lidt hårdt

Godnat