Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 09:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: god kokain
Medlem

jeg er ret vild med at ryge coke, og da jeg ikke vil ud i selv at lave det til freebase vil jeg gerne købe rigtig god kokain som næsten er helt rent, så det jo i princippet freebase hvis det er rent, ikke ?

og hvordan ved jeg om det er godt når jeg køber det, hvordan skal det smage og se ud

knus til jer alle

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Undskyld mig, men det lyder som om at du er på vej ud i et desideret misbrug - hvis du ikke allerede er i et! :s

At skyde morfika, at ryge freebase coke!! Det er altså nogle heftige spørgsmål du slynger ud!
Tror du ikke at du måske skulle til at tage kontakt til et misbrugscenter!? Det kunne i min optik meget vel lyde som om at du er godt igang med at fucke dit videre liv op pga en kortvarig rus :(

Pas nu på dig selv!

Medlem
Brugeravatar

Hejsa, der er vidst noget du har misforstået, men så er det jo godt du spørger her :)

Når du snakker om kokain går jeg ud fra du mener det hvide pulver som man sniffer. Dette er ikke freebase kokain, men kokain i saltform som du ikke får meget ud af at ryge, hvis du derimod vil omdanne det til freebase, populært kaldet crack, så skal du have gang i hjemmekemien eller finde en pusher der sælger lige præcis det og ikke kokain-salt. Kig evt. her for en diskussion af hvordan man kommer fra kokain-salt til freebase. http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=10&t=14489

Det kan være svært at vurdere renheden af det kokain du køber, men generelt set har kokain solgt på gaden en renhed på gennemsnit 20%. Det er muligt at rense nogle af urenhederne væk ved at putte dit kokain i et kaffefilter og overhælde det med acetone. Selvsagt er det vigtigt at alt acetonen er fordampet før du prøver på noget som helst med dit "rensede kokain". Det skal også lige siges at kokainen er det der bliver tilbage i filteret, resten kan du godt smide ud.

Ud over det så synes jeg, ligesom Obama, at du skal sætte dig ned og tænke over hvad du har gang i, det lyder ikke til du har et sundt forhold til rusmidler.

Senest rettet af peter pan 19 mar 2013 23:33, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Må jeg spørge hvor gammel du er Missmichella?

Medlem

nu ryger jeg selv kun hash, og har "nøjdes" med det i mange år. :) bare lige for at slå det fast...

Men obama og peter pan. skal i så ikke også gang med og kommenterer på alle dem, der skriver rapporter om heroin? det sgu da lige så nasty og sidde og ryge eller stikke sig med det shit. ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det har da absolut ingenting med at tage heroin det der...! Bliver helt irriteret over hvor meget din personlige holdning præger dit indlæg uden at forholde sig til HR. At sidde og skyde morfinpiller / ryge freebase er betydeligt værre end at prøve at skyde dope henholdsvis fysisk og psykisk!

Medlem

jeg undskylder hvis jeg fik udtrykt mig forkert.....
Syntes bare tit, at der er mange her inde, som går SÅ meget op i, hvor "hæftigt" andres misbrug er, i stedet til at forholde sig til det enlige emne (som peter pan faktisk gjorde), og i hvor gamle folk er, inden de prøver det ene og det andet drug....
Dem, der vælger og gide og oprette en profil herinde, har ihvertfald været nok på sitet til, og vide hvor gammel man "burde" være inden man prøver de forskellige ting.
- Selvfølgelig skal man passe på med hvad man tager, men syntes godt det kan blive for anklagende en gang imellem...

og med hensyn til det med heroin osv, jeg har INGEN erfaring med det. og gider ikke engang og læse stof, omkring hero. Jeg har en bekendt der er "slave" for det stof.... virklig trist, og syntes bestemt selv, det er det værste man kan udsætte sig for....

"den typiske psychedelia bruger"

- jaaa, nu er jeg så heldigvis blevet 31år, og meget klogere... kan tydelig huske den gang, jeg som 15årig, sad med nogle kammerater og hyggede med noget benzin eller lightergas...
Gooodt jeg er blevet klogere nu.. nu tager jeg kun Mdma og svampe og lsd.. er meget mere oplyst nu...

**^^ sådan syntes jeg tit "i grove træk " det lyder her på psychedelia... og af min opfattelse.. så er dem der siger noget i retning af det der.. de er sgu selv lige så langt ude og skide...

ved ikke om den kom rigtig ud denher gang...
Hands down.. har MEGET svært ved og udtrykke mig gennem computer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis en bruger opretter to tråde på samme dag, om så heftige og skadelige sager, som det er at skyde morfinpiller eller ryge freebase, giver det en stof til eftertanke om, det nu er fornuftigt og sundt at hjælpe den her person.
Lidt ligesom de mange folk der enten gør skade på sig selv eller værre endnu forsøger selvmord, det er jo mere reglen end undtagelsen at vedkommende gør det i ren desperation som et råb om hjælp. Hvilket jeg helt klart har fået indtrykket af, er tilfældet her - også selvom trådstarter ikke vil indrømme det, så er det dælme ikke normalt at man først spørger om hjælp til noget så skadeligt som at skyde piller (med så lidt erfaring), for derefter at spørge ind til freebase coke. :shock:

Det er bare ikke normalt!

Forsøger på ingen måde at lege forældre eller bedrevidende. Og grunden til at jeg i den her tråd ikke ligefrem står forrest i køen for at hjælpe hende her, er at jeg dælme vil have det dårligt med mig selv hvis jeg var medvirkende til at hjælpe hende med at få kørt sig selv ud over klippen! Det er et Harm Reduction forum det her..
Så kan slet ikke se hvordan at en bruger skal kunne få lov til at oprette to tråde, på én dag, om så skadelige indtagelsesmetoder uden at ens samvittighed vender sig i maven for at finde ud af, hvad der ligger til grund for hvorfor at brugeren ønsker den efterspurgte viden, når brugeren tydeligvis igennem tidligere indlæg har vist hvor lidt erfaring vedkommende har indenfor de i forvejen meget afhængighedsskabende stoffer.

Medlem
Brugeravatar

nu ryger jeg selv kun hash, og har "nøjdes" med det i mange år. :) bare lige for at slå det fast...

Men obama og peter pan. skal i så ikke også gang med og kommenterer på alle dem, der skriver rapporter om heroin? det sgu da lige så nasty og sidde og ryge eller stikke sig med det shit. ?

Der er en væsentlig forskel på brugere som fx Missmichella og brugere som rent faktisk ved hvad de laver. Det fremgår tydeligt ud fra hendes sidste to topics at hun vitterligt ingen ide har om hvad hun laver. Jeg vil ikke prøve at forhindre nogen i at ryge crack eller skyde heroin hvis det virkelig er det de vil, de skal nok finde ud af det med eller uden min hjælp. Gider ikke spilde min tid på at fortælle en heroinmisbruger hvor skadeligt det han gør er, det ved han godt selv og jeg får næppe personen til at stoppe. Der hvor jeg skrider ind er når en uerfaren bruger stiller spørgsmål, som Missmichella gør her, og svarer på dem så godt jeg nu formår i HR øjemed. Jeg føler mig dog berettiget til at forholde mig kritisk til de (manglende) overvejelser der går forud for at en person mener at crack er det helt rigtige valg for ham/hende.

Medlem

jeg er 18 år gammel , og der er ingen i min egen vennekreds der tager ting som morgin piller, og de få der kender til det som fx onkler eller brødre , vil selvf ikke hjælpe mig .
igår spurgte jeg ind til det med morfin , fordi jeg ikke har været på noget i 10 dage og ville gerne have en rigtig fantastisk rus , idag ville jeg såår ryge coke for det elsker jeg, og ville have mest mulig ud af det idag .
men er der såår nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan se om det er god kokain

knuss

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Husk nu på vi ikke sidder her for at irritere dig, vi sidder her for at prøve at hjælpe dig. Lige nu lyder det som om du har gang i at træffe nogle valg du senere vil komme til at fortryde på grund af jagten på en kortvarig rus.

Pas nu på dig selv, du er 18 år gammel og spørg om at ryge freebase coke.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

men nu når vi snakker om crack , bliver det overhoved solgt i danmark ,

og hvordan ser det ud i forhold til kokain man sniffer

Medlem
Brugeravatar

Woah vild læsning det her. Håber du får mere styr på dit liv... Det er aldrig for sent, og slet ikke når man er 18! Held og lykke herfra.

Medlem
Brugeravatar

Det er rigtig godt du spørger om hjælp her inde i stedet for at eksperimentere selv, det skal du have ros for.

Jeg tror det ville være rigtig godt for dig at læse lidt om hvad du putter i kroppen og hvilke risici du tager når du fx "leger" med opioider og kokain. Du kan starte med at læse lidt her på psychedelias egen wiki:
http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Kokain
http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Morfin

Opioider og kokain er meget vanedannende og afhængighedsskabende stoffer. En ting er at indtage opioider oralt som tabletter og sniffe kokain, men noget helt andet er at injicere og ryge det. Det der bekymre mig lidt er at det ikke lyder til du har overvejet hvor afhængighedsskabende det rent faktisk er sammenlignet med de metoder du har prøvet førhen. Når du overvejer at injicere morfin fra opløste tabletter, hvilket i sig selv kan være fatalt, vil jeg sige at du lige så godt kunne have taget heroin, virkningen er stort set den samme. Som du sikkert ved ender rigtig mange af dem der prøver "sprøjten" med at blive fanget i det.

Hvad crack angår så er det i bedste fald lige så afhængighedsskabende som heroin. Skal du absolut tage disse stoffer så hold dig da til de mindre ekstreme administrationsruter som du gør i forvejen.

Medlem
Brugeravatar

Du kan hverken se eller lugte om det er god kokain. Du bliver nød til at stole på din dealer sælger noget "ok" kokain eller også skal du være så erfaren at du kan genkende god kokain ud fra rusen.
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=43736&hilit=narkotikasituationen+2012+psychedelia
I denne tråd kan du se en tabel over renheden af de forskellige stoffer beslaglagt på gaden. Kan se jeg også lige må rette min tidligere udtalelse om kokains renhed da den ligger på 20% gennemsnit og ikke 10% som jeg skrev.

Det er stadig noget usselt skidt og hvis du kigger på hvad det resterende i "kokainen" er, altså fyldstofferne, vil jeg lige fremhæve levamisol som er fundet i 84% af alt kokainen testet. Du kan læse lidt mere om levamisol her:
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/07/26/175716.htm

Om crack bliver solgt i Danmark ved jeg ikke, men mit bud er at det helt sikkert gør til en hvis grad. Du kan prøve at lave en billedsøgning på google af "crack" så kan du se hvordan det ser ud. Det burde være rimelig let at adskille fra kokain-salt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
har hørt det skulle være virkelig nemt at lave crack fra kokain, jeg tror faktisk ikke du skal bruge andet en kausisk soda og en pande på et komfur. men jeg ved slet ikke nok om det til at sige hvordan, eller hvor farligt det er at lave (om det er farligt).

ryg nogle joints i stedet for det fis dér, er mit bedste råd :)

Medlem
Brugeravatar

Kære missmichella

Det gør sgu lidt ondt at læse om din situation, og at du er nysgerrig på de ting i så tidlig en alder.
Det der med at sidde på sit værelse og koge på morfin eller crack. Det er altså ikke noget for en 18-årig pige (eller dreng for den sags skyld). Det er rart, selvfølgelig. Men prisen, som du skal betale er, efter min mening, alt, alt for høj. Nu taler jeg ikke om de penge, du skal give for stofferne. Jeg taler om de problemer, som du får i dit liv hvis du vælger misbruget. De stoffer, du har med at gøre, er nogle af de mest vanedannende der findes, og det er der *ingen* der virkelig kan styre.

Gå ud og nyd solen, ryg dig joint, scor en sød fyr (eller pige, whatever). Det er sgu gode, gammeldags fornøjelser, som ikke tvinger dig ud i en løbebane, som både er skidt for dig og for alle du kender.

Det er sgu ikke for at være hverken sur eller gammel. Jeg kender dig ikke, men jeg er faktisk lidt bekymret for dig.

Alt det, bedste, NM

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kokain er et af de mest afhængighedskabende stoffer der findes på vores planet. Allerede ved nasalt indtag (snifning) har det en tendens til at gøre folk sindsygt hooked. Det er meget meget værre hvis du ryger det, i form af crack, eller værre, sprøjter det.

Bare lad være, og lad især vær når du er så ung som du er.

Jeg vil også sige, drik nogen øl og ryg nogen joints.
Om nogen år vil du se tilbage i retrospekt og takke dig selv, trust me.

Jeg synes du skal prøve at bladre lidt i den tråd her. Det giver rigtig god stof til eftertanke.
http://www.bluelight.ru/vb/threads/4967 ... is-cocaine

Kh

Medlem

men er det ikke noget med god kokain er en sten

Dedikeret medlem

du kan sagtens få dårlig coke i sten.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]