Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 aug 2025 18:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

haarj jeg har tænkt mig at skaffe noget morfin her senere, ved ikke helt om det bliver morfin eller noget andre morfin præperater ,, men jeg har tænkt mig at prøve at sprøjte det ,, hvis man kan

kan jeg knuse en pille og blande det med fx vand og sprøjte det ind
og hvor meget må jeg tage og sprøjte ind

det første gang jeg prøver at sprøjte ind i blodårer men jeg vil herne få den bedste rus som muligt

knus

Medlem

forstår det ikke helt den eneste forskel er vel kun onset virkning er vel stadig den samme :)?

Medlem

jeg vil bare gerne mærke suset og prøve det på den måde , tror da det en mere intens virkning at sprøjte det i blodårer end at tage det oralt
tror du ikke

Medlem
Brugeravatar

Jeg har ingen forstand på nåle, personligt hader jeg dem. Men jeg syntes det lyder som en dum ide, især fordi du ikke selv har nogen erfaring med at stikke.
Rusen kan selfølgelig blive mere intens af at sprøjte det ind, men hvorfor ikke bare "nøjes" med en oral dosis, eller feks sniffe det?
Jeg kan forestille mig at det kan være potentielt farligt med knuste piller.
Det kunne klumpe sig sammen i sprøjten eller i dine årer under selve indsprøjtningen hvis du opløser pillerne forkert

Senest rettet af Lonewolf 18 mar 2013 17:42, rettet i alt 1 gang.

Admin
Brugeravatar

Please, hold dig langt væk fra det, når du ikke ved mere om det! Bare at blande nogle piller med vand og injicere dem i en blodåre, kan meget nemt føre til blodpropper, koldbrand og derfor være fatalt.

Som udgangspunkt vil jeg i det hele taget fraråde folk at injicere tabletter. Det er de slet ikke beregnede til. Hvis du endelig vil i gang med at skyde morfin, så få fat i noget injektionsvæske med morfin. Og allier dig i øvrigt med en erfaren bruger. Når man går over til at injicere sine drugs, er der meget mere der kan gå galt Så derfor er det en meget god idé at have en anden til at vise korrekt injektionsteknik, hygiejne osv.

-Jimmy Carter

Medlem

jamen hvordan kan jeg dog få fat i morfin væske der ,
og tror du det giver en bedre rus og sniffe det end at spis det oralt

Medlem

Geografisk sted: Meget langt væk fra virkeligheden
det er en rigtig dårlig ide du har fået dig der som imp siger ..

personligt sniffer jeg altid min morfin da rusen er meget mere intens og virker som regel også en smule hurtigere ..

Medlem

jeg tror jeg sniffer det , har jeg heller aldrig prøvet. det er nu 2 uger siden jeg stoppede men idag kan jeg bare ikke lade være og jeg glæder mig sååår meget
så tror jeg vil tage 20 mg og sniffe
skal jeg bare tage en streg

Medlem

hvad er forskellen enlig på opioder og opiater

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
altså der er jo en grund til at man bliver mere påvirket når man sprøjter det direkte ind i blodet.. man sender stoffet uden om alle naturlige filtre i kroppen; mavesæk, lunger, slimhinder osv. der er ingen stoffer som det naturligt er meningen skal optages på den måde.

det burde være en grænse for alle stofbrugere/misbrugere at man aldrig skal sprøjte noget ind i sine blodårer/muskler, uden at have en meget god grund og vide præcis hvad man foretager sig, hvilket man kun kan vide hvis man tager en medicinsk uddannelse.

ved godt det ikke har noget med emnet at gøre, men ærligt talt, lad vær' at begynde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Det føles imo 50 gange bedre at sprøjte morfin direkte i blodet end at æde dem. Giver et lækkert rush og alt bliver godt i 45 minutter. Oralt synes jeg morfin er langt mindre interessant og euforisk.

Medlem
Brugeravatar

Eyeballing er aldrig en god ide, mål dine doser op! Tjeck evt Erowid "en streg" kan være et meget bredt begreb

Medlem

ja men hvis jeg kan tage en pille 20 mg oralt kan jeg så knuse den og sniffe det hele på en gang

Medlem

Geografisk sted: Meget langt væk fra virkeligheden
kommer an på hvilken medicin det er .. hvis det er depot medicin skal du nok nøjes med en hvart og hvis det er alm ville jeg starte med halvdelen ..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hvad er forskellen enlig på opioder og opiater

Det lyder altså til du ikke har en anelse om hvad du laver. Gør dig selv en tjeneste og læs op på de substanser du vælger at indtage. Det kan hurtig gå galt, hvis man ikke ved hvad man laver..
God dag :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Det her går galt, siger jeg bare..

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem

jeg ved nemlig ikke en ting om det, kun mine egne erfaringer med oral . men det jo derfor jeg spørger jer om hjælp for det ikk går galt

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Som de andre siger - hold dig langt væk fra at skyde tabletter.
Det lyder til at du har fine erfaringer med oral indtagelse. Hvorfor holder du dig ikke til det?

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Folk vil gerne være så lamme som mulig, med hurtig onset, lang duration og en virkning man kan mærke, så folk begynder på sådan noget, og er set så mange gange hvad det ender ud i..

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem
Brugeravatar

Hvis du gerne vil have en virkning der er lidt ligesom IV, så kan du plugge dem. Dvs blande det op i noget vand, putte det i en pumpe og skyde det op bag i(altså i røven). Jeg syntes personligt at normal morfin er til grin oralt, biotilgængeligheden er også ret lav oralt. Men det virker ihvertfald at plugge dem, det har jeg selv gjort med stor tilfredshed! Kan ikke sige noget om hvordan det føles IV, har altid holdt mig fra at stikke euforiserende stoffer ind under huden, det er bliver hurtigt et skråplan.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]