Der er mange på psy som gerne vil diagnosticeres med hashpsykose, problemet er bare, at ingen herinde fra kan give dig et reelt svar på, om du har fået hashpsykose eller ej.
Derudover synes jeg, at det ligner et tegn på overdosering. Du har simpelthen røget for meget og i for lang tid, og jeg har selv oplevet lignende situationer, dog lyder de til at være mildere, nogle få gange jeg har røget rigtig meget. Og nu er du også stadig forholdsvis ung, din hjerne er i hvert fald stadige i rivende udvikling, hvorfor jeg tror en konstant påvirkning af cannabis kan lege rigtig meget med din psyke, måske endda hormonelle balance? (Kunne være spændende hvis nogen vidste noget om sidstnævnte).
Mit råd er simpelthen at ryge mindre, få nogle andre ting at gå op, motion har altid virket for mig, og så at prøve at jagte piger/drenge. Eventuelt game det væk i DotA eller noget, selvom en hobby der inkluderer motion er at foretrække (læs: sport).
Men i hvert fald mindre røg, langt mindre, brug din energi på andre ting, og husk at hashen er der også om 5, 10, 30, 100 år. Det er altså også fedt at være ædru, specielt når man er ung (mest når man er barn). Jeg er i hvert fald rigtig glad for, at jeg ikke røg dagligt før jeg blev 21, og nød det både ædru og påvirkede liv til tider da jeg var mindre. Det er langt fra alle der kan klare at ryge hver dag, og samtidig have en uovertruffen skarphed.. Der er ædru altså at foretrukke.
Vælg med hjernen og med hjertet og tænk langsigtet. Du er stadig ung og har hele livet foran dig.
_________________ Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden
Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem. <@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede
|