Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Riot-kit
Medlem
Brugeravatar

Cutter snakker om at udvikle et Riot-kit.
video http://www.youtube.com/watch?v=U5pwF-4N ... e=youtu.be
Jeg er som sagt selv graff maler, men synes ikke at en legalisering skal styres fra vold og herværk. det hører ikke hjemme at cannabis skal sammenlignes med ulovlighedder. Har så småt mistet min respekt for manden.

Hvad synes I?

God tirsdag drenge og piger i forummet!

Titel: Re: Riot-kit
Medlem

Jeg mener ikke krigsretorik generelt, er til nogen som helst nytte. Jeg oplever debatten i vores samfund som værende alt for gennemsyret af had og bitterhed. Det bekymrer mig meget, og jeg så langt hellere han valgte en fredelig approach, selvom jeg sagtens kan forstå hans frustration.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg synes cutter er en idiot

nogle gange gør han noget som har klasse og som ser godt ud for en legalisering af cannabis. nogle gange så er han torskedum at høre og se på. Dét her er dog det dummeste jeg har hørt fra ham so far.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Selvom jeg ikke er enig i hans tilgang til emnet, så er det en logisk konsekvens af den seneste tids hetz mod rygerne... Man kan i øvrigt også så småt begynde at se fortalere for de svageste i samfundet komme op på barrikaderne omend knap så melodramatisk/krigeriske som Cutter her...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Word!
Ung rebelsk attitude DER! Khodr har tidligere selv sagt, at det eneste han har at gå op i, er at få legaliseret hash. Derfor undrer det mig ikke, at hans attitude er så krigerisk, når hans situation tages i betragtning. Han er tydeligvis frustreret over den "stillestående" udvikling i legaliseringsprocessen, som stadig betyder, at cannabis er ulovligt og at man får en bøde for besiddelse, salg o.l.

Derfor skal der bare smadres nogle politibiler, selvom: "politiet er politikernes gidsler" ;)

Hvorfor er det altid bonghoveder som Spandmand, hampepartiet, Khodr o.l. man ser forsvare cannabis?
Jeg har fuld forståelse for folk, der har en negativ holdning til legaliseringen, når de kun oplever videoer interviews som disse.

Junior medlem

Er helt enig, manden griber det helt forkert an, men jeg forstår også godt hans frustrationer. Det er desværre bare ikke sådan man skal vise sig ud af til hvis man ud med et offentligt budskab.

Synes dog langt fra manden er en idiot. Han kommer med en masse gode indskud og idéer. Dog alt for rebelsk for Hr og Fru Danmark efter min smag, hvilket også har indflydelse hvis det tilsidst skulle munde ud i en demokratisk afstemning.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Han er en forfærdelig repræsentant

Medlem
Brugeravatar

Han er en forfærdelig repræsentant

Først og fremmest det her, er jeg enig i. Han er en virkelig dårlig repræsentant for legaliseringen. Ærgerligt når han elles brænder så meget for det.

Medlem

Jeg skrev i til hans facebook gruppe (smokenhagen) at jeg egentlig havde glædet mig til at besøge "DK's første coffeshop", men at hans udtalelse om at alle de danske politikere er ældgamle dinosaurere og hans generelle udmeldinger ikke ligefrem huede mig. At han måtte udtale sig som han ville, men at han ikke skal give udtryk for at vi alle står inde for det han siger. Jeg afsluttede med at give udtryk for at jeg håbede på en dialog, men at jeg godt vidste at han var typen der sletter alle kritiske opslag og nægter at snakke ordentligt.

Han skrev "hey nar", svinede mig og slettede opslaget. Min ven gjorde præcist det samme for en uge siden, med PRÆCIST samme resultat. Han er en fucking idiot der ligesom "spand-rygeren" i medierne ødelægger det for alle os andre. Jeg kan slet slet slet ikke snuppe ham, og håber at andre fortalere kan se hvor stor en klaphat han er.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]