Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

jeg tog sidste gang nytårs aften og der havde jeg det ret godt, men så her sidste gang jeg tog noget, i weekenden, der fik jeg en underlig effekt, det er det samme som det altid er "har jeg fået afvide" men det havde en virkelig sær virkning

jeg blev lidt mere udadvendt, men havde ikke den der overvældene følelse, og jeg følte mig faktisk mere beruset end blæst. men jeg har tilgængeld mange "blackouts" som jeg slet ikk kan huske hen over aftenen hvilket er ret unormalt..

det jeg vil frem til er at jeg manglede den der følelse af at være kongen af verden og bare havde lyst til at snakke med andre og danse !

er jeg blevet for resistent eller er der andre faktore der spiller ind?

sig til hvis jeg ikk har uddybet nok? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
det kan have noget med dosis at gøre, generel stemning der hvor du har været (især hvilke personer du har været sammen med), hvis du har drukket alkohol, fået for lidt søvn eller røget joints kan det også have medvirket til at du har været mere fraværende.

du kunne jo starte med at skrive en dosis, evt redosering, over hvor lang tid du tog det, hvor henne (hjemme/på en club/osv), hvem du var sammen med, om du havde spist nok, om du har indtaget andre ting, ALT!
der er ingen der kan vide hvad der "er gået galt" for dig, når der er så få informationer.. det eneste du har fortalt er at du har ventet et fint stykke tid mellem blæseturene.

Junior medlem

det kan have noget med dosis at gøre, generel stemning der hvor du har været (især hvilke personer du har været sammen med), hvis du har drukket alkohol, fået for lidt søvn eller røget joints kan det også have medvirket til at du har været mere fraværende.

du kunne jo starte med at skrive en dosis, evt redosering, over hvor lang tid du tog det, hvor henne (hjemme/på en club/osv), hvem du var sammen med, om du havde spist nok, om du har indtaget andre ting, ALT!
der er ingen der kan vide hvad der "er gået galt" for dig, når der er så få informationer.. det eneste du har fortalt er at du har ventet et fint stykke tid mellem blæseturene.

dosis 150mg redosering på ca 100mg, det skal siges at jeg er en stor fyr på 107 kilo ca, og jeg var sammen med dem jeg altid er sammen med når jeg skal blæse, 4 gode kammarater, hvor vi starter hos en af dem og så tager videre til vores stam "diskotek" hvis man kan kalde det det, og jeg har nok drukket 4-5 øl og et far fiskeshots, intet overdrevet, havde spist godt inden, men havde kun fået 4-5 timers søvn natten før

og jeg har vel taget det over en periode på 8 timer, 150 hosm in kammarat, 100 da vi tog afsted efter et par timer, og så lidt i ny og næ nede på diskoteket,

jeg er en sådan rimelig hærdet bruger, jeg vil faktsik sige at jeg har været "misbruger" af mdma, men har trappet ned op det, og den sidste tur før dette havde jeg det sku ret godt,

skriv endelig hvis jeg skal uddybe bedre :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Hvor lang tid er der så gået mellem de 2 ture?
For dosen lader ikke til at være problemet hvis det vel at mærke er nogenlunde rent :)

Junior medlem

2 måneder mellem turene ca, men det havde en anderledes konsistent end det plejer.. det var knust da jeg fik det hvilket er unormalt, men tænkte ikke over det, for det lugtede som det plejede og kradsede i næsen som det plejede og smagte som det plejede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror søvnmanglen, det store måltid og alkoholindtaget er årsagerne. Desuden kan jeg forestille mig at du er blevet skuffet og så har du hevet dit eget trip ned.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg tror det er fordi du har taget det over så lang tid..når du har peaket én gang så skal der en voldsom dose til at få dig op på samme niveau og i dit tilfælde var peaket 150 mg (ikke særligt højt) og jo længere man trækker et mdma trip, jo mindre sjovt bliver det, fordi serotonin udløsningen langsomt justeres af hjernen, jeg føler altid jeg bliver helt vildt "udkogt" i slutningen af et mdma trip med redoseringer. jeg plejer at tage en dose, og når jeg kan mærke den tager jeg noget mere, så bliver trippet mere flydende og får et langt peak. kan ikke anbefale små redoseringer mange gange, tag en dose + evt. 1 redosering så hurtigt efter første dosis som muligt. slut.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]