det kan have noget med dosis at gøre, generel stemning der hvor du har været (især hvilke personer du har været sammen med), hvis du har drukket alkohol, fået for lidt søvn eller røget joints kan det også have medvirket til at du har været mere fraværende.
du kunne jo starte med at skrive en dosis, evt redosering, over hvor lang tid du tog det, hvor henne (hjemme/på en club/osv), hvem du var sammen med, om du havde spist nok, om du har indtaget andre ting, ALT!
der er ingen der kan vide hvad der "er gået galt" for dig, når der er så få informationer.. det eneste du har fortalt er at du har ventet et fint stykke tid mellem blæseturene.
dosis 150mg redosering på ca 100mg, det skal siges at jeg er en stor fyr på 107 kilo ca, og jeg var sammen med dem jeg altid er sammen med når jeg skal blæse, 4 gode kammarater, hvor vi starter hos en af dem og så tager videre til vores stam "diskotek" hvis man kan kalde det det, og jeg har nok drukket 4-5 øl og et far fiskeshots, intet overdrevet, havde spist godt inden, men havde kun fået 4-5 timers søvn natten før
og jeg har vel taget det over en periode på 8 timer, 150 hosm in kammarat, 100 da vi tog afsted efter et par timer, og så lidt i ny og næ nede på diskoteket,
jeg er en sådan rimelig hærdet bruger, jeg vil faktsik sige at jeg har været "misbruger" af mdma, men har trappet ned op det, og den sidste tur før dette havde jeg det sku ret godt,
skriv endelig hvis jeg skal uddybe bedre