Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Drugejogge skrev:
der er ingen tvivl om at den kokain vi havde fingrene den aften jeg tog mest var af høj kvalitet. Tog det sammen med meget erfarne mennesker og deres kontakter laver ikke sjov (i overført betydning)..

jeg må bare konkludere at jeg er meget lidt modtagelig overfor stoffet.. Har det på samme måde med hash også... De fleste af mine venner er kæmpe hash forbrugere og kan ikke forstå mig, men jeg bliver stort set ikke påvirket af det heller, den smule jeg gør finder jeg ikke spor behagelig...

Welcome to my world :!:

Det er meget forskelligt fra person til person, det er vi beviset for når man tænker på hvor blæste eller skæve nogle kan blive:)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Bevares en smule virkning får jeg da, men det er meget begrænset i forhold til flere andre jeg kender (af den samme kvalitet og mængde) så jeg tror sagtens, at man kan sige at nogle er mere modtagelige end andre.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
DeHades skrev:
@T:
Når du smider et indlæg på et offentligt board er det reelt alle du skriver til. Hvis du vil holde det privat, ja, så er der pm til det.

Undskyld jeg ikke citerede første gang ;)

Junior medlem

Fandt denne tråd via Google, da jeg finder dette emne meget relevant.

Jeg har det på samme måde som #1.
Har prøvet coke en 10-15 gange vil jeg tro, uden nogensinde at have mærket nogen virkning.
Et par af gangene har jeg prøvet en meget mild rus på ca. 1 minut, som sagtens kunne have været placebo.
Og jeg ved ikke synderligt meget om, hvor god coken har været, men mine venner tog af de samme poser, og de blev godt blæste..

Jeg har efter de gange aldrig haft lyst til at investere i et lod til mig selv, da jeg hellere ville have MDMA for de penge. Virker meget bedre for mig...

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Kan sagtens følge trådstarter. Har taget coke seks gange, og flere af gangene kunne jeg lige så godt have drukket to-tre kopper kaffe.
Folks hjernekemi, personlighed og fysik spiller en stor rolle i forhold til stoffers effekt eller mangel på samme. Kunne nogen af naturvidenskabnørderne komme med fornuftige bud på hvorfor? Gerne med kilder.

Men cokens kvalitet, kan have meget at sige og er ikke i tvivl om at alle kan få en god blæser på af den ægte vare. Også en påmindelse om altid at tage en lille bitte prøvestreg inden man tænder for den store støvsuger, for hvis kvaliteten pludselig måtte få et stort ryk i den rigtige retning, begynder folk at dø.
Ironisk nok er gadeamfetamin, nok næsten "sundere" end coke med alle de vamle cutmidler div. grådige narkokapitalister ødelægger coken med. Kreativ vs. ormekur. I've made my choice.

Virkningsmekanismer er en spøjs fætter. Kan uden tolerance "følge med" en hærdet narkoman på opiater (ikke noget at prale med, og bestemt ingen opfordring), hvor flere weekendrygere kan ryge mig under bordet trods mit næsten daglige indtag af THC.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]