Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 05:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Medlem

ryger resten i en troldmand så skal du nok kunne mærke det :)

Det er jo dybt uforsvarligt at skrive til en nybegynder at han bare skal ryge resten i en troldmand. bare fordi at han ikke har kunnet mærke det store de første par gange betyder det jo ikke at han bare skal ryge til og så ende ud i et badtrip.
Jeg holder stadig fast i min holdning om at han bare skal ryge som han har gjort hidtil og vente og se hvad der sker.

Junior medlem

Det vil jeg også fortsætte med.
Prøvede igen tideligere i dag, da det nu var så dejligt vejer så tog jeg vandpipen med ud i haven og mixede lidt vandpipe tobak med hash. Det smagte ikke særlig godt. Af dårlig leverpåstej hvis jeg skal sætte ord på. Men rusen var meget trættende men gjorde alligvel at jeg følte mig glad og tilpas :)
Er det pga det netop er vandpipe, og kan man få det til at smage bedre? :)

Medlem

Er det pga det netop er vandpipe, og kan man få det til at smage bedre? :)

Det er blandingen af sød vand-pipe tobak og stærk hash/skunk der giver en træls smag. Du kan bare lave en normal mix med tobak og hash. Ellers har jeg hørt at æbletobak og skunk skulle passe fint sammen, men det er ikke noget jeg har prøvet så jeg vil ikke gøre mig klog på det.

-God Ryger

Medlem

Jeg plejer at bruge vindrue smag når jeg ryger hash eller skunk på vandpipe, det smager ganske godt ;)

Junior medlem

Må prøve at skaffe mig noget nyt smag så! :)
lyder bedre end mit :P

og tak ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Synes du burde holde dig til joints eller piber. Det er lidt nemmere at styre, når du nu er nybegynder.

Medlem

Skal du havde den slags trip der nok er sjovest og bedst for en ny ryger i din alder, så vil jeg foreslå for en hunds frisk bubblegum skunk fra staden (frisk lugter rigtig kraftigt) og ryg det på en 2 - 2,5 smøgs med en ven eller to og nyd et godt 70:30 sativa domineret trip. Det er rigtig godt og gør dig høj, glad, og en smule energisk, med god fråder og griner i forhold til en stærk indica domineret hash :D god ryger!
ps. hold dig til joints, det er bedst ind til man er erfaren. Desuden er det jo ikke for sjov at så mange holder sig til joints i alt den tid de ryger :D

Junior medlem

Skal du havde den slags trip der nok er sjovest og bedst for en ny ryger i din alder, så vil jeg foreslå for en hunds frisk bubblegum skunk fra staden (frisk lugter rigtig kraftigt) og ryg det på en 2 - 2,5 smøgs med en ven eller to og nyd et godt 70:30 sativa domineret trip. Det er rigtig godt og gør dig høj, glad, og en smule energisk, med god fråder og griner i forhold til en stærk indica domineret hash :D god ryger!
ps. hold dig til joints, det er bedst ind til man er erfaren. Desuden er det jo ikke for sjov at så mange holder sig til joints i alt den tid de ryger :D

Tak for det, jeg var på staden i dag og fik fat i noget THC Snow, som også havde et højt sativa indhold, sad ved søen og prøvede mig en blunt istedet for en cone, og det var fantastisk. Virkelig behageligt og tror vi sad bare og kiggede ud over søen i godt 2,5 time. for fed dag, men vil da klar prøve bubblegum skunk så! tak for det :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]