Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 08:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy.
Jeg har fornyligt anskaffet mig 30mg 2c-i, som mig og en ven har planlagt at prøve imorgen, lørdag.
Jeg har ingen erfaringer med psykedeliske stoffer, men har masser af erfaring med hash, amf, coke og MDMA.
Min ven har prøvet LSD og 2c-b én gang, for mange år siden og derudover har han samme erfaring som jeg selv har med hash, amf, coke og MDMA.

Mine spørgsmål i denne sammenhæng er så: hvilken indtagelsesmetode vil i anbefale os, nasalt eller oralt? og hvilken dosering vil i anbefale til to førstegangsbrugere af 2c-i?
havde selv overvejet at tage 10-15mg nasalt, eller hvad synes i?

Håber på et par hurtige svar, på forhånd tak! og ha' en fortsat god fredag aften. :D

Junior medlem

Burde måske lige tilføje at mit 2c-i er i pulver form. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg har aldrig prøvet at sniffe 2c-i, men har taget det oralt flere gange...
2c-b derimod har jeg sniffet en del gange, og det gør ret ondt i tuden..

Hvis i er to der skal dele, skal i nok ud i og sniffe det - start evt med 10mg og redoser med 5mg, hvis i føler for det...

lidt læsestof om 2c-i:
http://www.erowid.org/chemicals/2ci/

Rigtig god fredag=)

Medlem

Jeg har efterhånden taget en del 2C-I, både nasalt og oralt, og efter min mening er oralt klart at foretrække, selvom dosen er lidt højere, en god oral dose ligger vel på omkring 20-30mg.
Men da i ikke har mere end 30mg synes jeg i skulle dele det og tage det nasalt, selvom det kommer til at gøre så ondt i har lyst til at tude de første 15min, men så begynder i også at trippe derefter, det er ikke det mest behagelige comeup, men når smerten har lagt sig bliver det alletiders :p

Medlem
Brugeravatar

Jeg har haft et helt fantastisk, mindblowing trip på 15mg oralt. Jeg tror sagtens I kan klare jer med det, især når det er første gang i skal trippe psykedelisk. Jeg har prøvet både at sniffe det og tage det oralt, og jeg synes ikke det er det værd at sniffe det. Det er som sagt ret smertefuldt :/

Junior medlem

Fedt tak for hjælpen! :) så går vi sgu efter at tage 10mg nasalt og så evt. redosere med de sidste 5mg hver.
Så må vi sgu bare bide smerten i os og nyde det efterfølgende :P
så kan det være at vi skulle prøve det oralt en anden dag, når vi har lidt mere.

mange tak for hjælpen! :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg er med Nigeru på denne her... Jeg har også oplevet, at 15mg oralt har været tilstrækkeligt og jeg synes bestemt ikke, at det er behageligt at sniffe det. Mht jeres erfaringsniveau, så burde I være home safe uanset om I sniffer eller spiser stoffet. God tur!

Admin
Brugeravatar

10-15 mg oralt burde være helt fint til første gang. Jeg vil virkelig fraråde jer at sniffe det, når I ikke er mere erfarne med psykedeliske stoffer.

-Jimmy Carter

Junior medlem

er det et mere smooth comeup hvis man indtager det oralt og kan man bare opløse det i vand?
og er der forskel på hvor intens virkningen kan være ved de to indtagelsesmetoder?
vi skal bare sidde hjemme ved mig og trippe og hører lidt lækkert musik. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Comeuppet vil være mere overkommeligt ved oral indtagelse, ja. Solubility in Water: ~3 mg/ml msds (gik ud fra du havde hcl saltet :) ) Ret mig endelig hvis jeg tager fejl!
Jeg syntes comeuppet bliver længere og ikke nær så intenst, hvis man blander det i en væske i stedet for at bombe det. (altså dosen i et stykke toilet papir el lign.) Men det er igen bare personlig erfaring.

Medlem
Brugeravatar

er det et mere smooth comeup hvis man indtager det oralt og kan man bare opløse det i vand?
og er der forskel på hvor intens virkningen kan være ved de to indtagelsesmetoder?
vi skal bare sidde hjemme ved mig og trippe og hører lidt lækkert musik. :)

Det smager ikke ret godt. Jeg ville tage det i en bombe, hvis jeg var jer. Få det ned i maven uden at smage på det.

Junior medlem

det er hcl saltet vi har, er bare lidt nervøs for at 10-15mg oralt ikke giver den vilde effekt på os, har nemlig læst om folk der har taget de doser uden den store effekt, og det vilde bare være ærgeligt hvis ikke vi fik den ønskede effekt hvis vi nu tager det oralt, alle folk er self forskellige, så det kan jo sagtens være at det bliver vildt for os, tænkte bare at nasalt muligvis var den rigtige løsning i og med at jeg har fået forståelsen af at 10-15mg nasalt er et godt begynder trip, men igen folk er forskellige, men når vi tager MDMA tager vi det altid oralt og der er vi oppe på 250-300mg hver og vi tager det langt fra hver weekend eller måned :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
2c-i er tripaktivt i mindre doser end feks 2c-b. Jeg har engang taget 8mg på helt tom mave, og det var helt fint til en hyggelig tur i skoven. Og da du ikke har erfaring med psykadelika, burde 15mg være nok.
Hvis i ikke føler i er der hvor i vil være efter nogle timer, kan i booste med en smule cannabis, dog kun hvis i er fortrolige med med selve cannabis rusen.

Held og lykke mæ'ed!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Junior medlem

okay så ender vi sgu nok med at tage det oralt, men kan vi så godt starte med 10mg og så evt redosere med de sidste 5mg nasalt, eller burde vi godt kunne klare de 15mg oralt på en gang?
godt trick med cannabisen, den rus kender vi begge særdeles godt :) og jeg er så heldig at ligge inde med en gang prima skunk :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Ja, tag de 15 mg på en gang. Det burde give en helt fin effekt. En bombe/kapsel er min foretrukne indtagelsesmetode. Og jeg vil også stærkt fraråde at sniffe det. Det er allerhelvedes smertefuldt at få op i næsen, og det bliver ved med at gøre ondt i en 20 minutters tid. Så lad være med det!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]