Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 aug 2025 16:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Psy!

Jeg undrede mig over om der er THC i stammen på ens grønt? Sidder nemlig med en god posefuld med en masse små "grene" i... gider virkelig ikke sortere dem ud. Hvis jeg kyler dem i grinderen kan de så også hjælpe til eller er det bare dødvægt? :D

Lad høre hvad I vise folk har af indsigt!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the Sky with Diamonds
Jo de indeholder THC, dog i meget små mængder.
Det kan ikke betale sig at ryge dem rent, men hvis du blander dem i som fyld vil det gavne dit high en lille smule.
Husk dog at grinde dem, da de ellers vil lave huller i dit jointpapir.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
der er vist noget men ikke meget, ikke nok til at du kan grinde det op og ryge det i hvert fald (fy fååårn) :D
hvis du har en masse grene der har siddet tæt på topskud og som du kan se stadig har trichomes/thc-krystaller/hvidt støv på sig kan du hvis du gider besværet trække nol på det, du skal godt nok have meget materiale før det kan betale sig og alligevel er det ikke fandens meget du vil få ud af det, stammen, og de store stilke ville jeg ikke røre, har prøvet det og det giver en ikke særlig potent og ækel olie (imo

hvis du alligevelle går igennem besværet og trækker olie på det så smid da et par buds med i så du får lidt mere og husk at læs godt op på hvordan man gør det sikkert så du ikke kommer til skade.

Medlem
Brugeravatar

du kan evt bruge det til bund tobak i din joints :) vis du da ryger joint, husk at grind dem først,

eller måske lave en te på det (chai te) vis du da gider alt det pille arbejde :)

eller som der bliver sagt trække nol på det, men pas på da det kan være meget brandfarligt :)

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg smed dem i grinderen og blandede en lille smule i hver joint. Det virkede fint som lidt ekstra fyld hvertfald :D

Takker for alle svarene :) jeg tror ikke liiige jeg skal pille ved det der nol, så dør jeg nok, haha xD

Medlem
Brugeravatar

Jeg smed dem i grinderen og blandede en lille smule i hver joint. Det virkede fint som lidt ekstra fyld hvertfald :D

Takker for alle svarene :) jeg tror ikke liiige jeg skal pille ved det der nol, så dør jeg nok, haha xD

Du dør ikke vis du gøre det kontrolleret udenfor og har hjernen med dig og ikke gøre det indendørs for vis du bruger lightergas eller isopropylalkohol fra matas <- ret mig vis jeg tager fejl men mener bestemt jeg har læst en del steder her inde at man sagtens kan bruge isopropylalkohol fra matas , og så skal du holde ild langt langt væk fra begge dele da de er brandfarlige, OGSÅ UDENFOR

Moderator
Brugeravatar

Til en anden gang kan du også lave Chai på dem. Fed mælk opvarmes med stilkene i, kannel, sukker og andre krydderier, smeltet chokolade eller simpelthen noget mælkekakao op i, og så har du dig en god kop du kan sidde og drikke sammen med din joint. :)
Hvis man har nok af dem kan man også lave hampesmør, ved at smide dem i gryde, dæk til med vand og smid en passende mængde smør op i. Lad det stå og simre, og fjern derefter stikle og evt. andet plantemateriale og lad det køle ned, så smøren stivner. Så er det bare at fjerne det faste fra det flydene og beholde den faste smør og bruge den i forskellige retter hvor man bruger smør.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]