Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 05:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem

Citat:
Citat:

Senest rettet af Klausen91 20 dec 2018 01:04, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Ikke for at vække denne tråd igen men ville bare lige nævne hvad jeg fik købt i dag på staden :)
Jeg fik fat i 1,5g Cashmir, og 1,5g skunk. Det blev 200kr i alt, vile høre om det var en rimlig pris eller hvad?

Det lyder fint

"Ingen prisdiskussioner - Lad være med at spørge om hvad forskellige rusmidle koster, og lad være med at spørge om andre kan få dem billigere end dig. Kort sagt, lad være med at snakke om priser på rusmidler!"

ups undskyld. min fejl!

Medlem

Ikke for at vække denne tråd igen men ville bare lige nævne hvad jeg fik købt i dag på staden :)
Jeg fik fat i 1,5g Cashmir, og 1,5g skunk. Det blev ***kr i alt, vile høre om det var en rimlig pris eller hvad?

og så tænkte jeg på..... Nu er skunk jo en stor klump som virker somom den er rimlig svær at få til at blive til små stykker. ellers er det måske bare mig, men hvor meget af sådan en skunk klump på 1,5g skal i en joint til en person for at blive skæv. fik at vide 0,3g skulle være rigligt men kan ikke rigtig veje det og det er forholdsvis let der der skunk så hvor meget skal jeg tage af? :P

(måske et underligt spørgsmål det sidste men håber nogen har en nogenlunde svar)
:)

EDIT: fjernede prisen pga regl fejl. sorry :oops:

Hvis du nuldrer skunken i små stykker, så er 0,3 vel det der kan være på tommelfinger negl, måske 2 afhængigt af størrelsen på din negl ;) I så fald kan du prøve med det der kan være på en negl, og så lave en til hvis du ikke føler det var nok, til sidst kan du det i hovedt ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
Man kan få en såkaldt grinder til at findele skunk med. Det syns jeg somregel at skunk der er svært at findele med fingrene er tørret dårligt. Et alternativ er at smide den ønskede mængde skunk i et glas (jeg syns shotsglas har en god størrelse), smide en saks ned i glasset (selvfølgelig kun klippe-enden ;) ) og klippe-klippe-klippe til det er tilpas findelt. Som Quist er inde på: Start stille ud. Hvis den første er for mild, har du en reference til den næste, så du kan lave den lidt stærkere. Held og lykke med det, og husk ikke at lade det blive en (dårlig!) vane!

Medlem
Brugeravatar

Husk at siker dig imod munchies!
- det er meget vigitgt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
"imod" munchies? Munchies er alt for lækkert! Chips, slik, cola og frugt!

Medlem
Brugeravatar

ja imod munchies.. Sikrer sig imod munchies; som i at købe en masse junk.

Medlem

http://vimeo.com/11074610

Medlem

Må man spørge hvordan det gik? :3

Junior medlem

Må man spørge hvordan det gik? :3

Det må man! :)
- Jamen altså, det gik som det skulle. Eller, ihvertfald ingen blev dårlige, syge, eller lignende.
Men jeg havde lavet mig en blanding af Kashmir & Skunk, ca 0,3g af begge dele, så i alt 0,6g. Jeg røg så halvdelen af jointen sammen med de venner jeg gjorde det med til at starte med. Efter godt og vel 10 minutter følte jeg mig bare somom jeg havde drukket 3 flasker champange eller sådan noget. På en måde fuld, men ikke normal fuld, afslappet fuld.

Når men jeg gemte så resten af jointen til lidt senere. Gennem den tid jeg var påvirket følte jeg ikke meget andet end jeg var trist og havde en dum ide om at jeg konstant så et eller andet i øjenkrogen. Men jeg tænkte, hva' fanden, man levet sgu kun en gang :peace: så jeg tændte op i resten af min joint og røg den godt og grundigt ud, det vil sige som en svag'pisser'ryger som jeg er fik jeg hostet så godt og grundigt at jeg nær kastede op. Men fik den hele røget og efter ca. 15 minutter som føltes om 2 minutter følte jeg mig glad, ikke totalt grineren men bare glad. Så jeg fik drukket mig et par øl og danset med nogle veninder som var godt stive.

Senere på aftnen tænkte jeg at det kunne da ikke bare være "det"?.... Jeg følte mig ikke høj, skæv, eller stoned. Bare træt og lidt nede. Så jeg satte mig ind i stuen med mit ellers ret nybegynder ruller grej og rullede en 0,3-0,4g skunk. Røg 2/3 af den ud, med lidt mindre hoste men vildt ondt i halsen. Og meget kort tid efter følte jeg nærmere det værste gennem livet. Total ensomhed, mega trist og i det hele taget bare lyst til at ligge mig på gulvet og håbe på at blive trampet ihjel. Følte hovedpine, ikke særlig skæv men bare træt.

Det var så aftnens tur, intet vildt. Vi gik i seng og sov ellers rimlig godt. Morgnen var der en smule hovedpine, kunne være pga den smule alkohol vi drak sammen med en røgen. Men altså :hm: tænkte vi, jeg havde stadig en smule af en skunk joint tilbage så jeg tænkte :whogives: og tændte op i resten og røg den, ellers lige til morgenmaden. Følte mig totalt afslappet og var ellers ret tilfreds glad og lå og kiggede op i Danmarks lorte vejr :offtopic: .
Men det varede ikke længe, følte ikke den tilfredsstillelse varede længe.

Det var så hele min "Første Rigtige Gang". Ikke det store syntes jeg selv. :(
Men ellers tak for alt den hjælp til at få gennemført denne første gang ordenligt. Hvad siger folk ellers, er det en normal første gang? :?:

Medlem

Det er meget forskelligt fra individ til individ hvordan de får det. Personligt kunne jeg ingenting mærke de første 6-8 gange jeg røg, men efter de første gange begyndte jeg at mærke hvordan det virkelig var at være skæv, så tænker at det bare er en byld der skal sprænges. Iøvrigt har dit humør og din sindstilstand også meget at sige på effekten når du ryger, jeg bliver selv nedtrykt og deprimeret når jeg ryger når det regner og med fuld solskind i nakken svæver jeg på en lyserød sky.

Heads up og håb det bedste ;)

Junior medlem

Det er meget forskelligt fra individ til individ hvordan de får det. Personligt kunne jeg ingenting mærke de første 6-8 gange jeg røg, men efter de første gange begyndte jeg at mærke hvordan det virkelig var at være skæv, så tænker at det bare er en byld der skal sprænges. Iøvrigt har dit humør og din sindstilstand også meget at sige på effekten når du ryger, jeg bliver selv nedtrykt og deprimeret når jeg ryger når det regner og med fuld solskind i nakken svæver jeg på en lyserød sky.

Heads up og håb det bedste ;)

Lyder meget sandt :wink:
men håber snart jeg får røget huld på den "byld" så :) :peace:

Medlem
Brugeravatar

Personlig har jeg aldrig haft problemer med at blive skæv.
Første gang var en smøg fyldt med ren hash. Det var jul, så den blev skyldet ned med en X-mas eller 2.
Jeg havde det som om jeg var små fuld, men på den fede måde... :-D

M.h.t. at du føler dig depri. Det kan også have noget med hashen/skunken at gøre.
Pt. har jeg 2 sorter skunk, jeg går og ryger på.
Den ene giver mig en snert af paranoia.
Depri bliver jeg normal kun hvis jeg har røget for meget i en længer periode, eller hvis jeg er i dårlig humør i for vejen.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg blev heller aldrig skæv de første "mange" gange men det var nok også fordi at de blev rullet af lort til og smøgerne ikke blev ordenligt ristet :P. men så prøvede jeg en min bror havde lavet og den slog bare hårdt! :)

Junior medlem

Første gang var en smøg fyldt med ren hash. Det var jul, så den blev skyldet ned med en X-mas eller 2.

M.h.t. at du føler dig depri. Det kan også have noget med hashen/skunken at gøre.
Depri bliver jeg normal kun hvis jeg har røget for meget i en længer periode, eller hvis jeg er i dårlig humør i for vejen.

Kunne evt ligge et billed ind og så kunne nogle evt konstatere om det ser nogen lunde ordenligt ud, hvis det altså er muligt ;) :peace:

Junior medlem

Jeg blev heller aldrig skæv de første "mange" gange men det var nok også fordi at de blev rullet af lort til og smøgerne ikke blev ordenligt ristet :P. men så prøvede jeg en min bror havde lavet og den slog bare hårdt! :)

Jeg er ret sikker på dem jeg havde var rimlig godt rullet. Men gid jeg havde en god ruller bror alligvel :p
når men jeg må jo ryge videre :peace: :peace:

Medlem
Brugeravatar

Kunne evt ligge et billed ind og så kunne nogle evt konstatere om det ser nogen lunde ordenligt ud, hvis det altså er muligt ;) :peace:

Jep. Prøv det... :-)

Junior medlem

Billede

Tror det er her :D
- Uf her dufter efter at have åbnet det op nu! :P

Det ene er selføgelig skunk og det andet er kashmir ;)

Medlem

ryger resten i en troldmand så skal du nok kunne mærke det :)

Junior medlem

Gjorde jeg også sidst, altså kashmir og skunk sammen ikke? :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]