Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jamen altså tusind tak for alle de gode svar igen! Det sætter jeg pris på!
Angående om det er god hash, så aner jeg det ikke. Vi købte 4gram for 100kr på staden. Det var normal pris fik jeg af vide. Men jeg skal nok passe på ikke at overdosere.

Medlem

ville lige tilføje at alle mine pusher giver 1,2-1,3 for 100 så der kan godt være mere i end du tror og istedet for sølvpapir så brug en gryde hvis du har muligheden bare smid tobakken i og når det ryger skal du bare hoppe den op og ned mens du har den væk fra pladen kom nogen cones og nuller den mængde hash i du ville også tobakken ikke smuldre det men løft det uden at klemme hårdt og smid det rundt sådan ruller og ryger jeg :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The world of Bith.
Det er godt nok en ringe pusher du har dig, raller. :P

Medlem
Brugeravatar

Det er godt nok en ringe pusher du har dig, raller. :P

Det ved jeg ikke om man kan sige. Jeg får 1,4 topklasse ryger for 100 her, og jeg føler mig heldig. Når jeg er nødtvungen til at bruge reserver får jeg helt ned til 1,1g sammenpressede planterester for 100, hvilket virkelig er hvad man kalder en "Ringe pusher" :)

Medlem
Brugeravatar

Well hvis du selv er tilfreds, så er det jo det der tæller. :)

Junior medlem

Når men tak for alle de gode råd! Fik lavet en super god joint og enda en smule i pipen!
Men virkningen var ikke særlig speciel. Mig og min kammerat delte en joint med 0.5g i og vi følte ikke det store. Lidt "skubbet tilbage" og grinte lidt hist og her men ikke mere end det. :(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Når men tak for alle de gode råd! Fik lavet en super god joint og enda en smule i pipen!
Men virkningen var ikke særlig speciel. Mig og min kammerat delte en joint med 0.5g i og vi følte ikke det store. Lidt "skubbet tilbage" og grinte lidt hist og her men ikke mere end det. :(

I havde sandsynligvis fået mere ud af at købe 1 gram til 100, i stedet for 4 for 100. Prøv det næste gang.

Junior medlem

Det vil jeg prøve men skal jeg bare spørge efter det på staden så? :)

Medlem

du kan forhøre dig om kashmir, det virker rigtig udemærket;-) som regel er det et kvalitets tegn, at klumpen er blød, dog kan der være undtagelser. spørg evt om du må se klumpen inden du køber den. folkene derinde plejer at være til at tale med;-) held og lykke i jagten dude, det skal nok lykkes ;-)

Junior medlem

Vil prøve at undersøge det! tak for det :)

Medlem

med se mener jeg, mærke og dufte;-) og selv tak;-)

Medlem
Brugeravatar

Du kan også købe skunk. I mange tilfælde giver den en mere kraftig effekt end hash. :)

Medlem

Hvis du begiver dig ud i det grønne, kan jeg klart anbefale G-13, G-14 og Amnesia. G-13 og G-14 er begge Indica domineret hvilket gør dem til mere afslappede rygere end f.eks Amnesia som jeg nævnte som er næsten ren Sativa hvilket gør dig "høj". Og hvis du beslutter dig for at købe noget amnesia så start stille ud med det, jeg husker selv min første gang jeg røg det og tænkte at 0.8g som jeg plejer at putte i mine joints ville være stille og roligt, jeg fandt så ud af det var meget mere end rigeligt.

EDIT : Jeg har dog haft gode og dårlige erfaringer med Amnesia fra staden, nogen gange har jeg fået noget der var virkeligt godt og andre gange har jeg virkelig følt mig taget i røven...

Junior medlem

Hvis du begiver dig ud i det grønne, kan jeg klart anbefale G-13, G-14 og Amnesia. G-13 og G-14 er begge Indica domineret hvilket gør dem til mere afslappede rygere end f.eks Amnesia som jeg nævnte som er næsten ren Sativa hvilket gør dig "høj". Og hvis du beslutter dig for at købe noget amnesia så start stille ud med det, jeg husker selv min første gang jeg røg det og tænkte at 0.8g som jeg plejer at putte i mine joints ville være stille og roligt, jeg fandt så ud af det var meget mere end rigeligt.

EDIT : Jeg har dog haft gode og dårlige erfaringer med Amnesia fra staden, nogen gange har jeg fået noget der var virkeligt godt og andre gange har jeg virkelig følt mig taget i røven...

Tak for god rådgivning!
Skal på staden torsdag så kan jeg prøve at sprøge efter noget. Men hedder det bare G-13 og G-14 hvis jeg spørger?
Hvor meget anbefaler du så til amnesia? :)

Medlem

Der er et par boder der inde som har både G-13 og G-14, men du kan jo bare lige gå rundt og kigge indtil du ser en af dem (de fleste boder har skilte med navne på hvad de sælger. Altså jeg kan klart anbefale Amnesia hvis du gerne vil prøve at være "høj" istedet for "stoned" men hvis du får fat i noget Amnesia så burde 0,1g-0,2g være rigeligt eftersom du lige er begyndt at ryge.
Og hvis du ikke kan finde nogen af dem kan du bare gå over til en random bod og sige at du skal have noget Sativa eller Indica afhængigt af hvad det er du søger, så hjælper de dig hellere end gerne ;)

Sativa ( Bliver du høj af )
Indica ( Bliver du stoned af )

Edit : Ja det hedder bare G-13 og G-14 ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu husker du at passe på ;-) Det er ikke sundt at begynde et hverdags forbrug af cannabis i en ung alder. Det kommer til at påvirke dig resten af livet i en negativ retning.
Dermed ikke sagt at det 100% sikkert sker ved dig, men du lyder relativ ung, og er derfor ekstra følsom overfor de ting hash/skunk gør ved en - specielt på lang sigt!

Hvis du ikke er en ung knejt, så holder jeg min kæft igen! :)

Som tommelfingerregl kan du altid bare putte 0,3 g hash/skunk i en joint. Start så bare ud med at tage 2-3 hiv, og lad den gå ud. Så kan du lige vente 10-15 minutter, for at mærke effekten, og evt. tage et par hiv mere. En joint går nemlig ud af sig selv, i modsætning til en cigaret.

Junior medlem

Det var en god rådgivning! Tak for det, glæder mig allerede :)

Og angående det med hvor gammel jeg er, så jo. Jeg er 16 år gammel så det er ret ungt. Skal nok passe på og jeg er ikke ude efter et hverdags forbrug :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Og angående det med hvor gammel jeg er, så jo. Jeg er 16 år gammel så det er ret ungt. Skal nok passe på og jeg er ikke ude efter et hverdags forbrug :)

Selv tak ;-)
Det er sjældent at folk er ude efter et hverdagsforbrug, men det sker alligevel for mange, og kan naturligvis også ske for dig! Bare husk på at rusen bliver mildere og mildere, jo oftere du ryger. Så jo længere pauser, jo mere skæv for færre penge kan du blive!

Men du lyder til at være en fornuftig ung mand, så tror da godt på at du kan kontrollere det!
God ryger mester, og husk forresten at planlæg det ordenligt, så mor ikke lige pludselig ringer, og vil have dig med hjem og spise hos familien eller lign. midt i din skævert! :P

PS. 0,3 g. pr. joint er rigeligt til 4-5 mennesker (uden tolerance) kan være skæve i i hvert fald 1½ time.

Junior medlem

Selv tak ;-)
Det er sjældent at folk er ude efter et hverdagsforbrug, men det sker alligevel for mange, og kan naturligvis også ske for dig! Bare husk på at rusen bliver mildere og mildere, jo oftere du ryger. Så jo længere pauser, jo mere skæv for færre penge kan du blive!

Men du lyder til at være en fornuftig ung mand, så tror da godt på at du kan kontrollere det!
God ryger mester, og husk forresten at planlæg det ordenligt, så mor ikke lige pludselig ringer, og vil have dig med hjem og spise hos familien eller lign. midt i din skævert! :P

PS. 0,3 g. pr. joint er rigeligt til 4-5 mennesker (uden tolerance) kan være skæve i i hvert fald 1½ time.

Haha tak og ja skal jeg nok :mrgreen: :P Det ville ikke have været sjovt!
jep, det vil jeg prøve at lave så :D

Junior medlem

Ikke for at vække denne tråd igen men ville bare lige nævne hvad jeg fik købt i dag på staden :)
Jeg fik fat i 1,5g Cashmir, og 1,5g skunk. Det blev ***kr i alt, vile høre om det var en rimlig pris eller hvad?

og så tænkte jeg på..... Nu er skunk jo en stor klump som virker somom den er rimlig svær at få til at blive til små stykker. ellers er det måske bare mig, men hvor meget af sådan en skunk klump på 1,5g skal i en joint til en person for at blive skæv. fik at vide 0,3g skulle være rigligt men kan ikke rigtig veje det og det er forholdsvis let der der skunk så hvor meget skal jeg tage af? :P

(måske et underligt spørgsmål det sidste men håber nogen har en nogenlunde svar)
:)

EDIT: fjernede prisen pga regl fejl. sorry :oops:

Senest rettet af Mr Madsen 21 feb 2013 21:18, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]