Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 aug 2025 14:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa, mig og nogle venner sad i weekenden og skulle ryge en masse. Da jeg plejer at ryge høj kvalitet i forhold til de andre, havde en ven kun købt en god 90'er... Da jeg skulle til at rulle, riste osv. og smuldrede hashen ned i bakken, undrede det mig meget at det var rigtigt (støvet) eller hvad man siger... Det var lige som om da jeg havde lavet nol(ne) kom der bare en masse "støv" eller hvad man siger, er det noget med dårlig kvali? Eller har der været noget i der ikke burde være i?

Stavefejl er gratis!.... :wink:

Medlem

Det behøves ikke nødvendigvis af være dårlig kvali bare fordi det støver/smuldrer.
Ved at erfaring at når man noller god hash så skulle det gerne blive til små klumper istedet for at blive til støv, hashen kan dog også være kold og vil så smuldre som du beskriver.
Men eneste måde er vel at ryge det, og evt lave en bubble test ?

Junior medlem

Vi fik da også røget det, men følte ikke rigtigt nogen virkning før man havde røget omkring de 1 til 2, 2 smøgs pinde, med 0,4 - 0,5 g i! Blev bare rigtig skuffet over det, og var rigtig glad for jeg ikke havde lagt for mange penge i det... Tænkte bare det kunne være hans dealer havde snydt, ham og sprøjtet/puttet noget i det...

Min dealer plejer, altid sælge mig godt røg, kan selvfølgelig godt være det er dyre, men hellere dyrere, og bedre virkning, end billigere og ingen virkning.. :)

Er lidt dum nu, hvad er en bubble test I:
#NoHate

Medlem

Okay lyder ikke særlig fedt, kender selv følelsen af at have købt katten i sækken.

bubble test er hvor du tager en bitte nol af din klump og sætter en flamme til den. så snart flammen nærmer sig den lille nol skulle den gerne begynde at boble/koge op, hvilket mange gange er et tegn på at det indeholder bare en smule thc olie. dealerne kan også tilsætte noget væske der gør at det bobler uanset olie indholdet, men det kan man som regel lugte.

Junior medlem

Vi har røget de 5 g han havde købt....

Men jeg køber bare ved min dealer nu, magter simpelthen ikke når mine venner skal købe, skal de altid skaffe noget lort...:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror jeg har støt på den slags skod hash du beskriver, men det er godt nok mange år siden. Meget lys i farver dog stadigvæk grøn, en lugt der lidt off, det hænger ikke rigtig sammen som det skal, bliver støv/et når det varmes op, som om der ikke er noget harpiks i. Vores konklusion var også at der var trukket nol på det, sikkert allerede i Marokko da det havde der originale plastikwrap som man normalt ser på pladerne.

Medlem

Jeg havde engang en grå/mørkegrøn hash, der opførte sig præcis som du beskriver...- Nøøøøøøj den var vild. Men udover den, har det altid været skod røg når det har opført sig sådan.

Medlem

Måske var det pressede kief (AKA ryst)? Hvis det var så har du fået fat i noget virkelig god ryger.

Jeg plejer at lave kief da man blir mega skæv på det. :D

Senest rettet af Klausen91 06 feb 2013 21:19, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

For at være en flueknepper så kan "kif" betyde alverdens ting inde for cannabis afhængig af hvor i verden du bruger orden og i hvilken sammenhæng. I Marokko kan det betyde topskud i forskellig kavli blandet med den lokale tobak, i gamle dage på staden betød kif dårlig hash. Jeg har også hørt det brugt om skuff (stavning?) Hvilket vel er det du mener Rotte91?
I et gammel vareleksikon fra før verdenskrigene er det navnet på en ringe kvalitet "Indisk hamp" (datidens navn for cannabis) solgt ud fra Cairo. Osv....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]