Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 19:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg kunne godt tænke mig en generel diskussion omkring de to slags stoffer...

Er bruger af blandt andet disse to slags stoffer, og vil meget gerne i diskusion med folk der tager emnet alvorligt og ikke skal spille dommere over hvor meget de forskellige mennesker indtager. De folk må gerne holde sig væk fra dette emne :idea:

Tror vi kan få nogen fede historier/fortællinger herinde :tnx: PÅ forhånd :!:

Junior medlem

Hvordan sætter man billeder ind i sin tekst???

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Tænker du på, når man tager begge slags samtidig?
Jeg tror, at den generelle holdning herinde er, at det er en meget dårligt idé.

Hver for sig, skal man passe meget på med afhængighed. Jeg har selv oplevet abstinenser efter benzodiazepiner, og det er ikke sjovt.
Folk siger at det kan være slemmere end opiat-afhængihed, men det har jeg ikke selv prøvet.

Junior medlem

Nødvendigvis ikke at tage dem samtidig... men måske. Det er ikke nim umildbare ide. Iden er at diskutere de to slags stoffer, altså forbrug, rus, oplevelser, blandingen osv....

Er bare intereseret i hvad andre brugere har af erfaringer? Og helst på et seriøst plan

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
hvis du vil vide noget generelt om to stofgrupper så google det... du kommer til hurtigere at få informationerne og de kommer til at være mere "seriøse".
- hvis du har spørgsmål efter at have læst dosering, trip rapporter og generel info om stofferne, så kom med konkrete spørgsmål - så er det også nemmere at hjælpe dig.
er det ikk lidt dovent det her emne? :)

Dedikeret medlem

Min erfaring er at jeg har været afhængelig af begge typer - opiaterne i 5-6 mdr hver dag og benzoerne 5-6 år hverdag.
Brun heroin fik mig til at bede til Gud om at smerterne og ubehaget skulle gå væk da jeg stoppede fra den ene dag til den anden.
Rohypnol fik mig til at opleve en masse ubehagelige ting som ikke skete fx tog jeg hjem fra privat afgiftning fordi jeg skulle til min farfars begravelse uden at han var død ligesom jeg var sikker på jeg havde slået 15-20 mennesker i hjel i blodrus.

Så i dag rører jeg ikke "rigtige" benzoer tager en halv inslumrings pille for at falde i søvn 1-2 gange i mdr.
Tillader mig og spise 2-3 x 50 mg tramadol en gang i måneden til en stener aften med film.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
hvis du vil vide noget generelt om to stofgrupper så google det... du kommer til hurtigere at få informationerne og de kommer til at være mere "seriøse".
- hvis du har spørgsmål efter at have læst dosering, trip rapporter og generel info om stofferne, så kom med konkrete spørgsmål - så er det også nemmere at hjælpe dig.

Det kommer da så sandelig an på hvilke hjemmesider han læser på! :)

Prøv at læs inde på erowid.org - bluelight.ru og wiki

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

Hvad mener du med det er et dovent indlæg??

Junior medlem

Er jo interseret i folks erfainger osv...

Jeg har personligt selv stor erfaring med disse typer af stoffer, men vil ikke begynde at dele hvis folk ikke sybes det kunne være en ide at dele oplevelser osv...

Medlem
Brugeravatar

jeg forstår ikke helt til, hvilken nytte det er at vi skal dele vores oplevelser med opiater og benzoer?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Opiat + benzo er vist den mest populære kombination hvis du ønsker at kradse af. :whogives:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

fajlpost

Junior medlem

Så dropper jeg at få en seriøs snak med folk om det herinde, desværre

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Hvis du ønsker en seriøs snak bør du, som trådstarter, specificere nærmere hvad du ønsker at diskutere/debattere, evt. kunne du selv komme med en historie som andre kan kommentere på, så løber samtalen derud af og du får muligvis hvad du kommer efter.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg bliver sløv af benzoer, og jeg bliver ligeglad af opiater. Der kan dog være go eufori i opiater også.

Som andre også er inde på, så skal man ikke tage benzo+opiat, da det sløver åndedrættet utrolig meget

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Nødvendigvis ikke at tage dem samtidig... men måske. Det er ikke nim umildbare ide. Iden er at diskutere de to slags stoffer, altså forbrug, rus, oplevelser, blandingen osv....

Er bare intereseret i hvad andre brugere har af erfaringer? Og helst på et seriøst plan

sådan som du staver og formulerer dig skulle man tro du lige havde indtaget begge stoffer i kombination.

hvis du vil have en seriøs diskussion, så lav et seriøst oplæg.

mvh :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
sådan som du staver og formulerer dig skulle man tro du lige havde indtaget begge stoffer i kombination.

hvis du vil have en seriøs diskussion, så lav et seriøst oplæg.

mvh :roll:

:roll:

Junior medlem

[color=#BFFFFF][/color][color=#800000][/color]

color=#00FF00]Er bare intereseret i hvad andre brugere har af erfaringer? Og helst på et seriøst plan

[sådan som du staver og formulerer dig skulle man tro du lige havde indtaget begge stoffer i kombination. [/color]

hvis du vil have en seriøs diskussion, så lav et seriøst oplæg.[/color]

Til din orientering er jeg det samme idag, og du er i ingen position til at dømme mig[/color] :evil:
Shame on U :lol:

Og jo, jeg havde faktisk taget begge dele din i.i.t, og hvad shulle jeg dog skamme mig over? Hvis det da overhovedet er det du mener?

Synes du skal blande dig helt uden om hvad jeg gør, Hr helligfrans :gud:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Aaah comeon folkens, giv drengen en chance han er jo ny herinde! :P

Jeg har ikke så meget at byde ind med, da jeg ikke har benyttet mig specielt meget af de stofgrupper. Har røget lidt heroin i ny og næ, men bryder mig ikke specielt meget om rusen. Finder den dysforisk og irriterende, dog virker det glimrende til at dulme fysiologiske smerter..

"Og jo, jeg havde faktisk taget begge dele" - Det skal du passe gevaldigt på med, det er en rigtig farlig leg du har gang i - som balancegang på line over en aktiv vulkan.. :)
Spøg til side, bør du være opmærksom på at der er rigtig mange der er kradsset af på den kombo.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Ro på attituden, men du kunne jo læse nogle triprapporter hvis du er interesseret i at høre om andres erfaringer og ligeledes skrive nogle selv hvis du vil dele dine. Og hvis du inderligt ønsker en seriøs diskussion så start med at ligge op til debat selv, det kan da ikke passe at vi skal finde på noget for dig.

Desuden så befinder du dig på et HR forum, så du kommer altså ikke uden om folks "moralprædikender" som du kalder det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]