Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
self kan man bruge salmiak spiritus. Hvorfor tror du de har det i alle kiosker på vesterbro?

^this :D

jeg har også altid brugt salmiak spiritus, det er nemt men kan være pinefuldt at lave det med pga dampende, hvis det skal gøres ordenlig bør man have noge fleksibel udsugning, lange beskystelses handlser, beskytelses briller (salmiak spirius steng i øjne er ikke smart eller rart), har prøvet med gazmaske før det hjalp en del men tog ikke alt sammen, men kan klart anbefales.

nu får jeg det måske også til at lyde værre end det er, sidst men ikke mindst husk at gå forsigtig frem når i/du dosere, i kan ende op med noget rigtig potent stads der ender med at slå jer ihjel hvis i bare ryger uden omtanke, jeg tager personligt ikke særlig tit kokain men når jeg gør fortrækker jeg nu at freebase det, det er dog ved at være et par år siden jeg har prøvet det efterhånden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Hvordan er det? har tit tænk på at prøve freebase??

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

At ryge fribase af Koke,er at lege med tændstikker der er dyppet i benzin.Ligesom med Heroin er det ikke til at vide om netop du er en af dem der nyder det så meget at du allered er psykisk hooked efter første gang.
Jeg selv rør det ikke,jeg tager en streg hydroklorid i næsen hvis det skulle komme så langt.Jeg vil anbefale dig at gøre det samme. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville gerne høre om tricome's oplevelse med det, det der har jeg hørt før.
Og har da været på vej ud i et misbrug. men jeg ville bare høre om hans oplevelser, ikke gøre det

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
jeg fortstår ikke helt dit spørgsmål, vil du vide hvordan rusen er eller om jeg var ved at ryge ud i et misbrug de gange jeg tog det ? jeg havde alle gangende i 2-3 timer efter cravenings, ligesom når man har siddet og sniffet kokain en helt aften og du så løber tør - så oplever du også noget irritation og imo føles det et par gange værre når du har røget det og løber tør hvis man kan sige det sådan.. rusen har i mit o dem jeg har været sammen med tilfælde op og ned, jeg kommer mere i snakke humør når jeg indetager det nasalt, men når jeg ryger det får jeg mere lyst til at sætte mig ned og slappe af og lytte og tænke, jeg ved ikke om det er fordi man mildest talt er overstimuleret for en kort stund, sådan føles det lidt, sådan virker det på mig det første 5 minutter af rusen hvor jeg bare sidder eller ligger ned imens andre fare rundt og snakker os.v det er forskelligt, i slutningen af rusen plejer jeg dog selv at vågne lidt op og snakke en del og bliver mere social, rusen føles i sig selv bare rar og det er self kokain du ryger så det er en kokain rus/fornemmelse du får - jeg synes bare ikke man bliver særlig speedet, men det gør jeg somregel heller ikke af kokain ud over at mit hjerte flyver derudaf.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak det var egentlig bare det jeg ville vide :)

//Zh4d0w

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]