Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 20:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Goddag folkens :)

Mine kammerater ønsker at indtage LSD i aften (lørdag). Dog har de begge været på amfetamin siden fredag, og har ikke sovet endnu. De har dog snakket om at få 1-2 timers søvn før LSD indtages.

Grunden til jeg er en smule usikker, er at hjernen har kørt på højtryk fra fredag til idag(lørdag) og nu ønsker de at give hjernen endnu mere arbejde ved at proppe LSD i sig.

Jeg har ingen anelse om, om dette er meget farligt, og det er derfor jeg ønsker at høre, om nogen kan forklare mig om dette er ligmed "fuck up".

Jeg ønsker ingen moralsk prædiken, da de begge er erfarne inden for diverse narkotika.

Fortsat god aften :)
- TobyCrack

Medlem

Geografisk sted: Den Jyske hede
Der er altid en risiko forbundet med indtagelse af Amf. og LSD
Så mit svar vil være ja det er farligt. Men hvor farlig det er, det ved jeg ikke

Junior medlem

Det eneste grund til at jeg er i voldsom tvivl er at de trippede amfetamin fra igår til idag, også efter 1-2 timers vil indtage LSD.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Jeg ville personligt vente til en anden dag så. Jeg synes det er meget vigtigt at være ordentlig udhvilet samt at have fået noget ordentligt at spise dagen op til. De få gange jeg har trippet, hvor jeg optil har følt mig træt/smadret, om det så har været psykisk eller fysisk, eller ikke rigtig har spist noget den dag, har bestemt ikke været nogen succes. Har hver gang endt i hovedpine samt generelt ubehag, og har egentlig bare glædet mig til at trippet skulle stoppe igen. Kan sagtens forestille mig at det kunne ende ud i et badtrip, specielt fordi ens psyke godt kan svækkes ved mangel på søvn.

Junior medlem

Mange tak for den fine og detaljerede beskrivelse KawN :)
Nu er det blot op til dem at vurdere det :)!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Kan ikke sige andet end jeg ville vente, hvorfor ødelægge LSD med at have været vågen i 24 timer + den ulækre fetarus.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ville aldrig gøre det. Måske hvis det var festival, men det er noget helt andet.
Stort no go herfra, tror bare trippet bliver rodet og nedern.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg vil ikke anbefale nogen at gøre det, da der er større risko for at man får et dårligt trip.

Men når det er sagt, må jeg er erkende at jeg har gjort det nogle gange, uden nogen nævne værdige problemmer. Dog på nogen rimelig små doser.

Iøvrigt, hvad skulle der være farligt ved det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]