Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 10:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg har bestilt en lattergas sifon/flødeskumssprøjte med 10 n2o(lattergas) patroner.

10 patroner er jo ikke ret meget, så ville gerne få "det meste ud af dem". er det en meget god idé at prøve en først uden at være påvirket af andet, eller ku jeg godt ryge en stor joint og så suge en patron første gang? - har en del erfaring med mdma - hvilket jeg også har hørt skulle være sjovt at blande lattergas med?

når jeg får den skal jeg så anskaffe mig nogle balloner og fylde dem fra sifonen, eller kan jeg stikke den ind i kæften og suge løs? :D

evt. ideer eller råd til første gangs brug er meget velkomne.
peace :)

Dedikeret medlem

haha sjovt har selv lige bestilt en sifon og 150 patroner :D så følger lige med :P

Men som jeg har forstået det kan man godt bare suge af sifonen :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

vi er jo to stykker af samme alen :p fellow solbrille danser :p glæder mig totalt meget til at prøve at suge mens jeg blæser :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
man kan godt suge direkte af sifonen, men du skal passe på ikke at presse for hurtigt, for gassen er ret kold når den kommer ud så man risikerer nemt forfrysninger omkring læber og svælg...

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt væk
Har også hørt rygter om at mdma og lattergas skulle være en fin blanding :) Men ikke gør det før det er blevet bekræftet af nogen som har prøvet det.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Det er altid en god idé at være ædru når man prøver et nyt stof. Når det så er sagt, kan jeg oplyse at jeg selv var godt skæv første gang, og havde en rigtig god oplevelse :)
Flere af mine venner har ogsa været skæve da de prøvede, og stadig fået en god oplevelse med gassen.
Man kan godt suge direkte fra sifon'en hvis man er lidt forsigtig. Der er meget tryk på og det er meget koldt så lad være med at trykke knappen helt i bund fra start af.
Derudover kan jeg fortælle ud fra egne erfaringer at n2o er fantastisk lækkert sammen med mdma. Ja faktisk sammen med det meste :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Lattergas og hash er en rigtig fed combo - men som jeg har advaret om før så gå stille frem. For nogle mennesker kan det være ret overvældende og en voldsom oplevelse. Personligt ryger jeg selv fuldstændig ud af den normale verden et øjeblik. Så gå stille frem og prøv evt for hver gang at tage lidt mere. Hvis din sifon er 1/2 kan du godt putte 2 patroner i af gangen. Jeg ved godt producenterne oplyser max 1 .. Men min Mosa sifon har overlevet ihvertfald 4500 patroner igennem tiden, og jeg fylder 2 i hver eneste gang! =) Gotta love n20

Dedikeret medlem
Brugeravatar

holy shit 4500 patroner o.O, så burde jeg vidst ikke være så bange for at suge 10 :D
er det mere psykedelisk end mdma og masser af joints? - det er jeg ret vandt til.

Medlem
Brugeravatar

Du skal så bare lige passe på, at du ikke bliver for glad for Gassen ligesom jeg blev, for man kan let komme til at hyggesuge (lidt ligesom smøger) nu har du ganske vist kun købt 10, men jeg havde et forbrug på 600 patroner hver måned over en weekend da jeg brugte det mest, nu har jeg så trappet ned på 160 om måneden.
et kortvarigt forbrug er ikke specielt skadende hvis du husker at trække luft mellem patronerne, men du skal ikke ønske en afhængelighed som fucker med dine B-12 vitaminer :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
den bedste måde at suge det på hvis du spørger mig er at fylde det i en ballon og så hyperventilere ind i den, og så til sidst bare suge det hele ind og holde det inde 5-10sek. så bliver man blæst til atomer!!!! :!:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg har slet ikke råd til at blive afhængig af det! :D 10 patroner er jo kun en 50 minutters rus (ca. som jeg forstår det i hvert fald), jeg kan være skæv 6-8 timer for de samme penge :) - de steder jeg har kigget koster 10 patroner ca. det samme som et gram dårlig hash.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Du skal så bare lige passe på, at du ikke bliver for glad for Gassen ligesom jeg blev, for man kan let komme til at hyggesuge (lidt ligesom smøger) nu har du ganske vist kun købt 10, men jeg havde et forbrug på 600 patroner hver måned over en weekend da jeg brugte det mest, nu har jeg så trappet ned på 160 om måneden.
et kortvarigt forbrug er ikke specielt skadende hvis du husker at trække luft mellem patronerne, men du skal ikke ønske en afhængelighed som fucker med dine B-12 vitaminer :)

Fedt at høre du er trappet ned, og taget vores råd!

jeg har slet ikke råd til at blive afhængig af det! :D 10 patroner er jo kun en 50 minutters rus (ca. som jeg forstår det i hvert fald), jeg kan være skæv 6-8 timer for de samme penge :) - de steder jeg har kigget koster 10 patroner ca. det samme som et gram dårlig hash.

Jeg har også lige bestilt en sifon og 100patroner!! :lol:
Og MDMA ligger også klar til weekenden forhåbentlig, men det egentlige formål til mit var at få ekstra ud af mine svampetrip, men er meget spændt på at prøve det, så håber det når at komme inden weekenden.

Men det har været oppe og vende en gang eller 2 i den her uge;
viewtopic.php?f=3&t=43560

Jeg regner med at prøve mig frem, både med og uden ballon
Jeg skyder nok lige en patron eller 2 uden at være påvirket af noget for at se hvad det egentlig er, så bliver det nok med et par joints og hvis jeg synes om det bliver det med MDMA! :mrgreen:

Senest rettet af Flux. 31 jan 2013 18:44, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Har også lige bestilt en Sifon! Skal bare ud og købe patroner! Ved i hvad de koster i metro, bare lige for at prøve det af inden jeg bestiller 100 el. lign.

Forresten flux, så tror jeg at du har citeret den forkerte person mht. nedtrapning :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

selvom lattergas ikke er ulovligt er jeg ret sikker på at man ikke må diskutere priser og forhandlere herinde. men kig på nettet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Har også lige bestilt en Sifon! Skal bare ud og købe patroner! Ved i hvad de koster i metro, bare lige for at prøve det af inden jeg bestiller 100 el. lign.

Forresten flux, så tror jeg at du har citeret den forkerte person mht. nedtrapning :)

Det havde jeg, tak for det - det gik lige lidt for hurtig 8)

Har ingen ide, men du kan også få dem i imerco til ca 8-10 kr stykket (det er så en 10-pak)
Kunne du ikke få patroner der hvor du købte din sifon??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
man kan godt suge direkte af sifonen, men du skal passe på ikke at presse for hurtigt, for gassen er ret kold når den kommer ud så man risikerer nemt forfrysninger omkring læber og svælg...

Er det ikke kun når man bruger en n2o cracker? Jeg har altid suget direkte fra sifonen og har aldrig haft nogle problemer :)

Den bedste måde at udnytte gassen på er imo at man starter med at suge en eller to patroner direkte fra sifonen og holder det inde. Når man så ikke kan holde det inde mere, exhalere man i en ballon, og inhalere gassen igen. Hvis man bliver ved med at inhalere og exhalere gassen i ballonen bliver det ret psykedeliske efter et lille stykke tid. Man skal dog huske at trække noget frisk luft en gang i mellem! :D

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Det havde jeg, tak for det - det gik lige lidt for hurtig 8)

Har ingen ide, men du kan også få dem i imerco til ca 8-10 kr stykket (det er så en 10-pak)
Kunne du ikke få patroner der hvor du købte din sifon??

Købte min Sifon brugt, til en god pris :-)
Der følger nogle patroner med, men ved ikke lige hvor mange.
Okay, tak for tippet med imerco. Må lige få set mig omkring.

Dedikeret medlem

Hold da op, der bliver solgt nogle lattergaspatroner denne måned :P

Friheden: ellers søg på google der er mange steder på nettet du kan finde dem til rigtig gode priser hvis du køber lidt flere end 10 8)

Medlem

Jo tak kool :)
Vil bare lige prøve dem af inden jeg bestiller 100 :cheers:

Dedikeret medlem

kan man besvime hvis man suger for meget n2o på en gang?..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]