Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Frk. Thorstein skrev:
Præcis kool! Dig kan jeg lide! ;)

Jeg kan også li dig HVIS du danser med solbriller og fawkes maske, tar MDMA, ryger joints og æder frugt i MØRKE rum !
(lige som mig selv haha :D)

Vi ses på sletterne !!! :rocking: :rocking: :rocking:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Kan ikke andet end grine af folk der tager solbriller på om natten indenfor fordi deres pupiller er store - bevares de må da selv om det, men hvem er det de prøver at narre? hahah :lol:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

ikke for at lyde klog eller noget, men jeg tror nu altså de fleste dørmænd, vagter og politibetjente har regnet den der solbrille ting ud :rocking:

meeen hvis folk føler sig mere trykke ved det så gør det endelig ;)

ON TOPIC, jeg tog MDMA og fik den "fulde effekt" første gang i byen, og det var nok ret godt det var på et "diskotek" fordi det stak fuldstændig af for min mund/kæbe, så hvis det endelig er så er det en god ide at blive hjemme første gang og lige se hvordan man bliver, det ville jo være surt hvis du blev meldt og snuppet og skulle betale bøde og jeg ved ikke hvad :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Er det ikke kun douchebags, der tager solbriller på til fest.. I mørke.. Indendørs?

:stupid:

Skal man lukke sig inde i sig selv og køre den stil, så kan det bedre betale sig at tage psychedelics eller stims IMO. Hvis jeg endelig tager noget empathogent til en fest, så skal hele verden se hvor glad jeg er og føle min kærlighed uanset om de så skulle have lyst til det eller ej :lol: Jeg kan dog udemærket forstå hvorfor folk tager dem på, især til sidst i trippet, hvor kan man føle sig ekstra udsat (læs: paranoid omkring hvordan folk ser på én) kan et par solbriller sikkert være nice nok, jeg har bare personligt vænnet mig til følelsen og prøver at arbejde på at acceptere, at jeg bare er ekstra sensitiv til sidst i trippet og bruge dét til noget positivt.

Junior medlem

Frk. Thorstein skrev:
Præcis kool! Dig kan jeg lide! ;)

Jeg kan også li dig HVIS du danser med solbriller og fawkes maske, tar MDMA, ryger joints og æder frugt i MØRKE rum !
(lige som mig selv haha :D)

Vi ses på sletterne !!! :rocking: :rocking: :rocking:

Jamen vi e jo soulmates ;)!!

Ja, det gør vi da ;D dakke dak dak ;)

Junior medlem

Wow.. havde helt skudt ud at komme med en tilbagevending på hvordan det gik...

... Men det gik super godt, valgte at følge de flestes råd og lade være med at tage i byen sad bare med en kammerat oppe i min lejelighed og festede for hårdt igennem, han havde prøvet det flere gange før så det var bare maks hygge.

- Nu har jeg prøvet det her igen i lørdags som så var min anden gang, med stort break på siden sidste gang. Det var med den samme kammerat og så en af vores fælles barndomsvenner som også kom forbi dog tog han ikke noget. Den her gang gik det en smule anderledes men stadig pisse fedt, startede med at sniffe en ganske normal streg, ved ikke hvor meget der lige var i den, kunne ikke mærke så meget så vi valgte at kvæle en bombe med godt og vel 150 i, og så går der ca 30 minutter og så bliver jeg virkeligt ramt af en lykkelig følelse igennem hele kroppen fuldstændigt ubeskriveligt så dejligt det var, jeg lyver ikke når jeg siger at jeg aldrig har haft det så godt som jeg havde lige på det punkt, vi sad og snakkede frem og tilbage om hvor gode venner vi var og hvor ens vi er, og hvor meget vi egentlig holdte af hinanden det var virkeligt surrealistisk jeg har aldrig været en person der snakker så følsomt med en kammerat, så det var bare ekstra fedt og så føles alt jo bare så klasse! så går der ca. 3 timer så tager vi en bombe mere med ca samme indhold altså 150. og det blev bare endnu bedere ind til at vi pludselig går på tanken efter smøger, på vejen begynder jeg pludseligt at hallucinere jeg ser mennesker der står længere fremme og kigger på mig, og jeg ser damer med svævende barnevogne, og i min lejelighed ser jeg hængte mennesker, det var lidt creepy, men ikke noget jeg blev sådan videre skræmt over jeg fik egentlig bare lidt griner på over det, men alt i alt en mega hyggeligt aften/nat der fik et lidt underligt twist til sidst med hallucinationerne.

- Kan jeg stadig opnå en god rus på emma en uge efter jeg sidst har taget det? da der er karneval på lørdag vil jeg gerne have en møg fed dag med samme følelse en masse lykke kærlighed & glæde i kroppen, håber på nogen fornuftige svar... jeg var lidt træt da jeg skrev det her så jeg beklager stavefejlene de er gratis så.. hehe :-).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej, du skal du ikke falde i som rigtig mange har en tendens til at gøre. Du skal holde MINIMUM 1 måneds pause imellem hver tur. Angående dine hallucinationer skyldes det at din dosering har været for høj. Prøv at doser lidt lavere næste gang, og husk nu at holde de pauser - det er meget vigtigt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er overhovedet ikke tilrådeligt at tage det så hurtigt igen, og du vil nok ikke få samme effekt.
Skal du have noget serotoninreleaser, så ville jeg prøve methylone - men jeg ville fuldstændig holde mig fra det, og så holde mig til pauserne som selvfølgelig er nævnt af en årsag.

Du får det simpelthen usselt på forskellige måder, hvis du tager for meget MDMA for ofte. Bottom line, end of.
Tænk på dig selv og din fremtid. Det kan jo være, at du hellere skulle se frem til et super MDMA trip her om et par måneder, når det er rigtig sommer? Det er lidt federe når det er så varmt også, kan jeg hilse og sige.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Har godt nok også læst at det er det mest fornuftige at holde ''minimum'' en måneds pause før man begiver sig ud i det igen, og jeg kan jo egentlig godt se det når jeg læser om folks oplevelser, og når jeg læser om stoffet rundt omkring. Men alligevel så har jeg bare siden i lørdags sagt flere gange dagligt til mig selv at jeg skal gøre det igen snarest fordi jeg har aldrig nogensinde følt mig så meget til stede hvis i forstår hvad jeg mener, jeg har aldrig haft det så godt.. Og jeg overvejr godt nok også at droppe det karneval der for jeg er så sikker på at hvis jeg tager til noget fest fis af en art så falder jeg lige i med begge ben...

Angående det med mine hallu'er er jeg også pænt sikker på at det skyldes for høje doseringer, og jeg har forberedt mig på at næste gang skal jeg gøre det mindre.
Da jeg sidste gang skulle til at tage bombe nummer 2 følte jeg mig også stadig helt på toppen efter nummer 1, altså jeg havde det som om rusen først lige var kommet ind i sin bedste periode, Så var det nok også lidt dumt at tage endnu en bombe når man i forvejen har det helt perfekt.. ik?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jo, det kan anbefales at redosere med cirka halvdelen af første dose når de første tegn på at det klinger af melder sig. Det forlænger oplevelsen uden at tilføje specielt mange/kraftige bivirkninger. Er det nogenlunde ren MDMA vil en dose på først 120 mg og derefter en redosering på 60-70 mg virke godt og i mange timer.

Angående at tage det igen så snart, så er det altså en rigtigt dårlig ide. Du risikerer at rusen, enten næste gang eller på længere sigt, bliver ødelagt så det fantastiske forsvinder og det bliver kedeligt og kortvarigt. Desuden risikerer du at skabe ubehagelige skadevirkninger på dig selv, blandt de værste er hukommelsesproblemer og depression.

Desuden er det problematisk at du har såden en kraftig trang til at gentage oplevelsen. Pas på med at lade dig drive af dine umiddelbare lyster i sådanne sammenhænge, det ender hurtigt med at enormt usjovt på lidt længere sigt.

En god tilgang, synes jeg, er at erkende at du har det helt fantastisk på MDMA. Der er altså noget ved den måde at man tænker (og er) på under påvirkelse af MDMA som du synes er fedt. Du kan jagte denne tilstand ved at tage mere MDMA og tage det ofte, men på lang sigt vil det sikkert gå galt: Enten bliver du misbruger af stoffet og mister derved hvad du søger, ellers tager du det en sjælden gang i mellem og kan kun opleve denne tilstand med hjælp fra stoffet. Intet af dette er holdbart i længden

Hvis du i stedet, næste gang du tager MDMA, forsøger at forstå denne måde at tænke på. Præcis HVAD er så fantastisk? (udover bodyhighet, musiknydelsen, euforien osv.. :D ) Hvordan tænker og føler man på MDMA? Derefter er tricket at forsøge at lære dig selv de bedste og vigtigste sider af "dig selv på MDMA". Altså: Tag så meget af det gode fra stoffets tilstand med hjem til din ædru tilstand. Det kan virke som et underligt eller uoverskueligt projekt, men det kunne virkeligt betale sig for mig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har heller aldrig fattet ideen bag solbriller. Er det fordi i er bange for at blive smidt ud?

Det sidste jeg bekymrer mig om på stoffer såsom MDMA er hvad mine medmennesker tænker om mig.
Hvis det er så noia så lad være at kom steder hvor man er nød til at skjule så dejligt et stof som MDMA.
Og at have solbriller på ser da i øvrigt også langt mere suspekt ud?

Junior medlem

Så... Jeg endte med at blæse på hvad i alle sammen sagde og, tog en tur på emma til karneval, og jeg er pisse lykkelig over at jeg gjorde det for det var det fedeste karneval jeg nogensinde har haft, der var good feeling fra da jeg startede klokken 09:00 om morgnen med at tage en streg og en bombe. Så kørte det ellers bare hele dagen og natten på fuldt drøn med fuld fart frem af, påvirket fra klokken 09:00 lørdag morgen til søndag eftermiddag klokken 17:00 ca... Jeg tog en hel del mere end sidste gang ikke fordi jeg følte at jeg havde brug for det, men stemingen var simpelthen så god, at jeg ikke kunne lade være der blev danset trippet sunget snakket hurtigt, og vist følelser, og senere på natten oplevede jeg så nogle syner igen men ikke noget overdrevet, den her gang var det bare en skulptur i lejeligheden der bevægede sig lidt, smilede og blinkede med øjnene osv. meget morsomt det grinede vi en hel det af. Alt i alt har jeg haft en røv fed dag/nat, og har haft det godt hele dagen idag, har slet ikke kunnet mærke at jeg har været påvirket i så lang tid, så det har bare været helt perfekt!

- Det var så fedt at rende rundt i blandt mange tusinde mennesker og fyrer den maks af i det lækre vejr, alt imens man er helt blæst væk med verdens bedste følelser som flyver rundt i kroppen og giver dig the times of your life! Kærlighed til MDMA/EMMA..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bliver du ved med at blæse på hvad vi siger kommer du til at fortryde det. Vanvittige doseringer og pauser der ikke bliver overholdt, det går galt, men hvad er pointen i at sige det? Der bliver sikkert hældt 700mg ned næste weekend også.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Jeg vil skide gerne følge alle jeres råd, rigtigt gerne endda og jeg forsøger også på det men jeg har overhovedet ingen rygrad, jeg har det kæmpe problem at jeg åbenbart ikke kan holde mig væk fra det og sige nej... Jeg lokker mig selv i '' Fordærv '' hver gang. Har haft det problem med at jeg ikke kan sige nej til tingene de sidste 3-4 år, ligeså snart jeg har haft en fed oplevelse på noget fortsætter jeg bare med at jagte de oplevelser igen og igen..

- Jeg beklager hvis i føler i har spildt jeres tid med at rådgive mig. :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hvis du vil fortsat vil have den fedeste tid i dit liv når du tager MDMA, så hold dine pauser!
Tror det et af de stoffer der brænder din hjerne mest af, uden lige at have kilder på det - bare egen erfaring.
Vi kan selvfølgelig ikke styre dine handlinger, men tænk dig nu lige om ikke - Du kan have fede oplevelser resten af livet, medmindre du brænder hjernen af og skal rende rundt i en zombie lignende ligeglad tilstand.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

MDMA er et meget sikkert stof hvis pauserne bliver holdt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]