Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 12:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

På hvilken måde ryger eller vaper du dit Cannabis?
Jeg ryger det rent. 11%  11%  [ 7 ]
Jeg rister tobak og mixer det. 78%  78%  [ 51 ]
Jeg bruger Vaporizer. 11%  11%  [ 7 ]
Afgivne stemmer : 65
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes det ku' være interessant at se hvor mange er gået væk fra tobak mixet.
For mig er det mange år siden at jeg besluttede mig for at det var slut med at inhalere tobak.
Jeg har ikke gjort det siden én eneste gang, selvom jeg er skæv hver dag. Jeg regner ikke med alle andre er lige så princip faste, så bare stem på det i gør mest.

Senest rettet af Mr.Cookie 18 jan 2013 16:17, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

gammeldaws metoden (tobak&hashish). Er dog også ryger til hverdag :)

Dedikeret medlem

samme her er også ryger dagligt. har tænkt på at købe en vaporizer men pengene er sku ikke lige til det og gider ikke købe noget billigt lort der går stykker eller er dårligt og suge på ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ryger enten min Hash/Cannabis i joints med tobak eller på bong, tjubang, chillum m.m. Jeg kan ikke argumenterer for denne indtagelse metode, udover at virkningen muligvis er bedre. Jeg har aldrig anskaffet mig en vaporizer, til dels p.g.a. dovenskab og til dels p.g.a. dårlig økonomi. Nu, mange år efter, ville jeg dog ønske at jeg havde anskaffet mig en vaporizer fra starten af, efter som lungerne har klaget en del de sidste par år som resultat af skadelige cannabis rygning. Dobbelt moralsk som jeg har lov til at være, vil jeg på det kraftigste anbefale nybegyndere og andre som ryger cannabis, at anskaffe sig en vaporizer.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg kommer fra California og det gør mig trist at se alle ødelægge deres cannabis med tobak :(

Moderator
Brugeravatar

Jeg gør alle tre ting fra tid til anden, men det er nu oftest med tobak. Er mest til joints, og der holder det imo. ikke med rent kommercielt cannabis. Det er sku tørret for ringe (ikke curret/fermenteret ordentligt).

@Roysco
Tænker du smag eller i kombinationen af nikotin? For størstedelen af nikotinen ristes jo ud først. Er mine fordomme rigtige, om at det meste bliver røget på bong/spoonpibes eller joints uden (papir)filter i Californien?

Medlem
Brugeravatar

Mange danskere ryger jo hash for det meste - jeg rører f.eks. næsten aldrig andet... og det er altså en anelse svært, dyrt, og potent at lave joints med ren hash! :D

Medlem
Brugeravatar

tobak og hash , ,og sjælne gang rent

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Ryger det rent, på pibe eller bong med rist, mums :P

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
ruller bare joints med tobak og hash.. Det er det bedste

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet

+1

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Junior medlem
Brugeravatar

@bismann yeah I had like 4 bongs and two oil rigs back home it's all about getting the best flavor and cleanest hit. Tobacco just ruins the taste lol I smoke maybe 1 spliff a month. if I want tobacco with my bud I just usually smoke a blunt. Sorry this is in English, I've only been here 3 weeks so my danish is shit

Moderator
Brugeravatar

@Roysco
No vorries, and pretty great danish in your first post, thumbs up! Thanks for your answer.
Met an american on my first smoking trip to Amsterdam, he thought vomiting was connected to smoking hash. because he didnt got the nicotine out of the tobacco before mixing it with tobacco. He was overly joyfull when whe told him how, and why he was filling sick when smoking the conbination of plain tobacco and hash. Well guess taste wise its a matter of habit aswell, personally I don't like the taste when smoking on a bong, much rather have a joint with tobacco. :)

Dedikeret medlem

Jeg kommer fra California og det gør mig trist at se alle ødelægge deres cannabis med tobak :(

Velkommen til ;) hvad og hvordan ryger du uden tobak - går ud fra at du har erfarring med fra fra USA kunne være skægt at høre.

Grineren signatur du har.

Junior medlem
Brugeravatar

@bisman I've rolled a few roasted joints tho, and those are a different but nice flavor :)

@fso bongs, bubblers, and wax in oil rigs . Basically any kinda pipe made of glassss

Admin
Brugeravatar

+1

+2

For mig er det en del af nydelsen at ryge en joint med tobak og hash/skunk. Vaporizer siger mig ikke så meget og synes det er for hidsigt at ryge rent skunk i joints. Nu er det ikke fordi jeg ryger hver dag, så om det er lidt mere skadeligt at ryge det med tobak, er jeg egentlig ligeglad med.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
uristet tørt tobak pga jeg synes at den brænder bedre og længere tid, jeg slipper desuden osse for at putte så meget tobak i når jeg ryger grønt.

edit : så jeg kan ikke stemme

Junior medlem

Er det hash blander jeg det med ristet tobak.
En ren skunk/pot pind i ny og næ, men ellers blander jeg ca 30/70 - 40/60

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The world of Bith.
Hvis mit pot eller skunk ikke er for ''fugtigt'' og klistret, så ryger jeg det rent. Og med hash så ryger jeg det helst rent på pibe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]