Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 19:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Som titlen siger... jeg har mulighed for at prøve syre for første gang, men jeg kender ikke nogle som jeg ville være trykke med som sitter. Planen er at jeg tager det med en ven som også gerne vil prøve og han har det ligesom mig, ikke nogen han stoler på som sitter.

Burde vi droppe det? er det for farligt at gøre det sådan?

Det skal siges at jeg har prøvet svampe et par gange, hvorimod han aldrig har prøvet noget psykedelisk.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Altså en tripsitter er jo altid godt. Men hellere gøre det uden, end at have en man ikke stoler på i lokalet... Ved ikke om jeg får et rap over nallerne for at sige det her, men det er min mening :)

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Medlem
Brugeravatar

I kunne vel dele det op og f.eks. gøre sådan at din ven først tripper med dig som sitter og weekenden efter er det så din tur med ham som sitter?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg havde sitter på første gang, jeg trippede og det modvirkede trippet. Først da sitter smuttede, kunne jeg rigtigt nyde trippet. Det var himmelsk. Sidste weekend trippede jeg med en ven, som var på sin "jomfrutur" og vi havde det vildeste og sjoveste trip, jeg har oplevet. Hvorfor syrer i ikke bare af sammen?
Husk set&setting! Det er det vigtigste.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Personligt har jeg det bedst ved at være alene hjemme og så holder jeg mig til lave doser. Kan anbefales :D .

Junior medlem
Brugeravatar

Gode svar, tak folkens. Man vil jo bare gerne helst undgå en psykose og den slags lort xD

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Frygten for at få psykosen er tit det første skridt til at få én, så lad vær med at være bekymrede, og ja som der er blevet sagt husk set og setting, så burde i nok få en fed aften uden sitter :)

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Junior medlem
Brugeravatar

Frygten for at få psykosen er tit det første skridt til at få én, så lad vær med at være bekymrede, og ja som der er blevet sagt husk set og setting, så burde i nok få en fed aften uden sitter :)

Fedt fedt! man kan lige så godt være forsigtig og spørge jo, skulle bare lige have fortalt det, for at forstå det :p

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
En tripsitter tror jeg ikke kan modhjælpe en psykose hvis det ligger i kortene.
Tag det rolig, forbered dig mentalt på hvad der skal ske, flyd med trippet og hør noget godt musik, så kan det aldrig gå helt galt.
bare start roligt ud, du har hele livet til at trippe ballsack.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ville fraråde ham at tage LSD, hvis han ikke har prøvet noget psychedelisk før.
Det er hverken legetøj eller noget man bare kaster sig ud i, eller noget man ikke kan vente år på før man får den rigtige setting. LSD er virkelig ikke noget man bare gør.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Kan nu ikke se det store problem i et lavdosis trip mellem 2 gode venner. Det kan også være meget rart at have en at dele oplevelsen med, så man har en at snakke med bagefter som lettere kan sætte sig ind i det.

Hvor gammel er du?

Junior medlem
Brugeravatar

Ville fraråde ham at tage LSD, hvis han ikke har prøvet noget psychedelisk før.
Det er hverken legetøj eller noget man bare kaster sig ud i, eller noget man ikke kan vente år på før man får den rigtige setting. LSD er virkelig ikke noget man bare gør.

Vi har i lang tid nu gerne ville trippe sammen. Vi skulle have haft syre nytårs aften, men vores fyr bailed. Vi have også sigt på nogle svampe, men igen bailede vores supplier. *suk* mange af de folk i stof miljøet kan man da heller ikke stole på.

Anyway, det er ikke bare noget vi lige gør, vi har talt om det længe og har bare ventet på en mulighed, vi er også begge sat godt fast på at "det er jo et stof" så vi ved godt inde i os selv at det ikke er rigtigt, det der sker :)

Junior medlem
Brugeravatar

Kan nu ikke se det store problem i et lavdosis trip mellem 2 gode venner. Det kan også være meget rart at have en at dele oplevelsen med, så man har en at snakke med bagefter som lettere kan sætte sig ind i det.

Hvor gammel er du?

Jeg er 22 han er 20. Og vi ryger regelmæssigt (ikke at det har noget at gøre med det)

Medlem
Brugeravatar

Jeg bryder mig bestemt ikke om at have en "tripsitter", når jeg ligger og er godt blæst giver det en ekstra dimension at jeg deler det med de andre i lokalet. En ædru person trækker derimod ned og fjerner noget af magien imo.

Junior medlem
Brugeravatar

Awesome feedback! takker. Er ret sikker på at vi godt kan klare os nu :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Min kærestes veninde var på en spirituel tur i Indien. Her blev hun tilbudt LSD. Hun tog i mod det og valgte at tag tilbage til sit hotel værelse. Hun indtog sit mærke uden at vide dosis eller hvad der snart skulle til at ske. Alene i sit hotel værelse oplevede hun ego død. Hun vidste ikke hvem hun var, ej heller hvad hun hed. I sit syre trip fandt hun ud af at hun kunne flyve (detaljerne ved jeg ikke rigtig, men min teori er at hun har mistet sit ego, derfor også sin kontrol over sin dødelige krop og derfor troede at sin sjæl var fri for lidelser) så hun sprang ud fra femte sal og mirakuløst brækkede hun "kun" ryggen. Det er syv år siden og hun for stadig flashback af sit LSD trip og har varrige men fra sin brækket ryg.

Du må selv drage din konklusion ud fra min historie. Jeg kan ikke dømme om du er i stand til at styre dit trip, men vil ikke anbefale LSD uden en trip sitter der ikke er påvirket.

edit: der ikke er påvirket eller er påvirket? hmm.. håber i forstår hvad jeg mener.
editedit:jeg anbefaler ikke at tripsitter er påvirket.

Senest rettet af rootmood 22 jan 2013 22:27, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Synes som rootmood at det er en dum ide og så første gang.

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ved lav dose og sammen med en ven der også tripper tror jeg at det er usandsynligt at i vil miste virkelighedsfornemmelsen på den måde. Men en sitter er vel sikrest.. Evt. aftal at i afbryder kontakten på et tidspunkt (giv sitteren et computerspil og en fed eller noget).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Min kærestes veninde var på en spirituel tur i Indien. Her blev hun tilbudt LSD. Hun tog i mod det og valgte at tag tilbage til sit hotel værelse. Hun indtog sit mærke uden at vide dosis eller hvad der snart skulle til at ske. Alene i sit hotel værelse oplevede hun ego død. Hun vidste ikke hvem hun var, ej heller hvad hun hed. I sit syre trip fandt hun ud af at hun kunne flyve (detaljerne ved jeg ikke rigtig, men min teori er at hun har mistet sit ego, derfor også sin kontrol over sin dødelige krop og derfor troede at sin sjæl var fri for lidelser) så hun sprang ud fra femte sal og mirakuløst brækkede hun "kun" ryggen. Det er syv år siden og hun for stadig flashback af sit LSD trip og har varrige men fra sin brækket ryg.

Du må selv drage din konklusion ud fra min historie. Jeg kan ikke dømme om du er i stand til at styre dit trip, men vil ikke anbefale LSD uden en trip sitter der ikke er påvirket.

edit: der ikke er påvirket eller er påvirket? hmm.. håber i forstår hvad jeg mener.

Forstår godt dine bekymringer ved det. Men syntes nu at der er en kæmpe forskel på at tage en lav dosis sammen med en ven i trygge omgivelser til at tage sit første trip alene uden at kende dosen. Sidst nævnte ville jeg fraråde enhver.

Junior medlem
Brugeravatar

Trist, men mig og min ven er ret sikre på hvad vi laver... og jeg bor heldigvis kun på stueetagen. Men kan godt forstå at du vil fraråde det når en bekendt har haft sådan en oplevelse. Jeg tror godt vi kan styre den, jeg må bare lige spørge om dosis når jeg får dem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]