Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 20:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Fuck ups
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Kom lige til at se gennemse denne faktastiske tråd igen.
Kan egentlig ikke huske om jeg har skrevet indlæg her før, og sad og tænkte lidt over følgende "Hvilken dum ting er mest fuckt?" mens jeg læste.

Så her kommer der lige et par korte gennemgange af et par jeg kan huske.

(Edit: Det blev en ægte wall-off-text!!)

Vågne op på den lukkede (14 dage efter jeg havde sagt til de gamle jeg røg tjald og tog psykedeliske stoffer og havde helt styr på det), havde været oppe og slås mod en gruppe perkere der fulgte efter mig midt om natten mens jeg var HELT kogt af på syre, så tænkte at nu de vil slås, kunne jeg lige så godt starte ballet. Får knaldet 2 ned og skubbet en 3 på jorden, inden jeg selv bliver skubbet om kuld, alt imens jeg ligger og råber "Hvad kan I hva!?". Pludselig kommer panserne, anholder mig på bedste "Cops" stil. Med at blive klasket mod en kølerhjelm (selvom jeg allerede gik med hænderne oppe foran øjnene fordi de blå blink blændede mig helt vildt). Kan høre en af indvandrene stå og sige at han skal se hvem jeg er, så jeg kan få en røvfuld når de ser mig igen, hvorefter han stiller sig op foran mig (der var meget mørkt der vi først dansede). Tænker kort at det da vil være dumt at blive genkendt, så nikker ham en skalle, hvorefter politiet kaster mig på jorden og kalder efter forstærkning. Pludselig ligger der 3 betjente ovenpå mig mens den ene giver mig stribs om fødderne, og de andre 3 betjente stod og holdte den voksende gruppe unge indvandre væk. Ligger og råber "Slå mig nu Hr. betjent!" Ender med at jeg bliver kastet om bag i sådan et salatfad, og får slået mig selv ud. Vågner kort op da jeg bliver båret over på en båre af betjentene, og der står rigtig mange folk og holder mig mens jeg går i total bad trip.
Men ja, vågner jo så op dagen efter - i fikseringsbælte - med sår på begge håndled efter at have forsøget at bryde dem op, sår i hele den ene side af hovedet efter at have slået mig selv ud - splitterragende nøgen - efter at have fået så meget beroligende at jeg måtte en tur i respirator og kunstigt koma - og vågner selvfølgelig ved at en sygeplejeske trækker et kateter ud af pikketjavsen på mig.. Alt mit tøj var blevet klippet i stykker, vidste ikke hvor mine nøgler var, og havde mistet en af mine sølvkæder. Men har det ellers godt psykisk, første jeg siger til de gamle er "Jeg skal hjem og ha en joint!" (var stoppet med smøgerne). Men lægerne vil holde mig under opsyn til dagen efter, så begynder at ryge smøger igen. Sender mine forældre hjem igen (fra den ene ende af DK til den anden). Får en ven til at komme ud med noget tøj dagen efter, hvorefter vi tager hjem til min lejlighed (som selvfølgelig har sådan en "smæk-lås"). Og skal selvfølgelig også bruge en magnetnøgle for at komme ind i selve opgangen, så kunne ikke engang nøjes med at sparke døren ind.! Heldigvis går vi om på den anden side, for at se om vi skulle være så heldige at min altandør stod på klem, hvilket den gjorde! Så ned i badeshorts, klipklapper, forkert størrelse t-shirt, og med så mange sår og hævelser i ansigt og på hænder at vi begge blev UTROLIGT overrasket over at vi med sandheden godt kunne få lov til at låne en stige af en vicevært jeg ikke havde set før, uden at skulle vise ID (som self lå i min lejlighed).
På trods af at politiet havde været inde i min lejlighed (som på daværende tidspunkt var så fyldt med stoffer til eget forbrug at man ikke kunne undgå bogstavlig talt at gå oveni dem). Så havde de kun gået gennem skunk, tjald, mixerbakker, sifon, et hav af patroner, for at gå hen til min forstærker og slukke musikken (hvor der på bordet ved siden af lå 2c-b på et cover, som man ikke kan undgå at se.

- det var lidt fuckt up.

En anden gang var jeg på mystisk vis endt i detentionen på syre, og troede at jeg var med i filmen "The Killing Room"..
Det ikke et rart sted at være når man er meget meget meget påvirket af syre + div! Så får banket mine knoer til blods, betjentene åbner endelig døren og beder efter noget vand. Da de så kommer tilbage med vandet får jeg skubbet betjenten væk fra døråbningen og prøver at stikke af. Når ikke meget mere end 10-15 meter inden der ligger 4 eller 5 betjente ovenpå mig, hver af dem med en lås om en af mine lemmer - plus en nakkelås - så beder om at få lov til at snakke med en læge efter de kyler mig ind i cellen igen. Da lægen kommer beder jeg om nogle benzoer, da jeg jo vidste at det vil hjælpe. Men det havde hun ikke nogen af, ej heller noget andet beroligende.
Efter et pænt stykke tid mere i detentionen, åbnes døren, hvor der nu står to betjente og den samme læge. De fortæller at jeg kan vælge mellem at sove den ud hos dem, eller at komme på psyk, hvor de kunne give mig benzoer..
Bliver så eskorteret ud i et salatfad mens der sidder en betjent overfor mig, og bliver ved med at prøve at overbevise ham om at jeg har smuglet stoffer op i røven og gerne vil have ham til at visitere mig fra top til "bund" så at sige... Han bliver mere og mere irriteret og lige inden vi ankommer til psyk siger han at hvis jeg ikke snart holder kæft og slapper af, bliver jeg lagt på gulvet med ham ovenpå.

Har self også lavet de mange klassiske drukdummerter, da jeg var en 14 år gammel, havde jeg dreads.. Og var så bogstavlig talt gået under bordet til en fest... Vågner op dagen efter - kan ingenting huske ud over at min ven var faldet i søvn på en stige udenfor. Og derfor havde utrolig svært ved at gå normalt. Nå... men en uge eller to efter skulle vi til knaldbal ude på bøhlandet, og bliver jo så stiv at mine dreads self skal klippes af (det var efterår - tæt op af vinter), og de skulle self klippes med en saks af mine mindst lige så fulde venner. Det ender med at vi finder en halv nøddeskal i det afklippede hår, som min ven kan bekræfte nok kommer fra den nøddeskål fra da han var gået kold på en stige. Det ender jo selvfølgelig med vi kommer op og slås, bliver smidt ud, min ven brækker sig ud over en veninde han sidder og deler mundvand med, nøglen til scooterlåsen hvori hjelmen var låst fast kunne vi ikke finde. Og eftersom min ven næsten ikke kunne stå på benene da vi endelig blev smidt ud, skulle jeg køre.. Han har en kasket på, som self bliver blæst af mindst 3 gange på den lange vej hjem (fandt senere ud af vi havde endt med at køre på en motortrafikvej). Af de mange gange jeg skulle sætte min ven af, vende om og hente hans kasket, var det kun den ene gang hvor han faktisk stod hvor jeg havde sat ham af. En enkelt gang lå ham mange meter i nogle buske og ledte efter ham i lang tid.
Da vi så kommer hjem til min ven hvor vi skal sove, har hans mor låst os ude fordi hun bestemt ikke mente at vi skulle tage til fest når nu min ven skulle være badmintontræner morgenen efter til et stævne. Så ender med at vi brækker hans vindue op, blot for at kunne konstatere at vi havde åbnet vinduet så meget at det havde sat sig fast og ikke kunne lukkes igen. Morgenen efter kommer hans mor ind, og ser mig og min ven i en enkeltmands seng med en enkelt dyne der lå på tværs af os.

En anden gang var vi (mig og samme ven) ude og sejle med hans forældre i deres bådklub eller hvad det hedder, vi skulle sejle ud til en lille bitte ø, hvor der var en lokalkøbmand der kun solgte økoting fra selve øen og en grillbar på havnen.
Nå, de havde også et forsamlingshus hvor vi alle skulle feste om aftenen, mig og min ven var allerede meget fulde, da vi havde drukket tæt i de 4-5 timer det havde taget at sejle derover. Ender med at vi står foran ~ 100 mennesker og synger "Himmelhunden" på karaokeanlæg (har aldrig gjort sådan noget før). Nå, men vi ligger mærke til at der står en masse fyldte fadøls tønder lige i rummet ved siden af indgangen, vi mener jo selvfølgelig at vi skal have sådan et par stykker med hjem fra festen, vi får slæbt 2 stk ud og gemt dem 10 meter derfra i nogle buske. Vi går den lange vej ned til båden, får hentet en taske, drukket lidt videre og går tilbage får at få den første tønde med. Der er på det her tidspunkt ved at blive lyst igen, og de fleste var taget hjem fra forsamlingshuset af. Min ven skal på lokum på vej tilbage til båden med den første tønde (og hold kæft hvor er den egentlig tung når den ligger i en sportstaske). Vi går på lokum, sætter tasken - som giver et ordenligt metalisk klunk, som giver godt med ekko. Da min ven står og vasker hænder, bliver båsen der havde været optaget åbnet, og hvem kommer mon ud derfra? Ham bossen fra sejlklubben.
Nå, vi får gemt tønden af vejen nede ved motoren i båden. Da vi går op efter den anden tønde efter en times søvn, kan vi se at alle de ansvarlige er ved at gøre rent deroppe. De spørger os, om vi har set et par af deres tønder. For de havde talt efter, og Tuborg lagde åbenbart et stort gebyr på, som pant for "tabte tønder".. Vi vil jo ikke ødelægge vores cover, så vi "hjælper" med at lede efter den anden - self i den helt anden retning end den hvor tønden egentlig stod. De finder så den ene tønde og siger "nååå... der nok bare nogen der har synes det var sjovt at gemme dem for os!" Nu mangler vi bare at finde den anden... - som jo aldrig blev fundet.

En anden kort historie, var i 2001 orkanen, der havde jeg som lille teenager, siddet og spillet først vodkaskak mens bongen blev sendt så meget rundt den kunne have været glødende varm af friktionen. For derefter at spille vodkaludo - også med bongen på rundfart... Efter med at sidde og knække mig udenfor en campingvogn i keddeldragt, og vælter da også af den et par gange.. Vi kommer hjem til ham min gode ven, hvor der self bliver inviteret en helveds masse folk fra skolen. Ender endnu mere spritstiv med at gå kold på hans lokum, hvorefter en af mine andre gode venner mener det er tid til at jeg skal eskorteres hjem i seng.
På vej hjem, stod jeg og brugte kroppen som en drage i vinden, og kom ned i en pæn skethy vinkel. Og når lige at udbryde min forbløffelse over at det er muligt inden vindpustet forsvinder, og jeg smasker fjæset ned i jorden - alt sammen self til min vens store fornøjelse.

Nu vil jeg bevæge kroppen fra den ene sofagruppe til den anden, tage nogle stims, og se om det ender med PS3 eller film!

Medlem
Brugeravatar

Du lyder godt nok som en douchebag Obama!

Medlem

En douchebag? Han lyder mere som en ægte eventyrer i min optik.

Medlem
Brugeravatar

Ja det er da utrolig helte agtigt at nikke skaller..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej, det er utrolig helteagtigt at følge efter en MEGET brændt person på syre. For derefter at han - one man army - stiller sig op mod mindst 6 indvandre alene midt om natten i en ghetto.
Det er da også utrolig helteagtigt at stå og spille smart overfor sine venner (som man lige er blevet smækket i gulvet foran), og sige at "ham der får så mange stryg når han kommer ud", for derefter at gå op til en person med håndjern på ryggen.

Men må indrømme.. Det bringer alligevel lidt mit gamle teenage anti-sociale smil frem, når du nu kalder mig en douchbag! 8)

Har været en rigtig lille rod engang!
Og nu fordi at du ligefrem opfordrer mig til at være en douch, kommer der her en douchbag historie.

Var engang til fest med nogle gamle venner jeg ikke havde snakket med i mindst et år. Lige fra starten af, flytter en pige sig fra den ene ende af festen til den anden - fra jeg træder ind af døren - og siger "Hej! Du virker som en cool person!" Og her snakker vi altså en sød, dejlig, lille lækker sag på 42 kg og 22 år. Jeg tænker med det samme.. "Den skal nailes den her!"
Nå, men finder så ud af at hende den labre lille sag midlertidigt er flyttet ind hos en af min lillebrors venner, som også var en af mine gamle "fest-venner/bekendt". Pludselig kommer han over og sidder på den anden side af mig, vi fletter diskret fingre, og da hun skal gentage et eller andet til ham hun boede ved pga den høje musik lænte jeg mig frem og bed hende i øreflippen og hviskede at hun var en rigtig frækkert! Et par minutter senere rejser hun sig og siger til mig "Nå, jeg skal lige ud på toilettet" - som skulle forståes som en invitation til at jeg skulle komme derud. Så der går maks 1 minut før jeg også rejser mig og nærmest hopper på pikken ud til hende. Efter at vi bliver afbrudt af to andre tøser der står og er liige ved at brække sig udenfor lokummet slutter hun af med at sige "Ikke sig noget til " X " ". Tænker ikke videre over det - tænker hun nok bare ikke vil høre på ham - så jeg svarer bare "okay". Da vi kommer ind til festen igen var ham min gamle bekendt igang med direkte dødsdruk og havde lavet 80-20 vodka drink til sig selv. Og spørger med det samme "Lavede I noget?", og svarer fint nej. Hvorefter han så næsten bryder ud i glædestårer og siger "Det var godt, for jeg har været vild med hende i over et år nu, hun er bare den eneste ene for mig, og ved slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv hvis det var sådan at hun ikke vil ha mig".
Så får jeg jo pludselig en klump i halsen... Dagen efter vågner jeg op til en rigtig tøsebesked på fjæs hvor der står noget i stil med "TROEDE JEG KUNNE STOLE PÅ DIG!!! :'( " finder så ud af at han har tjekket hendes telefon og set at vi har skrevet sammen, så ender med at hun indrømmede at vi bare havde kysset lidt derude på lokummet og at det var hende der bad mig om ikke at sige det, fordi hun vidste at han var vild med hende. (Hvilket jo sådan set også var rigtigt nok). Den dag idag tror han stadig kun vi har kysset så vidt jeg ved af.

En anden historie - der ca er 10 år ældre - var da mig og en anden ven skulle til fest. Han havde fået kontakt til sådan en rigtig sprød sag, som tog sin veninde med til den fest så vi begge kunne få noget. Og han sagde at hende " T ", vil han ha. Jeg - som den gode ven jeg faktisk er - siger okay, det iorden.
Pigerne ankommer til festen, hende den virkelig sprøde tøs sætter sig på den anden side af hvor jeg allerede sad og drak, så sætter min ven sig ved siden af hende, og der går ikke mere end højst to minutter hvorefter at hun hopper over ved siden af mig og sidder. Ender med at vi ligger og leger med hinanden lige ved siden af alle de andre inden vi smutter først på lokummet og da folk også skulle brække sig der og det var sommer, ja så hoppede vi videre udenfor.

Det skal siges at vi på dette tidspunkt ikke var gamle nok til at drikke i følge vores forældre, så da ham min vens mor ud på aftenen pludselig åbner en af de "tomme værelser" hvor mig og hende er igang igen, for at spørge "Er "P"'s sko her?" kunne jeg godt regne ud at den ikke var så god.
Anyway... det ender faktisk med at vi er tre venner der nupper de tre veninder, og "P" får "T"'s bedste veinde istedet.
Vi ligger alle tre par inde på "P"'s værelse og ser film, mig og "P"'s dame ligger i hans sovesofa, og det sidste par ligger på en madras på gulvet. Havde inden filmaftenen med tøserne joked "P" med at jeg nok skulle lade være med at ligge og kneppe i hans seng. MEN... når tøsen er fræk, lige så liderlig som dig, så det svært at undgå at begå den fejl! Så mens at han lå lige ved siden af lå vi og huggede godt igennem :P

(Vi har et utrolig specielt sammenhold i gruppen).

Så da vi et par år senere havde siddet til kiksefest en hel nat, og "P" som sædvandelig var gået kold før os andre og havde erobret en seng i det hus vi var i. Prøvede vi først at vække ham pænt, men da han har et UFATTELIGT godt sovehjerte gad han ikke rigtig at stå op! Altså må man tage det "tunge skyts" frem.. Advarer ham om at hvis ikke han er stået op efter at jeg har været inde og ryge en smøg og drikke min bajer færdig, så stikker jeg min pik i øret på ham.
Og bumdibum... pludselig vågner ham op med en ordenlig omgang skrumpediller i øret! Og pludselig kunne han godt drikke videre igen!

ÅÅrrh.. kommer lige i tanke om en rigtig douchbag historie nu :D
Havde fået fat i sådan en flaske cuba caramel, som mig og "P" sad og drak i vores hytte ude i sådan en lille skov. Der var så ham her "S", som vi ELSKEDE at mobbe og drille helt vildt! Så da der kun var en bundsjat tilbage af den cuba ringer vi til ham og spørger om ikke han vil drikke den "hele flaske" med os.
Han bliver vildt begejstret og skynder sig op til os. Vi siger så til ham at han må tage én tår, men også må drikke alt det han kan i den ene tår! - Det han ikke vidste var at vi havde fyldt den helt op igen med pis, og man kunne faktisk se at der var skum på toppen af flaskens indhold, plus den pludselig også var noget varmere end den sommerdag vi sad og drak. Mig og "P" synker helt synkroniseret vores hoveder ned i skøddet mens vi ser at "S" virkelig udnytter den ene tår! Det ender med at han drikker over halvdelen af flasken inden han stopper med at drikke, for at spørge hvorfor det var at vi hysterisk var brudt ud i grin, og helt havde tårer i øjnene. Spørger ham så "Ved du godt hvad det er du lige har drukket?" - han kigger på flasken og siger "Ja, det da sådan noget caramel noget det her cuba ik?" - hvorefter vi flækker endnu mere af grin og får gennem latteren udbrudt "NEJ! DET VORES PIS! HAHAHAHA" Hvorefter han så siger "Nej det er da ej!?" - beder ham pænt om at tage en tår mere så, lugte til flasken, eller se skummet på toppen af flaskens indhold, eller mærke hvor meget varmere flasken var end vejret. Så begynder han langsomt at forstå at han lige har drukket næsten en halv liter pis! ÅÅÅrh det var SÅ GODT!!!

Det her er en af de gamle tråde jeg løbende vil fortælle anekdoter fra min - til tider - noget vilde og dumme ungdom. 8)

Der er jo så self også den helt korte med at mig og "P" en sommer et par år efter ovenstående historier er ude og jagte ærter i køkkenhaver en tidlig sommermorgen da vi var sultne, og bageren først åbnede en time senere. Pludselig kommer "P" løbende og holder et par bilnøgler frem. Så var den debat ligesom overstået og bageren kunne vente. Da vi så går om på den anden side for at se hvilken bil det var, så vi at det var en 2 år gammel Opel Vectra - magen til den som politiet kørte rundt i på daværende tidspunkt. Den kører SINDSYGT godt, 6 gear og hele pivtøjet. Og vi har den faktisk i forholdsvis lang tid. I en efterkoger på kiks tager jeg "P" med ud til en af mine anti-sociale venner, og hans morgenfest med lige så anti-sociale mennesker, som alle var mindst et par år ældre end os.
Pludselig kommer der et KÆMPE *DUNK" ind mod væggen som den sofa som ejeren sad i, og man kunne se hvordan hele væggen bullede ind. Kigger hurtigt rundt og kan ikke finde "P", og tænker bare.. "Nej nej nej..." det ikke godt det her. Jeg når heldigvis at flyve mellem dem og "P", og får dem forklaret at jeg nok skulle ordne det her, så spørger hvad fanden det var han lavede, hvortil han svarer med go skæv kiksekæbe "Jamen vil bare parkere bilen helt tæt op mod huset!".... Med andre ord... han havde nært kørt en bil igennem en bærende væg og slået værten ihjel sammen med hans hus. Det var lidt fucked.. Så et par uger senere ligger vi og drøner rundt inde i en storby, da vi skulle ind og besøge et par veninde i udkanten af byen, så vi fik overbevist os selv om at det nok skulle gå. Det gjorde det sådan set også... Lige indtil at der gik sport i at se hvem af os der med højst mulig fart kunne sno sig igennem sådan nogle store cement blomsterkummer, der stod der som chikane på den vej. Og "P" vil self ikke tro på at jeg var bedre end ham, så da han prøver ender det med at han smadrer hele det ene hjørne på bilen og smadrer sådan en blomsterkumme.. Så går det pludselig hurtigt med at komme ud af byen, og ikke mere end 5 minutter fra hvor vi gemte bilen, løber der pludselig en hund ud foran bilen mens "P" kører på den gode side af 160 km/t - den dør på stedet - så nu var begge hjørner smadret på bilen. Hundehår og blod i højre hjørne, cementstøv og jord i det venstre hjørne.
Bilens levetid blev noget kortere end jeg havde regnet med, for da bilen holdte tæt på hvor "P" boede holdte han nøglerne, så da jeg en nat kommer ud for at hente bilen med en ven, da vi skulle bruge den. Nå... den begyndte at brokke sig helt vildt og voldsomt i gearkasse/kobling, og 1 km fra hvor vi egentlig skulle hen, kunne den slet ikke gå i gear mere.
Så endte med at vi skubbede den endnu 1 km i den modsatte retning af den vi skulle for at komme hen til en skov, hvor vi før havde brændt stjålne biler af (futtede engang i en god spriter både øjenbryn og øjenvipper af da jeg skulle sætte ild til en bil vi havde væltet om på siden og banket hul i benzintanken) helt anden historie.. Men sådan døde Vetraen desværre. Det var også lidt fuckt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Håber du er blevet klogere. Lyder som nogle fine drengerøvsanekdoter at ku fortælle engang. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

haha Obama så meget tekst... får du tage noget narko? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Håber du er blevet klogere. Lyder som nogle fine drengerøvsanekdoter at ku fortælle engang. :)

Yeah! :P Altså det blev også så slemt at kommunen gav en uges betalt ferie på Mallorca med min kontaktperson fordi at jeg vil tage på efterskole i 9. klasse.
Og da jeg så blev smidt ud fra den i 10. klasse - fordi de åbenbart mente at mig og en anden havde stjålet bil, scooter, taget og solgt stoffer, blev jeg sendt til små 200 km væk for at tage en HTX og få styr på mit shit (hvilket faktisk også har hjulpet!) Så er i bakspejlets lys utrolig taknemmelig over den store indsats kommunen gjorde for at få mig på rette spor igen :P

Homo Superior skrev:
haha Obama så meget tekst... får du tage noget narko? :)

Jeg skal da ikke udelukke at en impulsiv pisprøve ikke vil slå ud på ja... et eller andet 8) (nu har jeg så også haft et par feriedage) :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
damn obama, du lyder sku som en egoistisk nar.
Godt nok en der har det sjovt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Don't judge me before you have meet me ;)
Er slet ikke specielt egoistisk, men altså.. hvis det er det med damerne du tænker på, så skal der jo to til at lave en dans. Og hvis den ene part ikke vil danse med den anden, stiller jeg mig da gerne ind som erstatning.
Og har altid sørget for at gøre godt for det igen overfor vennerne på den ene eller anden måde. Fx den dag med tøsen "T" og min ven "P", der sad jeg i en skide mark med ham i jeg ved ikke hvor mange timer, fordi han var så spritstiv han slet ikke kunne gå eller noget som helst, så der sad jeg og holdte øje med ham mens han sov det værste af hans koger ud. At han så gik tilbage og drak sig næsten lige så stiv igen bagefter, og brækkede sig ud over det hele, og hans mor pludselig kom... Det kan jeg ikke tage ansvar for!
Men ja! Mig og gutterne har dæl' dusme haft det sjovt!!

Skal nok sørge for at holde liv i den her tråd et godt stykke tid endnu :cheers: :rocking:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov

Er slet ikke specielt egoistisk, men altså.. hvis det er det med damerne du tænker på, så skal der jo to til at lave en dans. Og hvis den ene part ikke vil danse med den anden, stiller jeg mig da gerne ind som erstatning.

Du har lige modsagt dig selv på det groveste :) ellers nogle sjove historier.

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Da slet ikke på nogen måde! :)
Altså den gælder da også den anden vej rundt. Ved ikke hvordan I har det med jeres gutter, men altså vi har jo de uskrevne regler, der tydeligt siger at hvis tøsen ikke vil den ene, må den anden godt springe på!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og har altid sørget for at gøre godt for det igen overfor vennerne på den ene eller anden måde. Fx den dag med tøsen "T" og min ven "P", der sad jeg i en skide mark med ham i jeg ved ikke hvor mange timer, fordi han var så spritstiv han slet ikke kunne gå eller noget som helst, så der sad jeg og holdte øje med ham mens han sov det værste af hans koger ud. At han så gik tilbage og drak sig næsten lige så stiv igen bagefter, og brækkede sig ud over det hele, og hans mor pludselig kom... Det kan jeg ikke tage ansvar for!
Men ja! Mig og gutterne har dæl' dusme haft det sjovt!!

Skal nok sørge for at holde liv i den her tråd et godt stykke tid endnu :cheers: :rocking:

Sagde også "du lyder" - sagde ikke du er.
Har da også selv gjort mange dumme ting, og ja selvfølgelig skal der to til den dans, men stadig.. hvis du ved en gut er varm på en så er det sku bare hands off - tror det er muligvis den eneste måde jeg kunne ende med at slå en ihjel - altså, jalousi i en brandert.
Men lyder helt sikkert til du ved hvordan man fester, men jeg vil nu hellere høre historier om gode blæsere, end stjålne biler og damer ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil godt æde noget af den potentielt negative energi tilbage igen ;)
I tilfældet med "T", havde de kun snakket online og i telefon en gang om festen.
Og i det andet beskrevne tilfælde, vidste jeg det jo ikke før bagefter. Og for lige at putte en ekstra krølle på den historie, så fandt jeg også ud af at hun havde en kæreste hun havde været sammen med i mange år, som bor i udlandet, så de havde et åbent forhold. :roll:

Men nok om min personlighed for nu :D

Kom med jeres fuck ups!! 8)

Edit: For lige at få tråden tilbage på rette spor kommer der lige en lille kort en her.

Var taget ud til min daværende kæreste, med lommerne fyldte med oxy''er, og andre downers. Og endte på mystisk vis oppe ved en gammel pusher, hvor jeg åbenbart skulle sove på nogle havestolshynder på gulvet i køkkenet (aner ikke hvordan det lige endte sådan)?
Men kunne dælme ikke sove, så besluttede mig for at spise nogle benzoer og opioider (en pæn håndfuld)! Og drog ud i nattens ulm og mørke for at se om jeg kunne finde noget spændende (havde på daværende tidspunkt på den gode side af 2500 kroner i lommen, eller havde jeg i hvert fald da jeg tog ud mod kæresten). Fandt hurtigt en cykel der var ulåst, og en mobiltelefon i en bil (fandt senere ud af at batteriet manglede og at det var en lortetelefon). Ellers var byen ret død.. Havde dog en "ikke helt ven/ikke helt bekent - men midt i mellem buddy" der boede i udkanten af byen, men havde ikke noget strøm på telefonen, så tænkte... wtf.. vi tager chancen.. Selvom det her var natten til en mandag, så sad han så og suger cola med en anden bekendt. Sidder og hygger lidt med dem. Ham den bekendte der var på besøg tager så hjem om morgenen, jeg har guffet flere piller, og skal så på toilettet, ender med at slå hovedet mod døråbningen (det der svarer til overlæggeren i et mål) så jeg får en flænge i hovedbunden og pludselig bløder ret meget. Ham min buddy går total i panikmode, fordi der åbenbart ikke må komme blod på hans gulv. Og lige pludselig vil han til at bokse med mig, så jeg får ham kastet i jorden hvorefter at han ikke vil mere alligevel.. (Han har så senere skrevet og beskyldt mig for også at sparke en låst dør op?) Men kan jeg ikke rigtigt huske sårn rigtigt.. Nå, men jeg ender med at hoppe op på min flotte damecykel med cykelkurv og hele pivtøjet, og cykler ned i byen og tager på impulsiv shop, således at jeg får fyldt kurven og to poser, en på hver side af styret. Det næste er ret sløret, for kan huske jeg også købte en del alkohol. Men pludselig kommer der skybrud, og jeg er så skrå at jeg MINDST væltede 6 gange mens jeg cyklede rundt - total gennemblødt og ikke kunne finde tilbage til ham pusheren der.. Ender så med at jeg vælter ude foran et autoværksted, hvor der så kommer to mekanikkere ud og hjælper mig indenfor og spørger om jeg har det godt. Svarer at jeg har det helt fint og faktisk bare skulle videre. Men de mente ikke rigtigt at jeg kunne tage vare på mig selv, så de lånte mig en trøje og jakke, mens de sagde at jeg skulle sætte mig lidt... Tænker ikke videre over det, men beslutter mig så for at jeg skal videre, hvor de så faktisk mere eller mindre holder mig tilbage og siger "At der er nogen på vej for at kunne hjælpe mig".. Her kan jeg tydeligt huske at jeg tænkte: FUCK... bare det ikke er panserne!! Min jakke er FYLDT i alle lommer med alt lige fra uppers, downers, tjald, keta og jeg ved ikke hvad jeg vågnede op med..
Nå, jeg spørger dem så hvem det er der kommer, og de svarer at det er min far.. Og her tænker jeg.. "Ja.. hvorfor ikke det værste, så tag da det andet værste! Og hvor har I hans nummer fra..?"
Sidder så og kigger ud, og ser pludselig en politibil der standser ude foran og to betjente stiger ud. Jeg rejser mig instinktivt, snupper min jakke der hænger til tørre og prøver at se om jeg kan stikke af ud af bagindgangen, men det var de pænt store mekanikkere altså ikke helt enige i. Jeg bliver sat ned på samme stol igen, mens politiet står og snakker til mig, kan ikke rigtigt huske om hvad, ud over hvad jeg lige rendte og lavede i det regnvejr.
Mens jeg står og snakker med politiet, så kommer min far kraft edme også! Ja, vil faktisk hellere ha taget den alene med politiet, en tur i detentionen, fået bøde og jeg ved ikke hvad. End at vågne op dagen efter. Med sår og hudafskrapninger over ALT, på hænder (begge sider), arme, ben, skuldre, hofter og hoved. Og det første der slår når du vågner og kan mærke hvor ondt du har over alt, og hvor du vågner op henne er "Ååårh den er ikke god den her!!!" Det var faktisk også lidt fucket.. Der mandag skulle jeg så åbenbart ha været hjemme ved min kæreste igen fandt jeg jo så ud af, havde ingen penge på mig, fik så stor skideballe at selvom jeg var efterkogt på benzoer, står den stadig tydeligt printet ind på lystavlen!

Senest rettet af Obama 22 jan 2013 21:13, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fair nok, fair nok.
Jamen fuck-ups... Kan sku ikke komme i tanke om nogen lige nu.
Er åbenbart rimelig sober selvom jeg er påvirket.

Det eneste jeg lige kan komme i tanke om pt er en køretur med 2 gode kammerater, efter en masse masse speed. vi blev hentet af en kammerat til den anden som ikke måtte vide vi var påvirket, så derfor førte han samtalen fra passagersædet.
Mig og min gode ven sidder så omme bagi, og jeg hører den meget genkendelig lyd af snot der bliver revet ned i munden, og bagefter bliver der fyret en ordentlig hakker.
Jeg kigger op, og kan se så min ven igang med at tage sit ærme ned over hans hånd, så han kan tørre den mest ulækre slimede snotklat af ruden, han lige har hakket den ind på.

Da jeg var en mindre knejt, sad vi et par gutter og drak lidt.

Der gik ikke mindre en 30 sekunder fra hustandens ejer havde forladt, til der blev knaldet op for musikken, og smidt en ornlig røvfuld bajer i halsen.
Jeg kommer i tanke om jeg skal ud og pisse, og ser så min scooter. Der sætter jeg mig, og falder åbenbart i søvn (?). tiden går, og det begynder at sne (midt i december) og jeg vågner.. tænker; Hvad satan?
Jeg stiger af og skvatter rundt, fordi jeg er så vissen.
Jeg går ind og folkene sidder; EEEEEEEEEEEEEEY! vi troede du var taget hjem.
jeg svarer lidt surt; Hvorfor skulle jeg ta-ta'tage hjem uden at (opstød) si - si -sige noget til jer?
De andre kigger undrende på mig, kaster en øl, og siger; DAAA BONGMIX!
Jeg får det største smil på og sætter mig over og fyrer en røvfuld bajer mere ned.

De endte så med den ondeste influenza jeg nogensinde har haft.

En anden ting synes jeg det var sjovt at stjæle en lille sparegris, fra en kro, jeg formår at huske den OVERALT hvor jeg går.
Undtagen det sidste sted, og da vi skulle til at hjem.. der glemmer jeg den selvfølgelig.

Utroligt jeg egentlig ikke har lavet mere lort når jeg sidder og tænker over det :p Nok fordi jeg sjældent drikker alkohol.

Jeg drak engang en 6 pack på 30minutter under et drukspil, tog 2 snitter, drak en 6pack mere, 2 snitter og så ellers alkohol resten af aften. Det endte med at jeg brækkede mig i håndvasken - da min meget kærlige ven så kommer ud og siger det er iorden, men kunne jeg ikke have valgt toilettet. Derefter begynder jeg og skovle det op med hænderne og ned i toilettet.

En af mine drengestreger har været i avisen engang, da jeg rev et træ op fra en forhave, blev personen åbenbart meget sur og klagede til naboen som så var en af mine kammeraters forældre. "tilfældigvis" kom jeg forbi weekenden efter og træet fik samme tur. Nu var det en mission at gøre i mit hoved, og 3 dage efter stod der i avisen at manden ikke anede sine levende råd, hvad nu vis de slog ham ihjel næste gang?
Næste weekend slæbte jeg den 150m ned af vejen med en anden kammerat - og for satan hvor så det sjovt ud dagen efter. du kunne se på de 150m at den havde smidt jord i det pæneste zigzag mønster jeg nogensinde har set.

Jeg havde en fredag lovet mig selv at spille CS og gå tidligt i seng, da jeg tager ned til en god kammi for at ryge en fyraftenspind, bliver der smidt et par snitter på bordet. Aftensmaden bliver erstattet med streger, og klokken bliver hurtig 10, og festen godt igang, men jeg VIL hjem og spille, havde sådan glædet mig til det.
Jeg siger farvel, og smutter - da jeg kommer hjem er jeg ret meget mere påvirket end jeg troede, og henter et stort glas vand, og får tændt computeren - tænker det var et godt valg at tage hjem.
Da jeg så sætter mig ned, får jeg væltet glasset med vand, som står på computeren, alt vandet ryger ned igennem sådan en fancy blæser i toppen, og brænder hele computeren af.
Jeg sidder 5 sekunder og tænker; FUCK! - hvor efter jeg kommer i tanke om hvor påvirket jeg er, og at der er gang i den hos min kammerat - Afsted med mig igen.
Computeren døde for evigt den dag, bundkort og grafikkort :(

Dedikeret medlem

Obama skrev:
Nej, det er utrolig helteagtigt at følge efter en MEGET brændt person på syre. For derefter at han - one man army - stiller sig op mod mindst 6 indvandre alene midt om natten i en ghetto.
Det er da også utrolig helteagtigt at stå og spille smart overfor sine venner (som man lige er blevet smækket i gulvet foran), og sige at "ham der får så mange stryg når han kommer ud", for derefter at gå op til en person med håndjern på ryggen.

Men må indrømme.. Det bringer alligevel lidt mit gamle teenage anti-sociale smil frem, når du nu kalder mig en douchbag! 8)

Har været en rigtig lille rod engang!
Og nu fordi at du ligefrem opfordrer mig til at være en douch, kommer der her en douchbag historie.

Var engang til fest med nogle gamle venner jeg ikke havde snakket med i mindst et år. Lige fra starten af, flytter en pige sig fra den ene ende af festen til den anden - fra jeg træder ind af døren - og siger "Hej! Du virker som en cool person!" Og her snakker vi altså en sød, dejlig, lille lækker sag på 42 kg og 22 år. Jeg tænker med det samme.. "Den skal nailes den her!"
Nå, men finder så ud af at hende den labre lille sag midlertidigt er flyttet ind hos en af min lillebrors venner, som også var en af mine gamle "fest-venner/bekendt". Pludselig kommer han over og sidder på den anden side af mig, vi fletter diskret fingre, og da hun skal gentage et eller andet til ham hun boede ved pga den høje musik lænte jeg mig frem og bed hende i øreflippen og hviskede at hun var en rigtig frækkert! Et par minutter senere rejser hun sig og siger til mig "Nå, jeg skal lige ud på toilettet" - som skulle forståes som en invitation til at jeg skulle komme derud. Så der går maks 1 minut før jeg også rejser mig og nærmest hopper på pikken ud til hende. Efter at vi bliver afbrudt af to andre tøser der står og er liige ved at brække sig udenfor lokummet slutter hun af med at sige "Ikke sig noget til " X " ". Tænker ikke videre over det - tænker hun nok bare ikke vil høre på ham - så jeg svarer bare "okay". Da vi kommer ind til festen igen var ham min gamle bekendt igang med direkte dødsdruk og havde lavet 80-20 vodka drink til sig selv. Og spørger med det samme "Lavede I noget?", og svarer fint nej. Hvorefter han så næsten bryder ud i glædestårer og siger "Det var godt, for jeg har været vild med hende i over et år nu, hun er bare den eneste ene for mig, og ved slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv hvis det var sådan at hun ikke vil ha mig".
Så får jeg jo pludselig en klump i halsen... Dagen efter vågner jeg op til en rigtig tøsebesked på fjæs hvor der står noget i stil med "TROEDE JEG KUNNE STOLE PÅ DIG!!! :'( " finder så ud af at han har tjekket hendes telefon og set at vi har skrevet sammen, så ender med at hun indrømmede at vi bare havde kysset lidt derude på lokummet og at det var hende der bad mig om ikke at sige det, fordi hun vidste at han var vild med hende. (Hvilket jo sådan set også var rigtigt nok). Den dag idag tror han stadig kun vi har kysset så vidt jeg ved af.

En anden historie - der ca er 10 år ældre - var da mig og en anden ven skulle til fest. Han havde fået kontakt til sådan en rigtig sprød sag, som tog sin veninde med til den fest så vi begge kunne få noget. Og han sagde at hende " T ", vil han ha. Jeg - som den gode ven jeg faktisk er - siger okay, det iorden.
Pigerne ankommer til festen, hende den virkelig sprøde tøs sætter sig på den anden side af hvor jeg allerede sad og drak, så sætter min ven sig ved siden af hende, og der går ikke mere end højst to minutter hvorefter at hun hopper over ved siden af mig og sidder. Ender med at vi ligger og leger med hinanden lige ved siden af alle de andre inden vi smutter først på lokummet og da folk også skulle brække sig der og det var sommer, ja så hoppede vi videre udenfor.

Det skal siges at vi på dette tidspunkt ikke var gamle nok til at drikke i følge vores forældre, så da ham min vens mor ud på aftenen pludselig åbner en af de "tomme værelser" hvor mig og hende er igang igen, for at spørge "Er "P"'s sko her?" kunne jeg godt regne ud at den ikke var så god.
Anyway... det ender faktisk med at vi er tre venner der nupper de tre veninder, og "P" får "T"'s bedste veinde istedet.
Vi ligger alle tre par inde på "P"'s værelse og ser film, mig og "P"'s dame ligger i hans sovesofa, og det sidste par ligger på en madras på gulvet. Havde inden filmaftenen med tøserne joked "P" med at jeg nok skulle lade være med at ligge og kneppe i hans seng. MEN... når tøsen er fræk, lige så liderlig som dig, så det svært at undgå at begå den fejl! Så mens at han lå lige ved siden af lå vi og huggede godt igennem :P

(Vi har et utrolig specielt sammenhold i gruppen).

Så da vi et par år senere havde siddet til kiksefest en hel nat, og "P" som sædvandelig var gået kold før os andre og havde erobret en seng i det hus vi var i. Prøvede vi først at vække ham pænt, men da han har et UFATTELIGT godt sovehjerte gad han ikke rigtig at stå op! Altså må man tage det "tunge skyts" frem.. Advarer ham om at hvis ikke han er stået op efter at jeg har været inde og ryge en smøg og drikke min bajer færdig, så stikker jeg min pik i øret på ham.
Og bumdibum... pludselig vågner ham op med en ordenlig omgang skrumpediller i øret! Og pludselig kunne han godt drikke videre igen!

ÅÅrrh.. kommer lige i tanke om en rigtig douchbag historie nu :D
Havde fået fat i sådan en flaske cuba caramel, som mig og "P" sad og drak i vores hytte ude i sådan en lille skov. Der var så ham her "S", som vi ELSKEDE at mobbe og drille helt vildt! Så da der kun var en bundsjat tilbage af den cuba ringer vi til ham og spørger om ikke han vil drikke den "hele flaske" med os.
Han bliver vildt begejstret og skynder sig op til os. Vi siger så til ham at han må tage én tår, men også må drikke alt det han kan i den ene tår! - Det han ikke vidste var at vi havde fyldt den helt op igen med pis, og man kunne faktisk se at der var skum på toppen af flaskens indhold, plus den pludselig også var noget varmere end den sommerdag vi sad og drak. Mig og "P" synker helt synkroniseret vores hoveder ned i skøddet mens vi ser at "S" virkelig udnytter den ene tår! Det ender med at han drikker over halvdelen af flasken inden han stopper med at drikke, for at spørge hvorfor det var at vi hysterisk var brudt ud i grin, og helt havde tårer i øjnene. Spørger ham så "Ved du godt hvad det er du lige har drukket?" - han kigger på flasken og siger "Ja, det da sådan noget caramel noget det her cuba ik?" - hvorefter vi flækker endnu mere af grin og får gennem latteren udbrudt "NEJ! DET VORES PIS! HAHAHAHA" Hvorefter han så siger "Nej det er da ej!?" - beder ham pænt om at tage en tår mere så, lugte til flasken, eller se skummet på toppen af flaskens indhold, eller mærke hvor meget varmere flasken var end vejret. Så begynder han langsomt at forstå at han lige har drukket næsten en halv liter pis! ÅÅÅrh det var SÅ GODT!!!

Det her er en af de gamle tråde jeg løbende vil fortælle anekdoter fra min - til tider - noget vilde og dumme ungdom. 8)

Der er jo så self også den helt korte med at mig og "P" en sommer et par år efter ovenstående historier er ude og jagte ærter i køkkenhaver en tidlig sommermorgen da vi var sultne, og bageren først åbnede en time senere. Pludselig kommer "P" løbende og holder et par bilnøgler frem. Så var den debat ligesom overstået og bageren kunne vente. Da vi så går om på den anden side for at se hvilken bil det var, så vi at det var en 2 år gammel Opel Vectra - magen til den som politiet kørte rundt i på daværende tidspunkt. Den kører SINDSYGT godt, 6 gear og hele pivtøjet. Og vi har den faktisk i forholdsvis lang tid. I en efterkoger på kiks tager jeg "P" med ud til en af mine anti-sociale venner, og hans morgenfest med lige så anti-sociale mennesker, som alle var mindst et par år ældre end os.
Pludselig kommer der et KÆMPE *DUNK" ind mod væggen som den sofa som ejeren sad i, og man kunne se hvordan hele væggen bullede ind. Kigger hurtigt rundt og kan ikke finde "P", og tænker bare.. "Nej nej nej..." det ikke godt det her. Jeg når heldigvis at flyve mellem dem og "P", og får dem forklaret at jeg nok skulle ordne det her, så spørger hvad fanden det var han lavede, hvortil han svarer med go skæv kiksekæbe "Jamen vil bare parkere bilen helt tæt op mod huset!".... Med andre ord... han havde nært kørt en bil igennem en bærende væg og slået værten ihjel sammen med hans hus. Det var lidt fucked.. Så et par uger senere ligger vi og drøner rundt inde i en storby, da vi skulle ind og besøge et par veninde i udkanten af byen, så vi fik overbevist os selv om at det nok skulle gå. Det gjorde det sådan set også... Lige indtil at der gik sport i at se hvem af os der med højst mulig fart kunne sno sig igennem sådan nogle store cement blomsterkummer, der stod der som chikane på den vej. Og "P" vil self ikke tro på at jeg var bedre end ham, så da han prøver ender det med at han smadrer hele det ene hjørne på bilen og smadrer sådan en blomsterkumme.. Så går det pludselig hurtigt med at komme ud af byen, og ikke mere end 5 minutter fra hvor vi gemte bilen, løber der pludselig en hund ud foran bilen mens "P" kører på den gode side af 160 km/t - den dør på stedet - så nu var begge hjørner smadret på bilen. Hundehår og blod i højre hjørne, cementstøv og jord i det venstre hjørne.
Bilens levetid blev noget kortere end jeg havde regnet med, for da bilen holdte tæt på hvor "P" boede holdte han nøglerne, så da jeg en nat kommer ud for at hente bilen med en ven, da vi skulle bruge den. Nå... den begyndte at brokke sig helt vildt og voldsomt i gearkasse/kobling, og 1 km fra hvor vi egentlig skulle hen, kunne den slet ikke gå i gear mere.
Så endte med at vi skubbede den endnu 1 km i den modsatte retning af den vi skulle for at komme hen til en skov, hvor vi før havde brændt stjålne biler af (futtede engang i en god spriter både øjenbryn og øjenvipper af da jeg skulle sætte ild til en bil vi havde væltet om på siden og banket hul i benzintanken) helt anden historie.. Men sådan døde Vetraen desværre. Det var også lidt fuckt.

HAHAHAHAAHAHA hold da kæft aldrig har jeg grint så meget gennem et indlæg her på siden :P ego spasser svin men på den fucking grineren måde :D :rocking: :rocking: :gud: flere historier fra dig obama :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Behøves du at quote HELE teksten? ;)
men ja, kom med mere obama :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

HAHAHAHA Flux!! Total fedt trip den med træet der 8)

Fed ide med at smadre en computer i meget påvirket tilstand! Har faktisk selv smadret ikke mindre end 3 top lækre bærbare computere på under et halvt år, de to af dem var det noget med noget utrolig dårligt placeret sodavand (tænker bare... sådan en idiot!! - der står i spejlet!) Den 3. bærbar røg på en lidt mere dramatisk måde, ja, faktisk lidt fantastisk sammen med en ekstern harddisk.. Ved ikke liiiige helt hvad der skete helt præcist. Men endte med at stå og smadre min bærbar ned i mit bord og ind i hjørnet på min komode, harddisken fik mere eller mindre samme tur. (Smadrede faktisk den seneste ude ved hende kæresten jeg lige quoter mig selv for, skulle lige æde inden jeg postede indlægget og så havde I søde folk allerede svaret :P ) Mener faktisk at jeg smadrerede den computer samme weekend som nedenstående foregik. Det endte faktisk også med at vi slog op der, fordi hun åbenbart mente at jeg tog for mange stoffer. Fandt så sammen med hende igen senere, hvor hun så fortalte at da hun gjorde rent efter at jeg havde været der sidst, så fandt hun MINDST 20 forskellige piller. Som hun self smed ud! :(

Edit: For lige at få tråden tilbage på rette spor kommer der lige en lille kort en her.

Var taget ud til min daværende kæreste, med lommerne fyldte med oxy''er, og andre downers. Og endte på mystisk vis oppe ved en gammel pusher, hvor jeg åbenbart skulle sove på nogle havestolshynder på gulvet i køkkenet (aner ikke hvordan det lige endte sådan)?
Men kunne dælme ikke sove, så besluttede mig for at spise nogle benzoer og opioider (en pæn håndfuld)! Og drog ud i nattens ulm og mørke for at se om jeg kunne finde noget spændende (havde på daværende tidspunkt på den gode side af 2500 kroner i lommen, eller havde jeg i hvert fald da jeg tog ud mod kæresten). Fandt hurtigt en cykel der var ulåst, og en mobiltelefon i en bil (fandt senere ud af at batteriet manglede og at det var en lortetelefon). Ellers var byen ret død.. Havde dog en "ikke helt ven/ikke helt bekent - men midt i mellem buddy" der boede i udkanten af byen, men havde ikke noget strøm på telefonen, så tænkte... wtf.. vi tager chancen.. Selvom det her var natten til en mandag, så sad han så og suger cola med en anden bekendt. Sidder og hygger lidt med dem. Ham den bekendte der var på besøg tager så hjem om morgenen, jeg har guffet flere piller, og skal så på toilettet, ender med at slå hovedet mod døråbningen (det der svarer til overlæggeren i et mål) så jeg får en flænge i hovedbunden og pludselig bløder ret meget. Ham min buddy går total i panikmode, fordi der åbenbart ikke må komme blod på hans gulv. Og lige pludselig vil han til at bokse med mig, så jeg får ham kastet i jorden hvorefter at han ikke vil mere alligevel.. (Han har så senere skrevet og beskyldt mig for også at sparke en låst dør op?) Men kan jeg ikke rigtigt huske sårn rigtigt.. Nå, men jeg ender med at hoppe op på min flotte damecykel med cykelkurv og hele pivtøjet, og cykler ned i byen og tager på impulsiv shop, således at jeg får fyldt kurven og to poser, en på hver side af styret. Det næste er ret sløret, for kan huske jeg også købte en del alkohol. Men pludselig kommer der skybrud, og jeg er så skrå at jeg MINDST væltede 6 gange mens jeg cyklede rundt - total gennemblødt og ikke kunne finde tilbage til ham pusheren der.. Ender så med at jeg vælter ude foran et autoværksted, hvor der så kommer to mekanikkere ud og hjælper mig indenfor og spørger om jeg har det godt. Svarer at jeg har det helt fint og faktisk bare skulle videre. Men de mente ikke rigtigt at jeg kunne tage vare på mig selv, så de lånte mig en trøje og jakke, mens de sagde at jeg skulle sætte mig lidt... Tænker ikke videre over det, men beslutter mig så for at jeg skal videre, hvor de så faktisk mere eller mindre holder mig tilbage og siger "At der er nogen på vej for at kunne hjælpe mig".. Her kan jeg tydeligt huske at jeg tænkte: FUCK... bare det ikke er panserne!! Min jakke er FYLDT i alle lommer med alt lige fra uppers, downers, tjald, keta og jeg ved ikke hvad jeg vågnede op med..
Nå, jeg spørger dem så hvem det er der kommer, og de svarer at det er min far.. Og her tænker jeg.. "Ja.. hvorfor ikke det værste, så tag da det andet værste! Og hvor har I hans nummer fra..?"
Sidder så og kigger ud, og ser pludselig en politibil der standser ude foran og to betjente stiger ud. Jeg rejser mig instinktivt, snupper min jakke der hænger til tørre og prøver at se om jeg kan stikke af ud af bagindgangen, men det var de pænt store mekanikkere altså ikke helt enige i. Jeg bliver sat ned på samme stol igen, mens politiet står og snakker til mig, kan ikke rigtigt huske om hvad, ud over hvad jeg lige rendte og lavede i det regnvejr.
Mens jeg står og snakker med politiet, så kommer min far kraft edme også! Ja, vil faktisk hellere ha taget den alene med politiet, en tur i detentionen, fået bøde og jeg ved ikke hvad. End at vågne op dagen efter. Med sår og hudafskrapninger over ALT, på hænder (begge sider), arme, ben, skuldre, hofter og hoved. Og det første der slår når du vågner og kan mærke hvor ondt du har over alt, og hvor du vågner op henne er "Ååårh den er ikke god den her!!!" Det var faktisk også lidt fucket.. Der mandag skulle jeg så åbenbart ha været hjemme ved min kæreste igen fandt jeg jo så ud af, havde ingen penge på mig, fik så stor skideballe at selvom jeg var efterkogt på benzoer, står den stadig tydeligt printet ind på lystavlen!

Medlem

Du er kongen af koks Obama.
Eneste jeg lige kan komme i tanke om, var forrige nytårsaften, hvor jeg pludselig blev helt vanvittigt fuld - når jeg bliver fuld, så bliver jeg ikke rigtigt motorisk hæmmet eller noget, jeg mister bare besindelse. Så jeg går fra den først fest til en anden, hvor jeg er i noget tid, og går derfra omkring ved 1-tiden kunne jeg se på min telefon næste dag. Hvad der så sker de næste par timer aner jeg ikke, det er helt væk, men kl. 03.40 vågner jeg pludselig op stående i et kryds omkring 6 kilometer fra hvor jeg sidst var. Jeg tog det egentligt bare med ro, fik kontakt med mine venner, og sagde at jeg var lige i området. Igennem adskillige baghaver forrev jeg min arme og ansigt fordi jeg ville skyde en genvej. Undervejs måtte jeg konsultere adskillige forbipasserende, omkring hvor jeg var henne, og til sidst mødte jeg en flink fyr der fulgte mig noget af vejen i den rigtige retning. Da jeg så når tilbage til den første fest noget senere på natten, er de fleste taget hjem, men nogen havde sgu taget min sjat vodka der var tilbage. Det ville jeg selvfølgelig ikke finde mig i, så jeg finder stille og roligt en plastikpose og rømmer hele køleskabet for en håndfuld helflasker, øl og sodavand, og så tog jeg hjem.

Dedikeret medlem

Nice med lidt liv i den her tråd - sidder lige og overvejer hvad der var mit største fuck up og rystende nok må jeg erkende at min til at starte med sikre første plads nok ikke er det største, men fuck det.

For 3 et halv år siden, hvor jeg var midt i mit ynglings misbrug primært meth, benzoere, ketamin og hash, da skulle jeg sådan ret pludseligt afprøve ayahuasca.
En ven som er gået bort siden havde lidt styr på det og mente jeg skulle afgiftes fra primært meth inden så jeg lod være med at hælde i næsen fra om morgen.
Om aften spiste jeg godt med frugt og drak en kvalmende te som efter lidt tid sendte mig ud og snakke i den store trompet.

Her efter begyndte det hele at blive geometrisk grønt og meget tung - verden ændrede sig og jeg begyndte og forstå skyggerne, hvilket var helt fint.
Desværre havde min tripsitter en ide om at han bedst ville kunne guide mig via røgen fra hans dmt krystaller - not snot. Selvom billedet af ham kravlende rundt på gulvet ledende efter en tab krystal, vist nok den sidste, var ret komisk.

Så var det nok ikke så heldigt at han ikke lade mærke til at min verden begyndte og ændre sig og jeg begyndte og gå ud i haven for at snakke med skyggerne - alt i mens jeg slæbte flere og flere knive uden for som blev placeret strategisk i haven.

Jeg truede skyggerne og månen med det blanke stål snakkede med mig selv og dem. Jeg begyndte for alvor at få det mærkeligt og gik indfor at se om min tripsitter kunne se mig - men det registrerede han ikke.

Kiggede på min kæreste, men der var heller ingen hjælp at hente hun var helt opslugt af et hjernedødt facebook spil - de så mig slet ikke så gik ud til skyggerne igen - her begyndte jeg og tro på de ting de sagde om min ubetydelighed.
Jeg stoppede med at kæmpe imod dem - kunne ikke bære uhånterligheden i mit liv, hvad var jeg blevet til en skaffer af narko alene sammen med dem som burde være de nærmeste.

Skyggerne lokkede og gav mig svaret - kiggede på det blanke stål, prikkede mig med spidsen, men nej det ville jeg ikke kunne skjule, svaret kom fra den kolde næsten fulde måne...

Jeg gik indenfor og tulrede ned i soveværelset fandt en pose med 1000 rivotril - hældte en stor håndfuld (så mange jeg kunne have i hånden uden at tabe dem måske 100 stk) op og fyldte munden - puha en tørke og træls medicinsk smag. Den anden håndfuld var samme størrelse og det var den 3. også..

Forståeligt nok husker jeg ikke så meget mere, men jeg har regnet mig frem til at jeg må have været ude at brække mig på et tidspunkt.
Om formiddagen dagen efter finder jeg ud af jeg skal ind til byen - måske for at aflevere noget røg. Ringer til en af mine venner som straks kan høre den er helt galt med mig.
Han spørger hvad jeg laver og jeg svare jeg er på vej ind til byen for at besøge ham. Han prøver a få mig til at standse men jeg er langt væk fra virkeligheden.
Vores samtale bliver afbrudt da jeg rammer et helleanlæg med 160 - kæmper en kamp for at redde min super fine bil men må give op og jeg ender med at rive en husfacade ned - og bilen ligger stille på hovedet 40-50 meter ude i en majsmark.
Han høre da tilildende folk kommer hen til bilen og prøver at råbe mig op - på det tidspunkt ligger han chokeret på og ringer til alarmcentralen.
Jeg husker intet men jeg kunne se at jeg var meget gal på de billeder som senere lå på falcks hjemmeside hvor jeg ligger fast spændt på en båre. Er jeg helt sikkert i gang med at svine dem til de havde jo klippet min bil i stykker.

Næste erindrings billede jeg har er at jeg vågner op nøgen og der står 6 personer indover mig og piller ved mig - det synes jeg åbenbart ikke om så jeg går amok - politiet kommer og pacificere mig og jeg ender på den lukkede i 5-6 dage.

Da de udskriver mig snakker de noget om jeg har brækket ryggen og skal henvende mig et eller andet sted for at få et korset - ha tænker jeg man kan ikke brække ryggen og så stadigt bevæge benene.

Min mor henter mig og vi øre ud for at hente min kæreste som åbenbart havde slået op med mig og højt sandsynligt knaldet med min tripsitter imens - det fortæller hun selvfølgelig ikke så vi er sammen igen - jeg havde jo alt i narko og det ku hun godt lide.
da jeg er inde efter hende kommer jeg (måske) til at gå ind i hendes komfur og derved tænde det - aner det ikke, men jeg var ret usikker på benene - 15 km senere ringer tlf hendes lejlighed står i flammer.

Jeg har den mærkeligste uge er ved at dø af grin på ketamin - meget ubehageligt kunne ikke stoppe og hjerte begyndte og tikke over åbner vinduer og døre ligger mig på gulvet indsvøbt i gennemvædede håndklæder og kylden beroligere mig så meget at jeg små grinende falder i søvn.

Dagen efter ringer jeg til mor som kommer og køre mig til den lukkede igen - jeg er ekstrem følsom og (selv)destruktiv knuser min iphone i gulvet da jeg sidder for at tage sko på.

Historien fortsætter indtil den dag i dag hvor jeg mærker pustet fra det fuckup liv jeg engang havde - og faktisk kan glæde mig over jeg har været clean i lang tid er helt clean igen og føler jeg har magten til at leve det liv jeg gerne vil have - med de skavanker og den lærdom det har givet.

Heldig er jeg at være her i dag - mit fuckup blev min redning - mange er ikke så heldige.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]