Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Hey psy.

Jeg har efter hånden taget coke en del gange. Men jeg har aldrig kunne blive påvirket af det.
Jeg er blevet bedøvet i hovedet og det er det. mange har sagt det er fordi jeg ikke har fået det gode coke, jeg har bedt dem med den ide om at skaffe mig det de mener er godt coke, og det virker hellere ikke.
Nogen der kan svare mig på hvorfor? :hm:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det kokain man køber i Danmark, indeholder i gennemsnit kun 10% kokain. Og tit mindre. At du bliver bedøvet, er nok fordi det indeholder meget lidokain, i stedet for kokain. I stedet for at tage en streg, så tag to eller tre, hvis du vil mærke det. Ellers skal du til sydamerika og finde dig noget god kokain. Det danske kokainmarked er lige til at lukke op og skide i.

Medlem
Brugeravatar

Har en kammerat der kan få coke nede fra Sydamerika det skulle være brunligt.
Kan du anbefale det ?.

Medlem
Brugeravatar

Men er 100% enig med dig ved rørende Coke i danmark, det er bare utroligt at coke markedet har været så ringe i så mange år. Og amf markedet har fået en væsentlig bedre kvalitet ihvertfald her på fyn :D .

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Men det er self muligt at få noget der er renere, jeg har fået noget 84% som var lab-testet i holland.

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Admin
Brugeravatar

Men det er self muligt at få noget der er renere, jeg har fået noget 84% som var lab-testet i holland.

//Zh4d0w

Billede

-Jimmy Carter

Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Jeg mærker heller ikke en skid andet som bedøvelse af næsen de gange jeg har prøvet coke.. Men ok har så heller ingen ide om renheden af det jeg har fået... Så du er ikke den enste

Amf derimod .. Det kan jeg mærke.. Bare en skam at jeg altid får boksehandsker på at det

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Ja, det danske kokain er og bliver bare lort generelt. Spild af penge. Der har været meget snak om på boardet førhen at visse mennesker "skulle lære" rusen på en speciel måde før de fik noget ud af det, jeg kan dog desværre ikke huske det, men måske en anden kan hjælpe til.

Medlem
Brugeravatar

Der er jo ikk rigtig andet for end at købe noget ordenligt shit.

Medlem
Brugeravatar

Men er den ''rigtige'' coke så pengene værd det jeg kan få fra sydamerika koster 1000-1500 kroner :( .

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Men er den ''rigtige'' coke så pengene værd det jeg kan få fra sydamerika koster 1000-1500 kroner :( .

Det kan vi jo ikke svare på. Den eneste måde at finde ud af det på er at tage chancen og købe et. Imo er kokain ikke pengen værd. Jeg har prøvet +/- 60-70% ren coke og jeg finder ikke rusen det værd, det er jo rimelig dyrt. Jeg kunne finde mange andre stoffer jeg hellere ville købe. Men det jo smag og behag.

Junior medlem

Jeg syntes også coke er dejligt nok men jeg gider ikke og give 500kr/g
så vil jeg heller købe noget amf og få 5g hvis man lærer og dosere rigtigt behøver man ikke og få den store nedtur på af det næste dag :)

Medlem
Brugeravatar

:hm:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja, det danske kokain er og bliver bare lort generelt. Spild af penge. Der har været meget snak om på boardet førhen at visse mennesker "skulle lære" rusen på en speciel måde før de fik noget ud af det, jeg kan dog desværre ikke huske det, men måske en anden kan hjælpe til.

Jeg caller bullshit på den teori.

I og med at gennemsnitskvaliteten af kokain er ca. 10% i Danmark så forstår jeg sku godt at man ikke kan mærke kokain.

Hvis jeg sad og sniffede kæmpe 100 mg baner der indeholdte 10 mg coke og 90 mg lort ville jeg også synes coke var et lorte stof.

Har man først prøvet den rigtige luksusvare så er man ikke i tvivl. 50 mg blæser dig fuldstændig væk! OGSÅ første gang. ;)

Har læst en del om coke og fulgt med i Le Junk fra bluelight og hans meninger om det. Efter at have prøvet helt rent coke vil jeg give ham ret i hans beskrivelse af det. Quoter ham lige:

Le Junk: To compare unactively cut cocaine to any other drug is to compare it almost identically to the plateau stage of pure MDMA. The plateau stage of pure MDMA is when the eye shakes stop and the heavy rolling ceases. It's at that point that things mellow out and you just feel great. That is just like cocaine. Hard to believe, huh?

Hard to believe for most new users, I know. Most people trying cocaine for the first time in the last 5-10 years think cocaine is an extremely hard hitting, ampy, edgy, non-conversational, non-sexual, hard to communicate, paranoid type of drug. In fact, that is exactly what it has become nowdays. Why anyone trying cocaine for the first time nowdays would ever go back for more is beyond me. But I guess most people really don't care about the effects of the drug, rather just the escape from reality it offers. Apparentely, regardless of how awful it makes you feel as well.

Ironically, "real" cocaine is not a very feinding type of drug. There is usually little craving or feinding to have to do more and more of the drug. In fact, with real, unactive cut coke, you'll find that you actually do less. The funny thing is that as awful as it makes you feel nowdays, you keep going back for more and more, and much more often, too. With good coke, you might even forget your high is deminishing, and will then go back for two more lines about every hour or so. Instead of consuming an 8 ball in one night with the bad shit, you'll most likely consume only a gram of the pure stuff.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Westside@ Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Jeg har ingen erfaring med det, kan bare huske nogle af de tunge drenge på boardet snakkede om det for længe siden. Ville bare lige nævne det =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Billede

true story

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Jeg har fået god coke én gang... Det var min første gang og jeg fik det fra en blaster som en venindes ven havde med til et rave, da jeg sniffede det kunne jeg knap nok mærke det i næsen, så lidt fik jeg op. Var blæst i halvanden time bagefter og det føltes nemlig præcist som et MDMA plateau som Le Junk skriver. Har prøvet coke et 2-3 gange siden, men ingenting slår den der første streg, rusen føltes ren og naturlig, ingen klam smag i halsen og ingen cravings... Man er, med andre ord, ikke i tvivl hvis man har fået god coke.

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Har prøvet en enkelt gang hvor det gav den gode optur, ikke helt ulig MDMA, en enkelt gang med et godt energisk buzz og to gange hvor jeg hellere ville have drukket en kop kaffe.
Alt for dyrt ift. hvad man får, har aldrig betalt for andet end en enkelt bane, og kommer næppe nogensinde til det med mindre der sker noget allerhelvedes drastisk måtte ske med kvaliteten.

Har også en bedre succesrate med amfetamin, har aldrig prøvet andet end fra acceptabel til høj kvalitet. Dog på ingen måder et stof der er specielt givende til andet end nem energi. Bevares, kan give en fin eufori, men nedturen er til tider lidt for voldsom. Så hellere noget emma eller noget psykedelisk, men smag og behag.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg prøvet coke jeg er HELT sikker på var meget rent... flere gange og jeg har heller aldrig syntes jeg fik den vilde rus af det bevares jeg kan da godt mærke det.. men det giver ikke den vilde rus folk jeg kender snakker om det er fedt i 5-10 min og så er det bare dølle..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jeg prøvet coke jeg er HELT sikker på var meget rent... flere gange og jeg har heller aldrig syntes jeg fik den vilde rus af det bevares jeg kan da godt mærke det.. men det giver ikke den vilde rus folk jeg kender snakker om det er fedt i 5-10 min og så er det bare dølle..

Mystisk. Jeg bliver helt MDMA agtig blæst i cirka 50-60 minutter. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]