Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 12:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre om jeres oplevelse af musik, når I tripper på MDMA, metylon o.l. Selv synes jeg, at muskken er det absolut bedste ved MDMA - den måde, musikken folder sig ud på. Som om den blir 3D i stedet for 2D eller noget (i hvert fald elektronisk musik. At høre elektronisk musik 'almindeligt' og på MDMA kan slet ikke sammenlignes). Kunne godt tænke mig at høre jeres tanker, ideer, beretninger om oplevelsen af musik på et trip.

Medlem
Brugeravatar

jeg joiner lige, ville også være fedt at vide hvad folk synes om det i forhold til Thc. :D

Medlem

På MDMA har jeg også før oplevet det du nævner med at det er som om musikken bliver i 3D i stedet for 2D. Musikken rammer dig ligesom hårdere og på en måde dybere.. Jeg synes sagtens jeg i dagene efter en rulletur kan blive helt "høj" af at høre de samme sange igen som vi hørte på emmaen...

Synes ikke Thc gør det vilde ved musikken.. Men kan godt ryge i et rigtig hip hop hul når jeg ryger hvor vi alle bare sidder og stener til lidt old school.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Musik er lækkert nok på MDMA. Dog sys jeg slet ikke det kan sammenlignes med LSD ellers svampe.
De første 40min af THC rusen er ret euforisk for mig, og der kan musik virkelig lyde lækkert. Mere lækkert end på MDMA.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Har altid haft en kæmpe kærlighed for musikken i alle dens former og MDMA og Methylone forstærker jo selvfølgelig den kærlighed... Men Hvor jeg godt bare kan sidde og lytte og stene med MDMA, skal jeg sgu helst ud og svinge træskoene hvis jeg har methylone i blodet, kan i hvert fald ikke sidde stille for længe. Jeg er nok tilbøjelig til at give dgs ret, svampe og LSD er i en helt anden liga når det komme til følelsen af musik. Hvor det måske føles ekstremt godt of euforisk på MDMA/Methylone, så kan det ikke sidestilles med den ærefrygt som LSD og svampe med musik spontant kan indgyde i mig...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes trykket fra bassen bliver massage for ørene, ihvertfald når jeg høre darkpsy på MDMA.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes trykket fra bassen bliver massage for ørene, ihvertfald når jeg høre darkpsy på MDMA.

godt sagt ^^ det samme her

og når jeg er skæv,, så synes jeg reaggea? lyder 100 gange bedre end når jeg ikke er :oops:

og Pink Floyd det gør dig bare automatisk skæv... lol

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

:thishtreadsucks:

Al musik bliver svedigere på MDMA, men det er intet i forhold til psychs+musik.
Med det sagt, så elsker jeg at høre numre som har gjort noget for mig hvor jeg var ædru.
Teknoid/dark/drum n bass/dubstep og what ever trance er nu mega lækkert.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Med det sagt, så elsker jeg at høre numre som har gjort noget for mig hvor jeg var ædru.

Vigtig pointe dér!

Et nummer jeg skal høre på mit næste empathogen trip hvis jeg får muligheden:
[soundcloud]https://soundcloud.com/mrbillstunes/mr-bill-sexy-8-bit-christmas[/soundcloud]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Jeg ryger joints og hører musik dagligt - det er ikke så vildt. Men sammen med mdma bliver det vildt imo.

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Finder MDMA og musik helt fantastisk. Specielt når jeg er involveret i en god omgang psyche eller shoegaze, det er som om hvert eneste anslag er det vigtigste jeg nogensinde har foretaget mig og at hele mit sind bliver et med musikken. Spiller suverænt bedst på MDMA af alle stoffer. Oplever en enorm tilfredshed med hvad mine bandkammerater og jeg udretter sammen, en slags trancetilstand hvor en af mine eneste bevidste tanker er "What the fuck... det er os der laver denne gigantiske euforiske lyd". En dosis på mellem 100 og 140 mg. er tilpas, da den ikke gør mig nævneværdigt dummere, så man stadig kan håndtere tekniske problemer der måtte opstå under en koncert/indspilning.

At lytte til musik på emma er i sagens natur også godt. Stoffet har åbnet nogle døre for mig i forhold til funk og elektronisk musik, hvor jeg før i tiden plejede at være noget skeptisk.
Egentlig startede mine oplevelser med MDMA på grund af Happy Mondays, som indspillede og skrev under påvirkning af det - fik lyst til at få samme følelse.

Kan sagtens nikke genkendende til at numre, man forbinder med en tur i glædesposen kan få en utrolig magi i dagene derpå.

Junior medlem

.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]