Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 08:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Ja jeg har så været lidt småsyg på det sidste, hvilket er pisse irriterende fordi jeg SKAL med til noget techno i weekenden. Og selvfølgelig har jeg tænkt mig at hilse på Emma, men eftersom jeg ved det er belastende for kroppen, er jeg sgu blevet lidt i tvivl nu.. Det er ikke min første gang, skal det lige siges.

Jeg startede med at blive syg onsdag, og havde lidt feber i går, men i dag har jeg kun ondt i halsen og lidt hovedet samt en anelse forkølelse.

Kan der virkelig ske noget ved jeg tager afsted på lørdag selvom jeg ikke er 100 % rask???

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Lad nu være. Tag til fest ædru, hvis du absolut skal med. Det er da hul i hovedet at fylde sig med stoffer, hvis man er syg.

Medlem

Geografisk sted: Den Jyske hede
Ja bliv hjemme og ryg en spliff i stedet for :) Der kommer flere weekender.....

Admin
Brugeravatar

Jeg er enig med de andre. Det er en dårlig idé. Udover at det nok gør sygdommen værre, risikerer du også helt at spolere din mdma oplevelse, fordi din feber blusser op igen pga. øget kropstemperatur.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Da folk i 90'erne døde af ecstasy var det primært været pga. overophedning.
Så hvis du vil være sikker på at overleve, så lad vær med at tage mdma!

Hvis jeg får feber slår jeg altid temperaturen ned med en kodimagnyl.
Bliv hjemme..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg og nogle venner oplever ofte at MDMA udtørrer slimhinderne (oral indtagelse) - dette er ikke særlig smart hvis du skal blive rask da det er en vigtig del af dit immunforsvar.
Søvn, hvile og mad er også vigtigt for at blive rask. Hvis du tager MDMA kommer du måske også til at drikke alkohol hvilket også svækker immunforsvaret.

Jeg tror nu ikke trådstarter er i fare for at dø af overophedning...
Paracetamol er at foretrække frem for kodimagnyl hvis man gerne vil nedsætte feber.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Enig med de andre.. Lad vær!

Jeg har engang taget MDMA mens jeg var syg - og jeg fik det bare endnu mere ringe. Endte med at ligge i sengen mens jeg var på peak, og have det elendigt... Don't do it.

Junior medlem

Tak for svarene. Sådan som det ser ud nu, har jeg egentlig kun ondt i halsen nu. Den kradser lidt, men det er også det eneste. Så tænker jeg bare om det kan være så farligt/dumt?

Hvis det var hvilken som helst technofest var jeg blevet hjemme, men denne aften har jeg glædet mig til i tre måneder. Ih det er et dårlig tidspunkt den sygdom kommer!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er jo op til dig at vurdere om du føler dig rask. Det lyder som om at du har/har haft en halsbetændelse.
Føler du dig stadig ikke helt på toppen, så lyt til rådene.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for svarene. Sådan som det ser ud nu, har jeg egentlig kun ondt i halsen nu. Den kradser lidt, men det er også det eneste. Så tænker jeg bare om det kan være så farligt/dumt?

Hvis det var hvilken som helst technofest var jeg blevet hjemme, men denne aften har jeg glædet mig til i tre måneder. Ih det er et dårlig tidspunkt den sygdom kommer!

Nej, vi kan stadig ikke tilråde det. Jeg går ud fra, at du skal til ELEMENT? Bare rolig. Der kommer masser af den slags fester i fremtiden. Du går ikke glip af noget, ved at være ædru i dag.

Junior medlem

Ja nemlig det er Elements. Kæft jeg synes det er svært....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja nemlig det er Elements. Kæft jeg synes det er svært....

Lad være :) Det er det bedste råd, vi kan give. Du har masser af fester foran, hvor du kan være påvirket. I dag skal bare ikke være en af dem. Desuden er det at gå til fest ædru undervurderet! Det er vigtigt at kunne, imo.

Junior medlem

Jeg ved godt hvad jeg BURDE gøre.. ville bare høre om det kunne være farligt, for ellers har jeg tænkt mig at gøre det, tror jeg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tog for ikke lang tid siden aMT før jeg var rask. Det resulterede i at (det føltes som om at?) feberen (der var forsvundet kort tid før indtag) kom igen og endte med en lang(!) og underligt psykedelisk feberkoger. Stimuleringen gjorde at jeg ikke kunne sove, imens feber og sygdom gjorde at jeg ikke kunne gøre andet end at ligge helt stille med lukkede øjne. Jeg havde også ondt i halsen, hvilket slet ikke var rart, da jeg fik besvær med overhovedet at snakke! Det er ikke anbefalelsesværdigt og SLET ikke til en vild teknofest.

God bedring!

Admin
Brugeravatar

Jeg ved godt hvad jeg BURDE gøre.. ville bare høre om det kunne være farligt, for ellers har jeg tænkt mig at gøre det, tror jeg.

Det giver ingen mening at spørge om råd herinde, hvis du alligevel ikke har tænkt dig at lytte til dem. Vi har alle frarådet det. End of line.

-Jimmy Carter

Junior medlem

I har sgu nok ret alle sammen. Tak for svarene endnu en gang.

Jeg bliver hjemme.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du behøver jo ikke blive hjemme, tag afsted og hør musikken og hyg dig ædru - det er vel for musikken og vennerne du kommer? Eller kan du ikke feste uden at fylde dig med stoffer?

Junior medlem

Jo jo sagtens, men er sgu nok ikke så rask som jeg håbede jeg ville være.. min krop er stadig sløj, og en technofest kræver jo en del energi ..
bliver vidst nødt til at lytte til min krop.

Admin
Brugeravatar

bliver vidst nødt til at lytte til min krop.

Billede

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du behøver jo ikke blive hjemme, tag afsted og hør musikken og hyg dig ædru - det er vel for musikken og vennerne du kommer? Eller kan du ikke feste uden at fylde dig med stoffer?

Nej Alice, folk der er syge skal blive hjemme så de ikke smitter os andre..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]