Er der substanser jeg fortryder? Ikke selve rusen, der har jeg aldrig haft en dårlig erfaring....jo, self lidt opkast i ny og næ, hvis dosis lige trængte til en re-justering. Det er fedt at tage stoffer, elsker rusen. Har dog haft endog mere end rigelig med dårlige oplevelser. Havde en kammi som var en af de først. DK ( så vidt jeg husker) der stod alt for tidligt af, 2 dobbelt Mitzubishier og ingen redder havde nogen chance for at få ham stabil igen. Overophedede og grillede, nej nok nærmere kogte sine organer. Derfor jeg aldrig har spist dansekiks. Jeg fortryder også div. Opioider/opiater/morfin præparartet..... Fortryder dem simpelthen fordi de tager magten fra mig. De bliver sq hængende lang tid efter deres invitation er udløbet. Elsker dem og det føles så LYKKE! Samme drååågs som bliver udløst ved rigtige lykkelige begivenheder. Eller det er jo ikke samme stof, men de gør det simpelthen for godt til at jeg kan lade dem ligge, hvis jeg først er startet. Så er jeg dsv. en af dem der har måttet finde ud af på dn hårde måde, hvorfor der var tabs der blev kaldt "Dommervagtspiller" . Befandt mig under yderst ubehagelige omstændigheder pludselig i grundlovsforhør. De havde skruet helt op. Sigtede mig for forsøg på dobbelt manddrab. Kostede mig 5mdr. I iso i Århus Arrest. Slap med en dom på 8mdr. Hvilket også inkluderede lidt berigelse. De endte med at dømme mig for "Vold af særlig farlig, rå og brutal karakter" og en gang forsøg på selv samme..... Hvad det så end er? Den har i sikkert hørt før, når jeg udtaler at jeg virkelig ikke er et voldeligt menneske. Alle mine venner kunne slet ikke få det til at hænge sammen Med mig, selv om de læste om det i nyhederne. Benzodiazepiner er virkelig pisse farlige, misbrugt. Min kæreste har udtrykt det bedst, efter at have oplevet mig på benzotabs. Hun har arbejdet med demente. Hun sagde jeg var godt derhenad. Forvirret, utryg/aggressiv,konfus....hun kunne ikke genkende mig og vi havde da været sammen i 5 år på daværende tidspunkt. Hun håndterede det godt. Heldigvis. Talte roligt, men bestemt til mig, gav mig let forståelige ordrer og fik mig gelejdet nænsomt hjem i seng....5 min senere måtte vi dog ud igen.... Jeg havde ingen smøger. Så hun fulgte mig til 7-11. Jeg var takket hende mange gange og self sagt undskyld. Havde det sq ikke fedt med at hun havde været utryg ved det. Har aldrig sloges uden for skolegården, dvs i mit voksne liv. Det var hvad 8mg Clonazepam (Rivotriler) og ca.1.5 liter Elefantøl noget ved. Udover at jeg var blevet overfaldet af 2 mnsk (sådan bondske tilbøjeligheder kan jeg altid snakke mig uden om eller baile) Da de havde stukket mig ca. En tomme undervenstre brystvorte.....blev jeg pissebange, og helt ude af kontrol. Så handlede jeg ikke rationelt, efter nogen standarder og på ren instinkt, jeg ikke anede jeg besad. Der er jo også det, at det tager et splitsekund at blive adrenalinpumpende rasende, men væsentlig længere at falde til ro. Jeg er en stor fyr 109kg i ok form. Jeg må åbenbart have gjort et stærkt indtryk, på to voksne og miljøhærdede gutter. De var meget bange for mig, selv 5 mdr. da vi indelig kom i retten. De forsøgte at få mig ført ud, inden de Skulle afgive forklaring. De værdigede mig ikke et blik. Begge flyttet fra byen, selvom der er rigelig med plads i Århus. Heldigvis lurede dommeren rimelig hurtig at det ikke var Guds bedste eller i hvert fald mest troværdige børn.... Så deres erstatningskrav om.....ja, læg mærke til kombinationen, jeg synes den siger lidt om intelligensen... De forsøgte at gøre krav på et par Jack&Jones bukser, tilhørende skjorte, en Nokia 3310.....og nu kommer så grineren: Et Breitling ur!!!!! Stangtøj af billigste fabrikat, lækker vintage telefon og så self et Breitling ur til en kvart mill....Hmmmm Go figure om dommeren tog den for gode varer. Hov kom vist off topic. Jeg hader amf. har ikke taget det siden jeg var 19-20år....er midt 30 Nu. Men pudsigt nok ligger jeg og skriver til jer fordi jeg skulle da lige prøve at skyde 4 X 40mg Ritalin. Havde godt hørt at alle de gamle junkier virkelig gik i stykker af det her. Jeg har altid været til downere i alle kategorier.....så hvad fanden havde jeg forventet? lesson learnt, point taken. Føj for den at ligge her med det indre prøvebilled og hyletonen. Aldrig igen.... Jo lige i dag, har jo ikke sovet i 2 dage og skal noget yderst vigtig lige præcis i dag......Så er det jo vigtigt at være irriterende overfrisk, ligne lort, meget snakkesaglig og være total....øh....lad os bare være ærlige crazyyyyy. Hov glemte lige benzoerne....... Der er en ting jeg ved de er gode til..... Hvis man har nerver på under "natarbejde" som "chauffør" eller lign..... Så spis max 1 dosis og du er så cool som Johnny Depp i den der film som i alle kender. Puh blev langt, ikke mere tid skal ud af sengen. Jeg vender tilbage.
|