Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 00:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg fortryder ikke nogen substanser, men jeg håber at jeg for fremtiden kan holde mig helt fra DOWNERS (eg. morfinpræparater og benzodiazepiner), for det kan jeg SLET ikke styre.
Jeg havde engang en bunke Rivotril 2mg og Contalgin 30mg. Jeg startede med at æde Rivotril om onsdag eftermiddag og kom til mig selv lørdag nat, hvor den sidste Rivotril holdt op med at virke og Contalginerne slap op. Jeg kan ikke rigtig huske noget af tiden imellem. Jeg havde det rædsomt de næste to uger, hvor jeg langsomt begyndte at føle verden igen. Alt, som krævede den mindste indsats var fuldkommen uoverkommeligt. Og jeg arbejdede i en børnehave på det tidspunkt. Det var et mareridt. Jeg lærte meget af turen og især tiden bagefter og er glad for at jeg har haft den, men har BESTEMT ikke tænkt mig at gentage det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Alkohol. Har brugt utallige kroner på det lort efterhånden. Jeg er typen som ikke kan "drikke en enkelt". Når jeg har drukket 1, så er jeg allerede faldet i og vil have mere! Så alkohol fortryder jeg at jeg har drukket som ung (meget tidligt) ..

Junior medlem

Er der substanser jeg fortryder? Ikke selve rusen, der har jeg aldrig haft en dårlig erfaring....jo, self lidt opkast i ny og næ, hvis dosis lige trængte til en re-justering. Det er fedt at tage stoffer, elsker rusen. Har dog haft endog mere end rigelig med dårlige oplevelser.
Havde en kammi som var en af de først. DK ( så vidt jeg husker) der stod alt for tidligt af, 2 dobbelt Mitzubishier og ingen redder havde nogen chance for at få ham stabil igen. Overophedede og grillede, nej nok nærmere kogte sine organer. Derfor jeg aldrig har spist dansekiks. Jeg fortryder også div. Opioider/opiater/morfin præparartet..... Fortryder dem simpelthen fordi de tager magten fra mig. De bliver sq hængende lang tid efter deres invitation er udløbet. Elsker dem og det føles så LYKKE! Samme drååågs som bliver udløst ved rigtige lykkelige begivenheder. Eller det er jo ikke samme stof, men de gør det simpelthen for godt til at jeg kan lade dem ligge, hvis jeg først er startet.
Så er jeg dsv. en af dem der har måttet finde ud af på dn hårde måde, hvorfor der var tabs der blev kaldt "Dommervagtspiller" .
Befandt mig under yderst ubehagelige omstændigheder pludselig i grundlovsforhør.
De havde skruet helt op. Sigtede mig for forsøg på dobbelt manddrab. Kostede mig 5mdr. I iso i Århus Arrest. Slap med en dom på 8mdr. Hvilket også inkluderede lidt berigelse. De endte med at dømme mig for "Vold af særlig farlig, rå og brutal karakter" og en gang forsøg på selv samme..... Hvad det så end er? Den har i sikkert hørt før, når jeg udtaler at jeg virkelig ikke er et voldeligt menneske. Alle mine venner kunne slet ikke få det til at hænge sammen
Med mig, selv om de læste om det i nyhederne. Benzodiazepiner er virkelig pisse farlige, misbrugt. Min kæreste har udtrykt det bedst,
efter at have oplevet mig på benzotabs. Hun har arbejdet med demente. Hun sagde jeg var godt derhenad. Forvirret, utryg/aggressiv,konfus....hun kunne ikke genkende mig og vi havde da været sammen i 5 år på daværende tidspunkt. Hun håndterede det godt. Heldigvis. Talte roligt, men bestemt til mig, gav mig let forståelige ordrer og fik mig gelejdet nænsomt hjem i seng....5 min senere måtte vi dog ud igen.... Jeg havde ingen smøger. Så hun fulgte mig til 7-11. Jeg var takket hende mange gange og self sagt undskyld. Havde det sq ikke fedt med at hun havde været utryg ved det.
Har aldrig sloges uden for skolegården, dvs i mit voksne liv. Det var hvad 8mg Clonazepam (Rivotriler) og ca.1.5 liter Elefantøl noget ved. Udover at jeg var blevet overfaldet af 2 mnsk (sådan bondske tilbøjeligheder kan jeg altid snakke mig uden om eller baile) Da de havde stukket mig ca. En tomme undervenstre brystvorte.....blev jeg pissebange, og helt ude af kontrol. Så handlede jeg ikke rationelt, efter nogen standarder og på ren instinkt, jeg ikke anede jeg besad. Der er jo også det, at det tager et splitsekund at blive adrenalinpumpende rasende, men væsentlig længere at falde til ro. Jeg er en stor fyr 109kg i ok form. Jeg må åbenbart have gjort et stærkt indtryk, på to voksne og miljøhærdede gutter. De var meget bange for mig, selv 5 mdr. da vi indelig kom i retten. De forsøgte at få mig ført ud, inden de
Skulle afgive forklaring. De værdigede mig ikke et blik. Begge flyttet fra byen, selvom der er rigelig med plads i Århus. Heldigvis lurede dommeren rimelig hurtig at det ikke var Guds bedste eller i hvert fald mest troværdige børn.... Så deres erstatningskrav om.....ja, læg mærke til kombinationen, jeg synes den siger lidt om intelligensen... De forsøgte at gøre krav på et par Jack&Jones bukser, tilhørende skjorte, en Nokia 3310.....og nu kommer så grineren: Et Breitling ur!!!!! Stangtøj af billigste fabrikat, lækker vintage telefon og så self et Breitling ur til en kvart mill....Hmmmm Go figure om dommeren tog den for gode varer. Hov kom vist off topic.
Jeg hader amf. har ikke taget det siden jeg var 19-20år....er midt 30
Nu. Men pudsigt nok ligger jeg og skriver til jer fordi jeg skulle da lige prøve at skyde 4 X 40mg Ritalin. Havde godt hørt at alle de gamle junkier virkelig gik i stykker af det her. Jeg har altid været til downere i alle kategorier.....så hvad fanden havde jeg forventet? lesson learnt, point taken. Føj for den at ligge her med det indre prøvebilled og hyletonen. Aldrig igen.... Jo lige i dag, har jo ikke sovet i 2 dage og skal noget yderst vigtig lige præcis i dag......Så er det jo vigtigt at være irriterende overfrisk, ligne lort, meget snakkesaglig og være total....øh....lad os bare være ærlige crazyyyyy.
Hov glemte lige benzoerne....... Der er en ting jeg ved de er gode til..... Hvis man har nerver på under "natarbejde" som "chauffør" eller lign..... Så spis max 1 dosis og du er så cool som Johnny Depp i den der film som i alle kender. Puh blev langt, ikke mere tid skal ud af sengen. Jeg vender tilbage.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Wow O.o
Må jeg sku nok sige :P

Fortryder alle de g amf der blev snuset nytårsaften shiiit

Dedikeret medlem

Jeg fortryder heller ikke rigtig nogen speciel substans men mere som i andre er inde på nemlig hyppighed og doser !

Jeg fortryder kraftigt nogle vilde amfetamin koger i mine helt unge dage (13-15år)

desuden fortryder jeg inderligt et svampe "misbrug" over 3 måneder problemet var at der var aaalt for mange growkits inden for rækkevide plus en kammi som også dyrkede selv fra bunden. Specielt fortryder jeg det pga de bivirkninger det har haft efterfølgene.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.

desuden fortryder jeg inderligt et svampe "misbrug" over 3 måneder problemet var at der var aaalt for mange growkits inden for rækkevide plus en kammi som også dyrkede selv fra bunden. Specielt fortryder jeg det pga de bivirkninger det har haft efterfølgene.

Uddyb venligst!

Dedikeret medlem

Uddyb venligst!

Hvad er det du vil ha uddybet !!!?
bivirkninger ? eller er det med tanke på at man ikke kan tage svampe i 3 måneder ? eller noget helt 3 ?

Uddyb venligst!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Start med de 2.

Dedikeret medlem

Af bivirkninger føler jeg det har forstærket min social angst markant ! døjer til tider med flashbacks fra forskellige højdosis trip, dog ikke så meget som jeg har gjort. Syntes samtidig at det har gjort noget med mit syn jeg får jævnligt flimmer og prikker for mine øjene efter den periode.

Misbrug som du også kan se står i --->""<--- det vil sige at det ikke var hverdag der blev indtaget svampe men gerne 3-5 gange om ugen. Hver gang der var tid til det og det er tit uden arbejde. jovist skal der større doser til med tiden men det var heller ingen problem der var jo nok af dem.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Synsforstyrrelserne lyder som HPPD, her er et hurtigt overblik: http://en.wikipedia.org/wiki/Hallucinog ... n_disorder

Medlem
Brugeravatar

Fortryder ingen substans som sådan. Har dog nogle eksempler på virkelig dårlig HR i bagagen som jeg godt kunnet have undværet, såsom den klassiske med alt, alt ALT for meget alkohol på alt for kort tid og den efterfølgende idiotiske opførsel samt tømmermænd. Derudover fortryder jeg også at have spist 70mg amfetamin uden tolerance, fordi jeg ikke troede på sælgerens påstand om at det var 80% rent... De første 30 minutter var fede nok, men efter det føltes det som om jeg blev banket i brystkassen med en forhammer fordi mit hjerte slog så hårdt/hurtigt, vildt skræmmende oplevelse som jeg aldrig vil gentage. Gav mig også i den grad forståelse for hvor skamcuttet normalt gade speed er...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: syd
amfetamin.. 100% ! har taget alt, alt, alt for meget og kan tydeligt mærke både de psykiske og fysiske bivirkninger..
til tider alkohol, men egenligt kun når jeg har været påvirket af andet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fortryder amfetamin.

Medlem

MDPV.....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Et sted fortryder jeg alle andre stoffer jeg har prøvet udover salvia og cannabis, men på den anden side..
vi snakker subutex, coke, amf, Benzo, mdma
men har kun haft problem med coke og amf, som jeg self er ude af nu.

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem

Har egentlig kun prøvet amfetamin 3-4 gange. Amfetamin er klart fedest hvis man holder sig til 1-2 doseringer, og de er orale. Kan desuden ikke forstå de folk som kan blive ved i flere dage på det? Rusen forsvinder jo næsten allerede ved 3-4 redosering. Man har det af lort efter bare 2 doseringer, kan simpelthen ikke se det sjove ved det.

Nå, den substans jeg fortryder mest må være nikotin. Det er næsten ligeså dumt som at inhalere lightergas (har jeg heldigvis aldrig gjort). Derudover gjorde jeg rimelig retarderede ting, første gang jeg var på benzo'er.

Medlem

Jeg fortryder som sådan ikke en speciel substans.. Men fortryder mere et overforbrug af stimulanser over en periode! Dette kunne dog have været langt værre, hvis jeg ikke havde haft den uvurderlige viden fra psychedelia :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg fortryder nogle benzo blackouts, og alt den ethylphenidate jeg har sniffet engang - det er dog ikke noget jeg rør mere.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Jeg fortryder nogle benzo blackouts, og alt den ethylphenidate jeg har sniffet engang - det er dog ikke noget jeg rør mere.

Må jeg være lidt fræk og spørge indtil hvad du har oplevet af trælse ting ved ethylphenidate?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det må du, beklager jeg først svare nu.

1. Næseblod i op til 7 dage efter brug
2. Trælse tømmermænd, ulækker fornemmelse dagen efter
3. Et galloperende hjerte så hele sengen hopper i takt til ens hjerte smadrer afsted med 140BPM+

Det minder mig bare om en dirty periode, og det blev sniffet alt for tit. Når først man havde noget liggende og man havde drukket 5 genstande kunne man ikke lade det skidt være, den ene streg efter den anden røg op i næsen og man vidste så snart man sagde nej til en streg ville man føle sig ligeå dødelig som man følte sig udødelig timen efter.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]