Citat:
Keep up the good work
I will..

Lidt om de forskellige metoder jeg har forsøgt til at få freebasen renere. Jeg er nu ret overbevist om at produktet indeholder en stor del NaCl(salt).
Heptan: Ubrugeligt som solvent til Harmalin/Harmin freebase IMO. Forsøgte at opløse ~500mg. i 50ml. heptan og sat i vandbad - efter fitrering og tørring af solider var der ~490mg. tilbage. Som nævnt kan jeg heller ikke finde noget info om det og det er jo nok derfor

Acetone: Det findes der til gengæld info om, se tidligere indlæg evt.
~500mg. forsøgt opløst i ca. 100ml. acetone(lidt for lidt, men årsagen er urent produkt).
Efter filtrering og tørring af solider var der migreret ~150mg. over i acetonen. Edit: De 150mg. som migrerede over i acetonen, som nu er afdampet, er blevet til et rødligt pulver(i modsætning til det gullige fra skyldningerne). Jeg har læst lidt om at "harmala reds" skulle være inaktive, men nu må vi se.
Begge solider efterladt af acetone og heptan smagte kraftigt af NaCl..
De to skyldninger(*2) med koldt vand og koldt mættet NaCl vand var ca. det samme.
Koldt vand: - ~400mg.
Koldt NaCl vand: - ~350mg.
Her blev PH i de frafiltrede væsker målt til 10. Soliderne efterladt af de 2 skyldninger smager ikke af NaCl overhovedet, men der må være mere end 50% NaCl i det freebase produkt jeg startede med..
Til gengæld er jeg nu ret sikker på at de efterladte solider fra de 2 skyldninger, er forholdsvis rene. Farven er også blevet meget mere gullig, istedet for gråbrun i det

Men så vidt jeg kan regne ud kan jeg vel få ca. 1g. forholdsvis rent freebase produkt ud af de 5g. fyldt med NaCl. Det er okay da.. Har ca. 60g. frø liggende til endnu en ekstraktion i fremtiden og øvelse gør mester, siger de kloge