Hej psy.
Jeg er en 18 årig pige som har haft/har en rigtig dårlig oplevelse med skunk. og det skal siges jeg har
Røget siden jeg var femten, og har haft nogle uheldige
Gange, men efter rusen var det helt væk.
Det var desværre ikke tilfældet sidste gang!
Den 30/12/12 ryger jeg en skunk joint med min
Storebror for at lindre tømmermændene.. Men da
Jeg ikke ryger så meget som jeg har gjort førhen
Nøjedes jeg bare med 3-4 hvæs. Jeg satte mig i en stol
Og kunne godt mærke at jeg allerede havde
Det lidt underligt. Jeg sagde til min storebror at jeg
Skulle ligge ned, fordi jeg var ret skæv. Han begyndte
Selvfølgelig at grine af mig da jeg jo næsten intet havde
Røget. Jeg lagde mig ned og prøvede at lægge mig til at sove
Men pludselig følte jeg at min ben begyndte at bevæge sig, sådan
Nærmest svævende. Jeg prøvede at overtale mig selv til at slappe
Af og at jeg bare var skæv.. Men det blev værre. Mit hjerte begyndte
At banke hurtigere. Min mave begyndte at sige lyde
Som gjorde mig mega bange, de var så høje at det virkede
Helt sindssygt. Jeg bevægede mig hele tiden for at være sikker på at jeg ikke var blevet lam. Alting virkede så mærkeligt og uvirkeligt. Jeg følte at jeg aldrig skulle komme ud af rusen. Vi havde sat en film på, men ansigterne i fjernsynet
Skræmte mig så meget. Pludselig følte jeg virkelig stor trang til at tisse
Og jeg fik endelig rejst mig og kommet ud og tisse. Når jeg ikke var
Under dynen frøs jeg så meget at jeg nærmest krampede i hele kroppen
Alle muskler spændte på samme tid. Da jeg endelig lægger mig ned og kommer under dynen og får varmen, slapper min krop af igen, men tissetrangen vender tilbage og jeg gentager
Det en 6-10 gange. Jeg har så meget Noia på at jeg siger det
Til min storebror, men han siger bare at jeg skal slappe af og
Kalder mig en hypokonder.. Jeg ligger og drejer i noget tid og glæder
Mig bare til rusen er væk. Senere føler jeg mig klar i hovedet. Jeg smiler glad
Til min storebror og siger ''så er jeg tilbage''.
Jeg tænkte ikke mere over det og lidt tid efter falder jeg i søvn.
Dagen efter har jeg det ret mærkeligt, men tænker ikke rigtig
Mere over det. Jeg skulle hjem til min veninde og skulle derfor med bussen.
Men da jeg går ind i bussen får jeg et angstanfald og jeg får mange af de samme
Symptomer som da jeg var skæv. Det skræmmer mig endnu mere den her gang fordi
Jeg ved at jeg ikke er skæv. Jeg står af et stop efter. Jeg græder og ryster, hiver
Efter vejret og føler jeg skal dø og er ved at blive sindssyg. Verden virkede så
Uvirkelig og tåget og jeg var SÅ bange! Jeg ringer til min mor som henter mig.
Hun blev skide sur og kom med prædikener om at så kunne jeg bare
Lade være med den slags. Det er selvfølgelig rigtigt, men ikke det man har brug for
Midt i et angstanfald. Nogen dage efter bliver jeg kørt hjem til min far som skal passe mig.
Han er rigtig forstående og siger det er noget værre lort, men jeg nok skal komme igennem det. Jeg er hjemme hos min far i ca. Halvanden uge, hvor jeg får slappet af.. Jeg får en del angstanfald den første uge, især lige inden jeg skal spise. Det gør mig sindssygt deprimeret fordi jeg er sulten og aldrig har haft problemer med at spise. Efter en uge kan jeg mærke at anfaldene bliver mindre og jeg bliver mere klar i hovedet og føler mig mindre ''forgiftet'' i hovedet. For hver dag får jeg det bedre og har kørt i bus idag for første gang i 2 uger. Det skal lige siges at inden det her skete, kørte jeg med det offentlige stort set hver dag.. Så det var en mega sejr. Jeg har faktisk haft det så godt at jeg overvejede at tage i skole imorgen (D. 15 jan.) men her tidligere idag fik jeg et tilbageslag af angst og nervøsitet. Jeg begyndte at ryste, blive svimmel og mit hjerte begyndte at banke hurtigere. Lige nu føler jeg bare at jeg aldrig bliver rask igen. Jeg vil bare være mig selv. Glad og imødekommende og ikke nervøs for at være social og tage i skole. Jeg har så meget angst at jeg ikke kan tage i skole..eller kan overskue at være sammen med venner osv. Det eneste sted jeg er tryg er derhjemme under min dyne. Fml. Kan man risikere at være syg for evigt efter at have røget skunk? Går det væk af sig selv eller skal jeg søge læge?

((
Knus shinedown