Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychs,

Jeg skal til at begynde et indendørs grow, i et 60x60x140 telt, jeg har en 190W LED Lampe, men jeg mangler noget udlufting, skal jeg bruge et kulfilter hvis jeg groer, et par planter eller bare en enkelt? og hvilke strain lugter mindst?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland
et kulfilter ville være en rigtig god ide, mine planter er lige begyndt at blomstre, og de stinker allerede hele mit værelset til.
angående antal planter kommer det selvfølelig helt an på hvilken strain du vælger. jeg ville nok selv vælge 4 små eller 2 store.
jeg har læst mig frem til at northern lights#5 og c99 skulle være de mindst lugtende, og så generelt også strains som er opkaldt efter frugter. der er så også mange der siger at alle strains lugter og dette ikke kan undgås, så et kulfilter ville nok være den bedste løsning.

Junior medlem

jeg har hør lidt om sådan noget "Ona Gel/Breeze" ville de være smart at købe sådan noget?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland
sjovt du nævner det, jeg købte en da jeg startede mit setup op. jeg valgte en Ona block.
men har ikke fået brug for den endnu, da planterne stadig ikke lugter helt så ekstremt. jeg mener også kun at den kan holde en måned, så jeg venter lige til de begynder at lugte lidt mere. jeg kan derfor desværre ikke lige hjælpe dig med det. selvom jeg dog har læst en del om produktet inden jeg gik igang, og der var mange delte meninger om det, nogle mente at det virkede fint og andre syntes ikke at det fungerede overhovedet.

Junior medlem

Du kan fjerne noget af lugten med eddike. Bare hæld lidt i et par glas og stil dem rundt omkring i hjemmet. Eddiken neutralisere lugten, men din lejlighed kommer ikke til at stinke af eddike.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]