Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej

Nu har jeg brugt TFSE ½ times tid.. og har ikke fundet en ordentlig fremgangsmåe til at lave et vellykket aya-trip på... Så jeg håber i kan hjælpe mig...

Vi har bestilt et Ayahuasca start-kit.. (vi er to der gerne vil prøve det.) ... det består af 75g B. Caapi og 50g P.Viridis

Er der ikke nogen der har en god fremgangsmåde til at lave et vellykket yahuasca-trip ud af det?? Helst inden på lørdag [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Psychedeliske hilsener...

[ 10 September 2003: Besked ændret af: Dica Pirt ]

Medlem

Geografisk sted: Utopia
Kog begge dele i 3 timer, drik først caapi'en, vent 3 kvarter, drik viridis'en og nyd trippet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Det var sådan jeg gjorde, og det virkede fint! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Cobz!

[ 21 2003: Besked ændret af: Cobz ]

kan folk forhælve ikke bruge søgemaskine det er det den er der for .og der er nok lave 100 topic om aya...........

Medlem
Brugeravatar

.... ja ja men det er så hyggeligt en gang mere [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Trippet startede ude hos en ven. 24timer før havde vi passet på ikke at have spist tyramin indholdigt mad mhs. til MAOI'en og ca. 8-10 før trippet holdt os fuldstændig væk fra mad der indholdte tyramin. En lidt kort faste, men vi havde bivirkninger af MAOIen.

Vi lagde 13g Mimosa bark ned i vand + citronsyre så vandet havde en ph værdi på 1-2 stykker. Det kogte det så i ca. 2-3 timer mens vi hele tiden tilsatte hhv. mere citronsyre + vand.

Efter 2-3 timer, og fuckning meget citronsyre, fik vi kogt det ned til ca en 150-200 mL væske som vi så fordelte i to glas. Så der var kun to små slurke.

Ca. 45 min. før vi drak Mimosaen havde vi begge hver slugt de 4,5g P. harmala i kapsler. Dejligt smertefrit! <HR></BLOCKQUOTE>

Medlem

Okay, så fik jeg prøvet den legendariske ayahuasca, og det gik over al forventning skulle jeg lige hilse og sige [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Min kammerat kunne ikke rigtig mærke noget, og gik kold, kort tid før mit trip sparkede ind. Det kunne måske skyldes at han brækkede den ret beskedne mængde MAOI, han kunne overkomme at indtage, op ret hurtigt. Og det er forståeligt nok da det smager af daggammelt bræk, man har kastet op dagen efter en vild druktur. Fyffer pyffer.
Men for mit vedkommende var det bare helt perfekt. Jeg lå i 3 timer og havde den vildeste dejlige følelse i hele kroppen. Der kom en del "mindfuck", men det var på en god måde, og jeg fik en masse tåbelige personlige problemer ud af verden. Derudover havde oplevelsen den fordel, at jeg ikke længere er bange for at trippe mere. Det har jeg ellers været i over 2 år nu pga. et utroligt ubehageligt bad trip på lsd. Noget andet jeg kan huske er, at det føltes som om at de "gode", medmenneskelige tankemønstre blev forstærket, mens de negative, destruktive tankemønstre lissom gik i opløsning. Det var som om, at problemer (og alle andre input for den sags skyld) kunne tænkes på en ny og bedre og mere logisk måde.
Det var ikke så mange hallucinationer, men dem der var, var smukke og nærmest "bløde" i det.
Efter trippet havde jeg det bedre end før. Jeg havde en masse overskud, men var selvfølgelig ret træt. Det er udmattende at trippe synes jeg. Og dagene efter havde jeg det også bedre end "normalt", hvis man kan sige det sådan. For det er vel ikke normalt at gå og have det lidt smådårligt mentalt hele tiden? Og jeg har det den dag i dag bedre end før DMT'en kom igennem mit system. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Så konklussionen er, at det er noget der helt sikkert skal prøves igen. DMT er det bedste psychedeliske stof jeg kender, hvorimod LSD er det vildeste psychedeliske stof jeg kender. Bare for at sætte det lidt i perspektiv.

- Peace out [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sjælland
det er sq godt at høre du havde en dejlig oplevelse [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
glæder mig personligt til jeg får lejlighed til at prøve igen, da min sidste tur endte med 4-5 timers midlertidig sindsyge. Så jeg håber da min næste rejse til DMT-land byder på noget, lidt mere i din stil [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Utopia
dagene efter mit aya-trip havde jeg også et utroligt stort velvære, masser af selvtillid osv...

Nogen der kan finde en forklaring på overstående?

Cobz!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Cobz:
dagene efter mit aya-trip havde jeg også et utroligt stort velvære, masser af selvtillid osv...

Nogen der kan finde en forklaring på overstående?

Cobz!
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har forsøgt at forklare det i flere post nu...

Det er fordi atAyahuasca har anti-depresive virkninger, det er sq ikke tilfældigt at hardcore ayahuasca drikkere har flere serotonin-receptorer end normalt, tror vidst det er op til 25%

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Er det så derfor, man sporer flere DMT-metabolitter i skizofrene patienters urin?

Junior medlem

Geografisk sted: København Ø
Flere Serotonin receptorer...? [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] Anima, har du et link eller lignende?

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Kalimancer:
Flere Serotonin receptorer...? [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] Anima, har du et link eller lignende?<HR></BLOCKQUOTE>
http://www.maps.org/news-letters/v05n4/05404aya.html

Her min ven [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: København Ø
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

@Bardo
Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med din næste tur [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Bare husk at holde dig fra tyraminer. Jeg kom til at spise en ostemad ca. 5 timer efter. Og det var ikke rart. Den kom også hurtigt ud igen..

[ 10 September 2003: Besked ændret af: Dica Pirt ]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
While numerous psychotropic agents, as well as other treatments such as electroconvulsive therapy, are known to downregulate platelet serotonin receptors, no other pharmacological model, other than ayahuasca, has been demonstrated to increase uptake site density in platelets.

Interessant

Glæder mig til testresultaterne kommer frem [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Er det så derfor, man sporer flere DMT-metabolitter i skizofrene patienters urin?<HR></BLOCKQUOTE>

Meget kunne tyde på det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Mange af folk med den diagnose er i virkeligheden personer som er følsomme overfor astrale påvirkninger også mange beretter om tunnel-syn som jo er tegn på at man er på limen imod transcendens.

Jeg tror ligeledes at folk som har opnået spirituel advancement har en øget koncentrationsmængde af DMT.

Drømme har altid haft en høj placering i oldtidens kulturer, faktisk så bliver der produceret DMT synteser når vi sover [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

der var vist noget om en svensk forsker der arbejde på noget i den dur. han fandt ud af at grundet til at store yogier kunne de ting de kan. var at deres hjerne indeholdt meget meget højere stører mængde af dmt/harmaline stoffer. pas på inden du ser dig om så er du blevet klavioant, eller så noget.

Har lige en øvelse til dig.
sæt dig ned og slap af, få styr på dit åndedræt, kig ud i luften. fokuser på din næsetip, kig derefter op uden at kigge på noget, bare sid der med åbne øjne og slap af.

det du ser er universets energi.

det er sku iorden

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af benjamin:
der var vist noget om en svensk forsker der arbejde på noget i den dur. han fandt ud af at grundet til at store yogier kunne de ting de kan. var at deres hjerne indeholdt meget meget højere stører mængde af dmt/harmaline stoffer. pas på inden du ser dig om så er du blevet klavioant, eller så noget.

Har lige en øvelse til dig.
sæt dig ned og slap af, få styr på dit åndedræt, kig ud i luften. fokuser på din næsetip, kig derefter op uden at kigge på noget, bare sid der med åbne øjne og slap af.

det du ser er universets energi.

det er sku iorden
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja præcis, kroppen er jo som en ventil, når man tager stoffer f.eks. så er det lidt som at man trykker lidt luft ud af ventilen og oplever en udvidelse af bevidstheden, men tricket er at kunne lære at lukke luft ud selv uden at være afhængig af et stof til at gøre dette, stoffer åbner døren men det kræver stadig den rette træning at komme udenfor, det får man ikke ved at spise en pille eller slikke på et frimærke, selv om jeg personligt ville ønske at det var sådan, ganske vist så kan man åbne op med stoffer, men kan kommer ikke ind, derimod lukker man op for at andre kan komme ud og ind via en selv, nu snakker jeg om væsentlige elementare budbringere af den ene mere eller mindre suspekte herkomst, ganske vist oplever man sin egen astale struktur eller en genereret vision fra en astralt entitet.

Faktisk så har det vist sig at Meditation øger produktion af en lang række af de vigtigste neurotransmittere, Melatonin, Pinolin og DMT

Desto mere man styrker sig ved selv at skabe en forhøjet produktion af visionære neurostransmittere udfra egne indre impulser desto bedre bliver ens evne til at regulere niveauet uafhængig fra eksogene entheogeners hjælp, desto mere man bruger entheogener desto dårligere bliver hvores evne til uafhængig at skabe dem, udfra basiske elementer af elementære amino-syre og vitaminer.

Vi har alt hvad vi skal bruge i hvores egen krop og sjæl til at fremkalde de allermest psykoaktive bevidsthedsudvidende oplevelser vi overhoved er istand til at opleve [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det at tage stoffer svare til at man ved et substans hjælp går ind og ændre ved de kropgslige funktioner for at skabe en subtil ændring i bevidstheden, dette gør ånden slap og sjælen lænket imod jorden (substanser)

Derimod bør man ved at opnå den rette subtile bevidsthedsforandrig lære at opnå kontrol over de kropslige funktioner, dette er den rette men også svære vej...

Men det man opnår er også så meget desto mere værd!

Det som kommer nemt, det går også nemt.
Det som er svært er også det som har mest værdi fordi det er noget man har tilkæmpet sig, men til gændgæld er frugterne mere også stører og mere modne [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 16 September 2003: Besked ændret af: Anima ]

Junior medlem

Først lige til anima.

Fuck, du er godt nok et intelekt, og du har fat i det helt rigtig.

Jeg har lige et par komentarer til din tekst.

Jeg personligt har haft de fleste og mest betydningsfulde spirituelle oplevelser, når jeg har været helt clean for alt, men jeg kan ikke udelukket at stoffer kan have hjulpet noget frem som ville vise jeg før eller siden.
m.h.t det du sagde om fremede elementer, som havde jeg personligt for nyligt ubehagelige oplevelser med sådane væsener, de kom og besøgte mig når jeg sov, for at tag min energi, og i kan være helt rolige, jeg ved det lyder sygt, jeg brugte da også lang tid på at overbevise mig selv om at jeg bildte mig selv det hele ind. Men en dag fik jeg nok og ville have hjælp, så skete der det at jeg fik besøg at nogle der viste sig at være kristne. og de kunne give mig svar på alt hva det havdet plaget mig. det korte at det lange er at jeg nu er fuld ud overbevist at jesus lever og han holder hånden over mig som min beskytter. det er det bedste der er sket i mit liv. men nok om det.

du har også ret i at menesket indeholder uendeligt protientale, men folk er for fastfood agtige til at se det, de vil ha resultater med det samme. og mange har ingen respeckt for det de har med at gøre.

hvis man virkelig ville ha noget ud af disse substanser, og de oplevelser man har med den, er det godt at have en åndelig vejleder ved sin side.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]