Jeg syntes det sort snak i beskriver lyder enormt meget som det man også kan opleve når man har høj feber. For mig at se virker det meget logisk, da kropstemperaturen jo også stiger på MDMA. Derfor er mit bud at du har drukket for lidt vand. Evt. for meget alkohol, eller en kombination deraf.
Skulle man så også begynde at snakke sort, når man sidder og er tørstig i en sauna? Eller spiller fodbold en varm sommerdag uden at drikke vand? (random eksempler, i know). Du har måske ret i det med feber, der er jo også mange der oplever at få hallucinationer mens de har feber, men tror nu ikke det skyldes dehydrering eller kropstemperaturen.
Jeg har selv prøvet at få sort snak ved overdosering af MDMA, hvor jeg i slutningen af kogeren sad i en sofa med en anden gut der var gået i brædderne. Oppe i mit hoved kørte der en eller anden samtale med ham, somom jeg var faldet halvt i søvn i mens tankerne kørte på fuld tryk, og var hele tiden ved at sige et eller andet fuldstændig random, der ikke ville give mening for ham duden. Grænsen mellem at have en samtale i tankerne og i den virkelige verden var meget svag, og kunne derfor spontant finde på at sige et eller andet ret underligt. Hvad det skyldes, ved jeg dog ikke