@ryze
Hvor ofte ryger du hamp? Synes ofte man hører at 'sativa ikke virker', blandt storforbrugere af cannabis, og oftere blandt storforbrugere der ryger bong. Tror det hænger sammen med høj tollerence og hvad man efterspørger i sin rus. Regner man med at blive bombet ned i sofaen, hvor de eneste større bevægelser igangsættes af ens fråder, kan man godt blive skuffet.
Ryger normalt 0-1 joints pr dag, udover i weekenden, hvor jeg ryger op til 5-6 joints om dagen. Noget af det sativa skunk jeg har liggende, prøvede jeg i lørdags af på nogle venner, som blev ret blæste - jeg gjorde ikke rigtigt (en lille smule dog). Jeg røg også noget af samme batch, da jeg kom hjem fra en 9-dages komplet alkohol/cannabis-fri juleferie den 29. December og følte heller ikke specielt meget af sativaen der, selvom jeg røg ret meget af det.
Edit:
Vil lige tilføje, at jeg havde en virkelig dejlig sativa-rus i fredags. Denne gang var det en muffin, jeg havde købt på staden i en lille bod, som jeg spiste. Edibles virker ret kraftigt på mig - Sativa (har jeg lige erfaret) giver mig en ret behagelig rus med de sædvanlige sativa effekter, og indica-kager giver en hel vanvittig rus for mig - næsten trippende.