Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 11:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Da det er lidt svært for mig at få ordenligt ketamin for tinden søger jeg derfor en af de analoger jeg har set på.

3-meo-pcp
4-meo-pcp
N-Ethyl-Ketamine
2-Me0-Ketamine

Er der nogle der har prøvet en eller flere af overstående og kan anbefale en af dem? Det skal gerne minde så meget og keta som muligt.

Vh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu ved jeg ikke om du har adgang til det, men ellers er methoxetamine et ganske ok alternativ til ketamin. (i små doser)

Medlem
Brugeravatar

Jeg har taget det MXE jeg skulle :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Har samplet 3-meo-pcp og synes ikke, at det var noget videre spændende substans. Det kan dog være at man lige skulle lære det at kende.

4-meo-pcp havde for mange bivirkninger til at jeg kunne sætte pris på det. Det føltes 'beskidt' og eftervirkningen varede som regel langt ind i den næste dag. Det var en følelse af, at være ved siden af sig selv, samt en balance-evne som var helt underlig. Det opvejede ikke rigtig den til tider middelmådige oplevelse.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg har kun prøvet MXE og jeg lå en hel nat i min seng og blev ved med at dosere hver gang mit spaced out trip begyndte og aftage. Hver gang jeg ville sove var det umuligt fordi min hjerne koksede. Om det var en dårlig ketamin analog eller jeg var dårlig til HR har jeg aldrig helt kunne finde ud af.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Med hensyn til Methoxetamine, så plejede jeg at dosere forholdsvis tidligt om aftenen, og kun holde det til en måske to doseringer, netop for at undgå søvnbesvær. Det har givetvis været fordi du blev med at dosere, at du ikke har kunne sove. Desuden virker methoxetamine længere end ketamine, så det er også værd at tage med.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Det har du da helt sikkert ret i BM. Jeg har helt sikkert ikke læst op på lektien. Jeg røg mig sindsyg skæv klokken 5-6 stk om morgen og det endte bare med en mærkelig søvn og en forfærdelig dag i vente.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

N-Ethyl-Ketamin er alt for upotent ift. prisen, 2-MeO er ikke blevet lavet i stor skala endnu AFAIK. MeO-PCP'erne er ret interessante, ihverfald 3'eren. Den er dog intens og svær at dosere. MXE er nok den bedste substitut.

Medlem
Brugeravatar

Tak for svarene! :)

@Mystery Jeg har adgang til 2-MeO-Ketamine og vil nok prøve at bestille en sample sammen med lidt 3-meo-pcp, og så må vi se hvad jeg synes bedst om. Så skal jeg nok se om jeg kan huske at komme med noget feedback herinde :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]