Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 01:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Fik fortalt at det var badesalt :)
En ven instisterede på at han ville tage det i en bombe, selvom jeg sagde nej. Så til sidst fik han taget det. Han har ikke sovet siden

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Din ven lyder som om han er et fjols!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fik fortalt at det var badesalt :)
En ven instisterede på at han ville tage det i en bombe, selvom jeg sagde nej. Så til sidst fik han taget det. Han har ikke sovet siden

Da jeg skrev at det nok var badesalt, var jeg i det sarkastiske hjørne. Jeg troede det ville være indlysende for alle, men det ser ud til at jeg tog fejl, det beklager jeg.

"Badesalt" er et underligt slangnavn, som formentlig er opfundet af visse forhandlere for at de kan sælge et produkt der ellers ville være ulovligt at sælge. Det har intet at gøre med rigtigt badesalt.

Junior medlem

Har hørt fra en af mine kammerater at man ikke skal cutte med kreatin, da det går ind og modvirker effekten på en måde, kan ikke huske den præcise forklaring. Han snakkede om et stof der hedder Manitok (staves) som vidst er noget de tilsætter i mad.

Please correct me if im wrong!

Medlem

Har hørt fra en af mine kammerater at man ikke skal cutte med kreatin, da det går ind og modvirker effekten på en måde, kan ikke huske den præcise forklaring. Han snakkede om et stof der hedder Manitok (staves) som vidst er noget de tilsætter i mad.

Please correct me if im wrong!

Jeg treor at du tænker på mannitol (http://en.wikipedia.org/wiki/Mannitol) som er et sukkerstof, og ofte bliver brugt til at cutte med.

йети skrev:
Da jeg skrev at det nok var badesalt, var jeg i det sarkastiske hjørne. Jeg troede det ville være indlysende for alle, men det ser ud til at jeg tog fejl, det beklager jeg.

Jeg tror at det var indlysende for de fleste, men dette viser bare at man skal passe på med sarkasme når man snakker om stoffer, med folk som ikke har meget andet viden end det de er blevet fortalt af deres pusher.

Medlem

Jeg tror ikke at det var det "drug" badesalt slang noget..
Nu skal i jo også tænke på normalt badesalt, som jeg mente. Så dont correct me there :P
Har sgu læst meget om det såkaldte "badesalt"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kreatin nedsætter ikke amfetamins rus, det er ikke psykoaktivt.

Det er ubrugeligt at teste flammefarve, natrium farver voldsomt og ville selv ved små mængder gøre farven orange (positiv test). Fældning med sølvnitrat ville være mere brugelig for at undersøge for chlorid - men antager ikke at trådstarter har adgang til det. At teste for natrium kræver lidt sværere tilgængelige kemikalier.
Vask med acetone, uorganiske forbindelser burde kunne renses fra her.

Admin
Brugeravatar

Hverken de uorganiske salte eller amfetamin saltet ville være opløselige i acetone. Så en acetonevask ville nok ikke hjælpe, hvis det var cuttet med salt. At teste for chlorid med sølvnitrat ville også give falsk positiv for alle andre salte i stoffet, der indeholder chlorid.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sandt nok - det ville den for natrium også. Men der kræves lidt mere chlorid i fældning end der kræves natrium til brænding. Konklusionen er at det er tæt på umuligt at vide hvad stoffet er cuttet med når man ikke har et ordentligt lab.

Junior medlem

Er det overhovedet det værd? Hvad så, hvis du finder ud af, der faktisk er bordsalt i? Det er en af de mindre slemme ting, man kan cutte stoffer med imo. Lidt salt tager man nok ikke skade af. Stoffer blir cuttet med langt værre ting.

Salt er mega farligt at sniffe, ligesom det heller ikke er sundt at spise ( 2 spsk. er livstruende - men nærmest umuligt at indtage).
Din krop indeholder mere vand end noget andet, salt suger vand - så det kan ende meget galt.
Og nej - jeg siger ikke at din krop pludselig bliver suget op af slat.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Mega farligt ligefrem? arh hør hellere på imp, tror han har lidt mere styr på det

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Natrium ER og BLIVER meget usundt for kroppen. IMP du skriver at folk gennemsnitligt spiser tæt på 10g hver dag - er det så bedre at OGSÅ deres knark er cuttet med salt? Jesus.

Dedikeret medlem

Natrium ER og BLIVER meget usundt for kroppen. IMP du skriver at folk gennemsnitligt spiser tæt på 10g hver dag - er det så bedre at OGSÅ deres knark er cuttet med salt? Jesus.

Ah spænd lige hjelmen - hvor store mængder knark fortyndet med salt indtager man om dagen?
Hvis det bliver blandet i amf - kan det vel være sundt for ens salt balance i og med at appetitten går ned og man sveder mere :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
hvis du får salt mens du sveder vil du jo også dehydrere meget hurtigere, der kommer det med at drikke vand ind i billedet

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Admin
Brugeravatar

Nu må I slappe af med jeres saltforskrækkelse. Jovist er for meget natrium over længere perioder skadeligt. Men det er ingenting i forhold til amfetamin f.eks. Som jeg skrev tidligere anbefales max. 5 gram salt om dagen. Der skal nok ikke meget mere end 500 mg rent amfetamin til at slå en person ihjel. Derudover stresser amfetamin hjertet og kredsløbet, og kan derfor godt anses som værende RET usundt for kroppen i det hele taget. LD50 for salt er ca 3 g/kg kropsvægt for rotter. Hvis man omsætter det til et menneske på 70 kg, skal der altså i omegnen af 200 gram salt til for at slå 50 ud af 100 personer ihjel. Der er en god grund til, at salt ikke bliver labelet som et farligt eller giftigt stof, af den simple årsag der skal voldsomme mængder til at slå folk ihjel.

Hvis vi nu antager det amf er 90% salt og 10% amfetamin (tæt på gennemsnitlig renhed af amfetamin i Danmark), og personen indtager helt op til 3 gram på en nat. Så har vedkommende indtaget 2,7 gram salt. Det svarer nok bare til en ekstra bakke pomfritter nede på grillbaren. Og det er der vist ingen, der er døde af på kort sigt. Se nu tingene i et lidt større perspektiv :)

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem

Tak Imp magtede ikke lige og stille regnestykket op i går i min omtågede tilstand.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]