Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 05:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Sick, håber dem der sniffer og tager piller tænker sig om en ekstra gang efter at have læst youwish71 historie.Det er sick med alt det lort pilleindustrien og deres håndlangere gør folk afhængige af :(

Svar med citat  
Så er der da en som har forstået budskabet. Og er helt enig, så i fjernsynet forleden hvad medicinalfirmerne tjerner kun på udskrivelse af ADHD medicin.
Er i Klar: 8 mia. kr om året kun på det, vil I sponsere deres fede lønninger?

Svar med citat  
Nu er alt medicin farligt hvis du bruger det på en forkert måde.... selv salt som alle bruger hver dag og ganske roligt ....

dersuden er stratere (kan ikke stave til det, ups... gæt selv :) ikke et damp medisin, men et kombo, 2 komponent kan men vel sige... et depotmedicin hvor der også er antideprasive i.

Al medicin har bivirkninger, de træder mere voldsomt frem jo hårdere du overdriver brugen af midlet.

Jeg synes det virker meget voldsomt at du kommer og advarer imod et produkt som du tydeligvis har brugt på forkerte måder og ja, hvis du foretrækker at hive det ind i næsen, så ja amfetamin i ren udgave nok sundere end noget som er lavet til at gå i opløsning andre steder end i din næse.

Ritalin er et udmærket og stabilt produkt i sig selv, brugt med omtanke og hensgtmessigt, Det er langt mere stabilt end amfetamin du køber fra div pusher, som gerne blander alt div ikke oplyste ting i for at få mere for pengene, fortynder amfetaminen med alt muligt billigtog letskaffeligt fyldelse. Hvortil ritalinen ved du hvad er i HVER gang. Kan være mediin industrien er grum og træls men pushere er tit ofte mere i pengemæssigeproblemer og grådigheds orinterede så det totalt overtrumfer medicin industrien... de giver trods alt en indlægssæddel med om hvad du får med i dine stoffer og 10 mg ritalin er altid 10mg ritalin hvortil en pushers amfetamin er alt efter hvor lavbundet egen fortjenste skal have dækket og hvad der lige står nærmest som fyld til kunderne... det være sig druesukker og andet lort som kan give en falsk og kortvarig fornemmelse af opløft og minemalt amf-virkning så man kommer til at løbe rundt som en forvirret skid i et rundhus.

Og ja sku logik, sku ingen som ahr godt af at taage sådan et stof, bare sådan ud i et...

Når man har misbrugt et stof over rimelighedens grænse, skal man måske se fejlen ved sig selv og skylde voldsomme bivirkninger på egen ryg... det er jo koncekvensen at overforbruge et kraftig medicin... og rakse folk behøer ikke medicin, så nemt er det... medicn er til syge folk.

Svar med citat  
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er "bella....? men det lyder som om du er ung og uerfaren. Jeg er 42 år gammel og har været misbruger af amfetamin og kokain siden jeg var ca. 20 år og aldrig har jeg oplevet at være i fængsel i sit eget hjem. Piller er lavet til at spise og at du skriver jeg ikke tager ansvar, er jo netop det jeg gør ved at advare herinde men du er så bare en af dem som ikke vil hjælpes eller rådgives og det er kun synd for dig selv. Men det skal du nok finde ud af om nogle år hvis du misbruger det ligesom jeg gjorde.
Og så vil jeg gerne påpege at jeg fuldt ud selv har ansvaret for hvad jeg indtager, jeg fortæller bare min historie at en psykiater overtaler mig til at afprøve det da han siger det hjælper mod angst og jeg siger igen og igen jeg har ikke ADHD min datter har det efter sin far så kender alt for godt til symptomerne og siger også til denne psykiater at jeg sniffer det og hans svar til det "jamen det okay så virker det lidt hurtigere) det handler ikke om at jeg ikke selv er skyld i mit misbrug men en psykiater der er så grotesk at give en som har været misbruger i over 20 år et stof som han ved jeg vil sniffe og virker på mig som amfetamin og tester mig ikke engang for ADHD. Så tror ikke lige du har forstået hvad jeg ville frem til men der er jo altid nogen som ved bedre og ikke vil/kan hjælpes eller tage imod råd. Og dem er du så en af men så er der nok en anden jeg har hjulpen og det er godt nok for mig. Synes du skal læse mit forrige indlæg en gang til og så sige til dig selv. Dette er en virkelig beretning og ikke en film med et manuskript så kan det jo være du kommer på andre tanker. Og ang. amfetamin som jeg har brugt i 20 år i weekenderne har jeg altid kunne passe mit arbejde og havde ikke skyggen af angst eller fobi bare gode gammeldages tømmermænd som jeg også får af kokain så der er vi slet ikke enige.

Svar med citat  
Og glemte lige at skrive da du nævner mit indslag om hvad pilleindustrien tjener.
Har kun et svar: Kan se nu ud fra du skriver de små puscher tjener på stofferne og igen NEJ for bag dem hvem sidder der det gør rockerne og udlændingene og dem støtter jeg endnu mindre. Så frigør hashen så de skide bagmænd ikke sidder på deres flade røv på førtidspension og tjener millioner. Hvordan kan de kører rundt i de fedeste biler og motorcykler og bo i flotte huse på strandvejen og selv deres klubhuse er nogen vi alm. mennesker ikke har råd til. Har set et indvendigt og der mangler bestemt ikke noget så svar mig på det for hvis du tror de små fisk som sidder og sælger 1g. poser tjener kassen viser bare du aner intet om dette miljø så sæt dig lidt ind i tingene før dine udmeldinger og så kan du jo svarer på ovenstående hvis du kan?

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]