Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 22:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Du skal højere op i dosis, så det forsvar som låser din angst, kan blive nedbrudt. Hvis du er nervøs for at gøre det, så sørg for at have nogle benzodiazepiner ved hånden som stesolid eller nitrazepam. Det kan give en tryghed bare at have dem og er din dosis svampe stor nok, så får du sikkert ikke brug for dem.

Har du mulighed for at sætte lidt flere ord på ovenstående? Jeg tror muligvis, at det samme er sket for mig som for Enur.
Her snakker vi dog omkring 5g cubensis... Det er omkring 3 måneder siden, og jeg får stadig en slags panikangst - mere eller mindre dagligt faktisk..

Ubehageligt. Jeg har prøvet det samme, altså med daglige panikanfald. Jeg har også indtaget + 5 g. cubensis, men uden panikanfald. Jeg har derimod oplevet panikanfald på mindre doser svampe og LSD, men aldrig på store.

Det var en ganske stor dosis cubensis så det undrer mig at du har formået at opretholde dit forsvar. Det må være stærkt. Hvad er du gerne vil vide, så skal jeg svare, så godt jeg kan?

En mulighed er, at du tager en stor dosis LSD og har et kraftigt benzodiazepin til rådighed, som du kan tage, hvis det mod forventning ikke falder på plads af sig selv.

Præciser spørgsmålet.

Most of the physical world is unseen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Hvis man følger ovenstående råd, er det SUPER vigtigt at man har så mange benzoer, at det slet ikke er på tale at løbe tør.

Jeg endte engang med at æde omkring 400 mg diazepam, plus clonazepam og hvad jeg ellers havde ved hånden. For har hjernen først kørt sig selv helt op i panikfeltet, så er det ikke længere "bare" et badtrip, men en psykotisk tilstand der skal slåes ned hurtigst muligt for at undgå følgetankerne dagene efter.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Du skal højere op i dosis, så det forsvar som låser din angst, kan blive nedbrudt. Hvis du er nervøs for at gøre det, så sørg for at have nogle benzodiazepiner ved hånden som stesolid eller nitrazepam. Det kan give en tryghed bare at have dem og er din dosis svampe stor nok, så får du sikkert ikke brug for dem.

Så enkelt er det ikke. Det kommer meget an på ens tilgang til oplevelsen. Hvis du ikke kan give slip på dit ego, og du tager en høj dosis, så risikere du at få et blackout, hvor du bagefter intet kan huske.

Jo højere dosis jo nemmere er det at tippe psyken til den forkerte side. Man bliver nød til at bygge det langsomt op, det kan tage mange år før man er et sted hvor man føler sig psykisk stabil nok til en rigtig gennembruds dosis.

Som Stanislaf Grof også skriver, så er det vigtigt at man tager en lav dosis en uge eller to efter et voldsomt badtrip, for at rette op på skaden igen. Hvis man har badtrippet på 3g cubensis, kunne man ex. tage 1½g ugen efter.

Jeg kan dog godt følge dig hen af vejen med de høje doser - man når til et punkt hvor man ikke længere kan tage stilling til eller analysere ubehag. Problemet er bare at du kan "fucke op" på vejen til det stadie, og så er det, det bliver rigtig ubehageligt, indtil det punkt hvor man besvimer. Jeg tror man skal passe meget på med at gøre det så sort/hvidt. Igen kommer det 100% an på den individuelle psyke.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg mener i overdriver vildt. Taler i om en ren dosis svampe eller LSD eller en eller anden hjernedød combo?

For det andet, så skal det foregå med bind for øjnene, en regel som de fleste overser eller negligerer. Der skal også være en person som skærmer den der indtager stoffet i tilfælde af blackout. Blackout er i øvrigt hverken fysisk eller psykisk farligt på LSD eller svampe, men kun farligt, hvis personen ikke er ordentligt skærmet og ikke har passende muligheder for at udfolde sig og afreagere.

Jeg kan ikke finde belæg for din påstand "Hypnos" om, at Grof anbefaler en lav dosis en til to uger efter. Tværtimod fraviger han reglen om den relativt lange periode, hvis trippet er gået galt og nævner intet om en lav dosis. Hvis trippet går galt, så skal der derimod hurtigst muligt tages et nyt trip, som der står på side 239 i den danske udgave af "Principles of LSD Psychotherapy" nemlig "Den indre rejse bind 3 - LSD psykoterapi i teori og praksis". Det ville ikke give nogen mening overhovedet, at tage en mindre dosis. Jeg mener i har misforstået, de helt grundlæggende principper i Grof's metode og tankegang.

Det er fint, hvis du er uenig og jeg kan selvfølgelig tage fejl, men hvis du retter mig med henvisning til Grof, så må du oplyse, hvor han er fremkommet med den metode du nævner.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

^ Jeg har ikke skrevet at det var farligt at få et blackout nogen steder. Det er kun farligt i den forstand at personen ikke ved hvad han laver og kan falde og slå hovedet. I sådan en situation har jeg altid guidet vedkommede stille og roligt i seng.

Det sidste nævnte forstår jeg ikke hvad du mener med. Jeg skriver jo netop at man skal tage en dosis en uge til to uger efter et badtrip for at rette op på det igen. Den "lange periode" du snakker om handler om en uge - 7 dage da tolerancen skal falde igen.

Jeg tror det er dig der har misforstået hvad Grof snakker om, mener helt bestemt at han skriver man skal tage en mindre dosis, for at blive fortrolig med sindstilstanden igen - men jeg kunne jo huske forkert. Jeg vil gerne prøve at finde det til dig, men det bliver først når jeg kommer hjem til mine bøger igen. Bogen jeg har læst det i, er "Fremtidens psykologi" af Stanislav Grof.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Har du mulighed for at sætte lidt flere ord på ovenstående? Jeg tror muligvis, at det samme er sket for mig som for Enur.
Her snakker vi dog omkring 5g cubensis... Det er omkring 3 måneder siden, og jeg får stadig en slags panikangst - mere eller mindre dagligt faktisk..

Ubehageligt. Jeg har prøvet det samme, altså med daglige panikanfald. Jeg har også indtaget + 5 g. cubensis, men uden panikanfald. Jeg har derimod oplevet panikanfald på mindre doser svampe og LSD, men aldrig på store.

Det var en ganske stor dosis cubensis så det undrer mig at du har formået at opretholde dit forsvar. Det må være stærkt. Hvad er du gerne vil vide, så skal jeg svare, så godt jeg kan?

En mulighed er, at du tager en stor dosis LSD og har et kraftigt benzodiazepin til rådighed, som du kan tage, hvis det mod forventning ikke falder på plads af sig selv.

Præciser spørgsmålet.

Jeps, det er hammer ubehageligt.

Grunden til at jeg tog de 5g var, at gangen jeg trippede før det, spiste jeg omkring 4,5 og det var REN lykke. Jeg rendte rundt i en skov og grinte mere eller mindre nonstop i 3-4 timer... Fuldstændig fantastisk. Men da jeg så tog de 5g gangen efter, slog det fuldstændig benene væk under mig. Jeg havde ikke engang tykket de sidste svampe af munden, før jeg var godt sendt afsted. Da jeg ret hurtigt fandt ud af, at det her altså ville komme til at blive RIGTIG intenst, så hoppede jeg udenfor og sad med mig selv, for at prøve og genfinde noget kontrol. Dette var helt sikkert ikke det smarteste i verden, men da jeg slet ikke havde regnet med noget så vildt, føltes det bare naturligt at prøve og holde igen...
Jeg har ingen idé om hvor længe jeg sad derude, men jeg gætter på 20-40 minutter. Mens jeg sad derude, nåede jeg at kaste op et par gange, mens tankerne bare fløj afsted. Jeg røg ind og ud af hvad jeg kendte til - altså, det ene sekund viste jeg hvem jeg var, og hvad jeg havde gang i osv... Det næste var alt fuldstændig opløst, og jeg havde INGEN kontrol. Dette fortsatte så i noget tid, hvor jeg hele tiden forsøgte at holde fast.. Da jeg følte at det gik lidt bedre, hoppede jeg indenfor, og fandt noget at læse i, da jeg følte at dette kunne hjælpe mig med at holde fast. Det at jeg forsøgte at få teksten til at give mening, gjorde at jeg følte mig langt mere jordnær, og at mine tanker ikke fløj helt afsted. Det lagde en slags låg på, så at sige.
Da jeg igen synes at jeg fik lidt mere kontrol, hoppede jeg ind og hørte lidt musik, og derefter ud på lokumet for at skide, hvilket alt i alt fik trippet drejet i en positiv retning igen..
Dagenen efter var jeg temmelig deprimeret, dog var der ingen decideret panikangst.

Angsten kom først da jeg en lørdag et par uger efter, tog en relativt stor dose MDMA(200-300mg i én nasal dose, i en kæmpe brandert).
Eller, det var så onsdag i ugen efter, hvor angsten kom, og har så været der lige siden. Det har ikke på noget tidspunkt været der i lige så høj grad som den onsdag, men det er her stadig.

Det jeg så er bange for er, om mit svampe trip måske har lagt "bunden" for min angst, og MDMA'en så har sparket den ud over kanten, hvis det giver mening. Det kan sagtens være at jeg er helt forkert på den...- jeg ved ikke så meget om den slags, derfor mit spørgsmål.

Såååååådan... Grunden til at jeg egentlig bad dig uddybe er, at jeg ikke kan lade være med at være lidt skeptisk overfor det du skriver. Altså, at for at slippe af med min angst, så skal jeg bare æde noget mere narko, tage bind for øjnene, og ellers bare give slip(overdrivelse fremmer forståelse bahbahbah.....)
Skeptisk er måske ikke det rigtige ord, egentlig... Jeg er i hvert fald ikke sikker på, at jeg forstår det helt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

>Hypnos: Du må lige finde det sted helt præcist, hvor Grof giver udtryk for, at man skal tage en dosis 1-2 uger efter det er gået galt og at det er en mindre dosis man skal tage. Vi venter bare til du har fundet bogen.

Jeg mener ikke det er rigtigt. Tværtimod har jeg henvist til et sted, hvor han skriver, at man skal tage næste dosis hurtigt igen, hvis det er gået galt og at man skal fravige den tid man normalt ville lade gå inden et nyt trip (altså skal man tage det inden den grænse man ellers har på 1-2 uger). For at formulere det mere klart: Dosis skal indtages meget hurtigt igen, inden en uge! Der står intet om en mindre dosis og det giver god mening, i forhold til de principper han kører efter. Tolerancen er desuden høj, fordi man indtager det hurtigt efter, så dosis skal mindst være den samme, men jeg vil mene at den skal være højere. Stanhope forsøgte at kontrollere trippet og var i kamp med sig selv og det var derfor det gik galt.

Jeg må indrømme, at mit råd om at have benzodiazepin ved hånden heller ikke er i den ånd, men det er det bedste drug til at få trippet ned på jorden, uden at give ubehagelige effekter eller problematiske interaktioner (både i følge Grof og mange andre og det er standardbehandlingen på psykiatriske skadestuer). Derfor anbefaler jeg det, så man har en nødudgang, hvis alt går galt og netop for ikke at forværre til det uudholdelige.

Men det er vigtigt, at man er parat til at udholde mange ubehagelige følelser, tilstande, tanker osv. Derfor er det også nødvendigt, at man har en ved sin side, som bakker en op og skærmer en. Det her er ikke en nem eller uproblematisk vej, slet ikke.

>Stanhope: Jeg kan godt forstå din skepsis, men metoden er gennemprøvet. Der er ikke tale om en nem eller nødvendigvis behagelig metode, men en metode, som burde få dig videre. Men hvis du skal gøre dig håb om, at komme af med den angst, så bliver du nødt til at lære dig den rigtige metode og fx. lade være med at tage mdma i kæmpe branderter. Jeg dømmer dig ikke, for jeg har selv gjort mange dumme ting, jeg siger bare, at man selv beder om det, når man gør sådan nogle ting.

Nu viser det sig jo også, at angsten ikke er opstået på det svampetrip, men efterfølgende. Du kan spekulere på, om svampene lagde grunden, men det er af gode grunde svært at svare på. Triggeren var, da du var fuld og på mdma og i øvrigt var i byen, dvs. et utrygt sted.

Hvis du prøver at kurere din angst med svampe, så skal du være et trygt sted, have ordentlige rammer med mulighed for at afreagere, have en stabil ven ved din side, som kan skærme dig og have bind for øjnene, så du kan bearbejde de gamle oplevelser og din nuværende tilstand, i stedet for at tilføre nye indtryk, som forstyrrer processen. Du skal absolut IKKE prøve på, at kontrollere noget som helst, tværtimod. Kan du kontrollere, så er dosis for lav og du skal tage mere.

Spørg endelig mere og jeg vil svare så godt jeg kan.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

"Jeg mener ikke det er rigtigt. Tværtimod har jeg henvist til et sted, hvor han skriver, at man skal tage næste dosis hurtigt igen, hvis det er gået galt og at man skal fravige den tid man normalt ville lade gå inden et nyt trip (altså skal man tage det inden den grænse man ellers har på 1-2 uger). For at formulere det mere klart: Dosis skal indtages meget hurtigt igen, inden en uge! Der står intet om en mindre dosis og det giver god mening, i forhold til de principper han kører efter. Tolerancen er desuden høj, fordi man indtager det hurtigt efter, så dosis skal mindst være den samme, men jeg vil mene at den skal være højere. Stanhope forsøgte at kontrollere trippet og var i kamp med sig selv og det var derfor det gik galt."

Hehe ja, hvis du mener at man skal tage den næste dose en eller to dage efter sit badtrip, så er det klart at dosen skal være høj, for overhovedet at mærke stoffet igen. Men når jeg snakker doser, er det udfra en 0 tolerance. Jeg har prøvet at spise svampe to dage i træk, og på anden dagen kunne jeg intet mærke selvom dosen var højere end dagen før. Man skal selvfølgelig tage højde for at svampene variere individuelt i styrken, men alligevel - de var fra samme batch :)

"man skal fravige den tid man normalt ville lade gå inden et nyt trip (altså skal man tage det inden den grænse man ellers har på 1-2 uger)"

Det forstår jeg ikke helt, hvis du tripper hver eller hver anden uge på høje doser, så skal det jo gå galt før eller siden. Mine normale pauser imellem højdosis psykedeliske stoffer variere i mellem halve til hele år(!) Og i det perspektiv er en uge eller to kort tid. Så det undre mig bare, kan ikke rigtig se at man overhovedet kan få noget ud af stoffet hvis man tripper igen en dag eller to efter, med mindre man tager en voldsomt stor dosis, og jeg tør slet ikke tænke på dosen for en gennembruds oplevelse.

Men ja, skal nok vende tilbage med bøgerne :)

Mvh.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

>Hypnos: Ja, du må læse lidt mere, så du ved hvad det er jeg taler om. God fornøjelse.

Medlem

>Hypnos: Du må lige finde det sted helt præcist, hvor Grof giver udtryk for, at man skal tage en dosis 1-2 uger efter det er gået galt og at det er en mindre dosis man skal tage. Vi venter bare til du har fundet bogen.

>Stanhope: Jeg kan godt forstå din skepsis, men metoden er gennemprøvet. Der er ikke tale om en nem eller nødvendigvis behagelig metode, men en metode, som burde få dig videre. Men hvis du skal gøre dig håb om, at komme af med den angst, så bliver du nødt til at lære dig den rigtige metode og fx. lade være med at tage mdma i kæmpe branderter. Jeg dømmer dig ikke, for jeg har selv gjort mange dumme ting, jeg siger bare, at man selv beder om det, når man gør sådan nogle ting.

Nu viser det sig jo også, at angsten ikke er opstået på det svampetrip, men efterfølgende. Du kan spekulere på, om svampene lagde grunden, men det er af gode grunde svært at svare på. Triggeren var, da du var fuld og på mdma og i øvrigt var i byen, dvs. et utrygt sted.

Hvis du prøver at kurere din angst med svampe, så skal du være et trygt sted, have ordentlige rammer med mulighed for at afreagere, have en stabil ven ved din side, som kan skærme dig og have bind for øjnene, så du kan bearbejde de gamle oplevelser og din nuværende tilstand, i stedet for at tilføre nye indtryk, som forstyrrer processen. Du skal absolut IKKE prøve på, at kontrollere noget som helst, tværtimod. Kan du kontrollere, så er dosis for lav og du skal tage mere.

Tak for svaret!

Du snakker om "den rigtige metode"... Hvad mener du helt præcist her?
Det var udentvivl ikke den bedste beslutning nogensinde, og jeg har været så sur på mig selv over det siden.

Det virker umiddelbart virkelig fristende, at forsøge sig med "svampeterapi", for at komme det til livs. Jeg er bare ikke sikker på, at jeg har modet til sådan en tur. En stor del af min angst er nemlig rettet mod lige præcis det; altså psychedeliske stoffer, og frygten for at blive sindsyg af netop det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

>Hypnos: Ja, du må læse lidt mere, så du ved hvad det er jeg taler om. God fornøjelse.

Magen til arrogance skal man lede længe efter.. :roll:

Mvh.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tak for svaret!

Du snakker om "den rigtige metode"... Hvad mener du helt præcist her?
Det var udentvivl ikke den bedste beslutning nogensinde, og jeg har været så sur på mig selv over det siden.

Det virker umiddelbart virkelig fristende, at forsøge sig med "svampeterapi", for at komme det til livs. Jeg er bare ikke sikker på, at jeg har modet til sådan en tur. En stor del af min angst er nemlig rettet mod lige præcis det; altså psychedeliske stoffer, og frygten for at blive sindsyg af netop det.

Det var så lidt!

Det burde måske virke mere fristende, bare at slå det ned med benzodiazepin, når du får angst. Det er den nemme metode, men også den sikre måde, at bevare status quo. Du vil gerne have det her til at lyde som en nem løsning, men det er det ikke. Det kan tværtimod blive meget ubehageligt, før du når målet.

Det er Grofs metode jeg henviser til, som den rigtige. Dvs. med bind for øjnene og med en bisidder og i sikre og trygge rammer. Jeg forstår udmærket din bekymring for at blive sindssyg ved at bruge psykedeliske stoffer. Det kan jeg jo sagtens sige, men det er en af de mest almindelige årsager til angst, når man indtager de her stoffer, så jeg ved hvad du mener, både i praksis fordi jeg har prøvet det, men også fordi det er velbeskrevet i litteraturen. Der er bare intet statistisk materiale, som underbygger den angst. Sindssyge er en ekstrem sjældenhed i forbindelse med indtag af de her stoffer, særligt hvis man tager forholdsregler som fx. netop bind for øjnene, for at forhindre flashbacks.

I virkeligheden er det angsten for tab af kontrol og det er netop det du skal til livs, ved at gå lige ind i det. Det kaldes "angsteksponering" og er en velkendt metode indenfor psykologien.

Men har du ikke lyst og vil hellere gå andre veje, så skal du selvfølgelig bare gøre det. Man kan fx. bruge vejrtrækningen til at få hjertet i ro. Jeg gør bare opmærksom på, at den her metode eksisterer og er en mulighed og fortæller gerne om den.

Edit: Det er ikke svampene eller LSD, som er terapien, men den måde du forholder dig på. Svampene er et middel til at komme i en tilstand, hvor du kan udfordre dig selv, få oplevet verden på en anden måde og måske få indsigter, som kan berige dit liv.

Jeg skrev ovenover, at du gerne vil have det til at lyde nemt. Med det mener jeg den måde du skriver på, fx. ordet "svampeterapi", der lyder lidt som om, at man bare skal æde nogle svampe og så bliver alt godt. Sådan er det jo ikke. Det er ikke en nem løsning, men det kan være en hurtig løsning. men du skriver det nok fordi du mener, at det er min fremstilling. Måske fik jeg det til at lyde sådan, men det vil jeg meget gerne nuancere.

Når jeg anbefaler det her, så er det med baggrund i litteraturen omkring det og med baggrund i egne erfaringer. Jeg har aldrig forværret min tilstand ved at øge dosis, tværtimod fået forløsning. Jeg har haft benzodiazepin til rådighed hver gang, men har trods store kvaler, aldrig brugt dem og det er jeg glad for.

Jeg havde en ven med vild angst og jeg var ærlig talt nervøs for at råde ham, til at øge dosis markant. Tænk hvis jeg ødelagde min bedste ven for livet... Men jeg mindede mig selv om de erfaringer, der har været med det og mine egne erfaringer og holdt hovedet koldt. Jeg vejede en ordentlig ekstra dosis af og gav ham det roligt og sikkert og fortalte ham, at nu ville det blive bedre. Jeg så hans forløsning gennem en acceleration, i stedet for gennem kontrol og undertrykkelse med tanker eller medicin. Det var smukt og bagefter ændrede han sit liv fuldstændig.

Man skal forestille sig en fastlåst tilstand og at problemet er den fastlåste tilstand. Der skal speedes op, så man kommer videre, ikke bremses op i en ulidelig tilstand gennem kontrol.

Men det er afgørende, at du har en ved din side, som kan skabe den nødvendige ro og sikkerhed, så du kan give slip og lade dig overvælde.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

For at besvare topic starters spørgsmål fortryder jeg med mellemrum at jeg eksperimenterede med Intravenøs Injektion og ligeså intramuskulært. Nogen gange kan jeg få en gennemsyret, gennemtrængende næsten uudholdelig at holde tilbage hvor jeg får lyst til at råbe, virkelig brøle op! Sidst det skete var i bussen på vej til staden. Jeg beherskede det, og det varede et splitsekund men jeg følte en sådan vrede og frustration over jeg kom "helt derud". Det er længe siden sidst møde med nålen, og jeg er for det meste også afklaret med det og forsøger vel på et hvis punkt at fortrænge detmen nogen gange får jeg lyst til at brøle. ikke noget bestemt.. brøle højt og komme ud med det. Det er svært at forklare. Har tidligere med posts om IV ikke fået den bedste respons, så håber i modtager dette som et udtryk for jeg befinder mig i en lille personlig krise over det. Nogen gange. Det er ikke sådan jeg får de størke følelser hver dag. Men tit..
Substansen var i øvrigt mephedron IV, mdma IV og ketamin IM

Medlem
Brugeravatar

ikke for at diss' din historie, slet ikke. jeg har fuld respekt for misbrugere med erkendelse som din.... men jeg kan ikke lade være med at læse det med at brøle, som om du føler trang til at slå på folk...

:D

tager jeg fejl?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Jeg har ikke fortrudt nogen substans. Men mængderne af y2g/methylone/MDMA, keta.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mephedron IV, damn... Det må have været lidt af et rush!

Bare at sniffe det skidt, gav en hysterisk vild eufori.. :roll:

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The final frontier
I det store hele fortryder jeg ikke de substanser jeg har indtaget, jeg er altid villig til at prøve nyt, og hvis der er noget der går galt går jeg uden om det næste gang. Min generelle holdning er at man ikke kan berette om ting man aldrig har gjort eller prøvet. som man siger: "if you never, never go, you never, never know". :)

Hvad jeg absolut ikke fortryder det mindste:
Hash - god som medicin (mit virke som programmør er ret stillesiddende, med tilhørende rygproblemer) og til inspiration og meditation. Som et godt glas vin eller en stille øl.

lsa - trods en times kvalme, er det IMO det værd. De trips jeg har haft med LSA har indtil videre været dejlige. Jeg er dog forholdsvis kendt blandt kammeraterne for at have en jernmave.

lsd - samme som ovenfor minus kvalme

svampe - Noget af det bedste jeg indtil videre har prøvet, især hvis jeg har mulighed for at tegne eller male.

sally D - se svampe

Hvad jeg ikke vil prøve igen:
tequila - rigtig tequila, fra agaveplanten, bliver jeg agressiv af, den billige med hatten og andet alkohol gør mig bare stiv.

Kokain - endte med at sidde det meste af en aften, helt anspændt i kroppen og tanker der rasede i knolden. Aner ikke om det er stoffet selv, noget cut eller bare mig. Jeg fik det prøvet og ved at jeg skal holde mig fra det.

Lightergas - havde en overgang lidt af et misbrug. Sidste gang fik jeg meget slemme hallucinationer og efterfølgende angst + det smadrer hjerneceller, bare jeg sidder og fylder en lighter op får mig til at få det skidt tilpas.

Hvad jeg aldrig vil prøve punktum:
alt IV/IM (hader sprøjter)
heroin

Uden for kategori indtil videre:
speed - Første gang jeg prøvede, fik jeg en grum omgang næseblod (havde tit problemer med næseblod da jeg var 17-18 år), gik og blødte ud af snudeskaftet i en halv time og brugte trekvart køkkenrulle på det, ingen effekt. Anden gang var her for et par timer siden, ingen næseblod og en god følelse i kroppen indtil videre :)

Dedikeret medlem

Nikotin spild af penge og lunge kapacitet.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

ikke for at diss' din historie, slet ikke. jeg har fuld respekt for misbrugere med erkendelse som din.... men jeg kan ikke lade være med at læse det med at brøle, som om du føler trang til at slå på folk...

:D

tager jeg fejl?

Nej absolut ikke. Er på ingen måde en dude der tyr til vold. Er som regel meget behersket og der skal en del til at jeg mister besindelsen men lige den der følelse... Den er ukontrollerbar. Eller det er den jo så ikke for har ikke råbt op.. endnu. Men forventer det sker en dag jeg er lidt for presset.

- Ja nu var det "kun" meph og mdma den samme dag. Keta IM var noget tid senere.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Mephedron IV, damn... Det må have været lidt af et rush!

Bare at sniffe det skidt, gav en hysterisk vild eufori.. :roll:

Meph IV er egentlig ikke det vildeste jeg har prøvet. Det var derimod MDMA IV & Keta IM. Jeg kan dårligt beskrive oplevelserne. Og glemmer mere og mere af dem som tiden går.

Det eneste jeg kan sige er jeg ikke anbefaler IM eller IV til nogen som helst. De psykiske konsekvenser man skal deale med bagefter er ikke det værd. Ikke for mig. Ikke endnu i hvert fald. Måske når det er kommet mere på afstand. Jeg opfatter det som råt og brutalt når jeg kigger i bakspejlet..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]