Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 18:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udendørs
Godaften

Faldt over denne video, som jeg straks ville dele med jer.
En ny dokumentar om "war on drugs". Jeg glæder mig i hvert fald til d. 7 :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 2vqpNT1kV4

Rookie1 :peace:

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Kunne blive interesasant, jeg ser i hvert fald selv frem til at se den..
Den kan ses på linket her:
http://www.breakingthetaboo.info/view_documentary.htm

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Super fed dokumentar! Kan virkelig anbefale den. :)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
For os 'drug-nerds' er der ikke så vildt meget nyt i den imo - men de fleste der ser den, nørder nok heller ikke så meget narko-nyheder, som folk på psy.dk :)
Men relativt informativ, også historisk set - og har bestemt nogle gode pointer. Imo dog ikke helt så objektiv som jeg havde håbet. Selvom det dog virker rart, i kontrast til hverdagen, at få en dokumentar, der umiddelbart kun støtter en opblødning på området, virker den dog en anelse for ensidet i længden.
Dét, at de har fået en masse supporters, celebrities som fortælleren, og nogle af de andre medvirkende (fx tidligere præsidenter), gør ikke umiddelbart noget for mig. Det er sikkert vigtigt nok, men det har bare ikke båret frugt at have indflydelsesrige mennesker bag sig, de sidste mange årtier. Det virker nemt, at man efter sin præsidentperiode kan vise støtte til sådanne projekter, når stemmerne ikke tæller længere..
Udemærket dokumentar, men umiddelbart ikke noget fantastisk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

For os 'drug-nerds' er der ikke så vildt meget nyt i den imo - men de fleste der ser den, nørder nok heller ikke så meget narko-nyheder, som folk på psy.dk :)
Men relativt informativ, også historisk set - og har bestemt nogle gode pointer. Imo dog ikke helt så objektiv som jeg havde håbet. Selvom det dog virker rart, i kontrast til hverdagen, at få en dokumentar, der umiddelbart kun støtter en opblødning på området, virker den dog en anelse for ensidet i længden.
Dét, at de har fået en masse supporters, celebrities som fortælleren, og nogle af de andre medvirkende (fx tidligere præsidenter), gør ikke umiddelbart noget for mig. Det er sikkert vigtigt nok, men det har bare ikke båret frugt at have indflydelsesrige mennesker bag sig, de sidste mange årtier. Det virker nemt, at man efter sin præsidentperiode kan vise støtte til sådanne projekter, når stemmerne ikke tæller længere..
Udemærket dokumentar, men umiddelbart ikke noget fantastisk

Det interessante er alle de lande der begynder at lave deres egne reformer nu her, og giver USA fingeren.
Og glem ej Washington og Colorado. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]