Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 14:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Hvordan kan du få tolerans når du selvfølgelig overholder dine 1 måneds pause?

Du ved godt 700mg er retarderet ikke?

de sidste 3 år har jeg holdt 3-6 mrd pause mellem hver gang

jeg er 190 høj og vejer 85+, det måske ik så relevant men jeg er ik ligefrem lille, og så har jeg altid haft stor tolerance overfor de fleste stoffer

som sagt før så tror jeg en stor del også bunder i at jeg som yngre gerne åd 10-20 kiks på en aften, nogle gange flere dage i træk, hver weekend i mange mrd

kender mange som har det på samme måde og som også nemt kan tage 0.5 / 1g over lang tid for at få det de føler er det maksimale ud af trippet

Min erfaring siger mig at hvis man ikke redosere, får sin søvn og spiser sundt dagen efter så får man ikke tømmermænd. Det afhænger som de andre sige dog også om frekvensen af MDMA trip - husk at holde dine pauser.

hvad er tømmermænd for jer ? deprimeret ?

har aldrig oplevet denne tømmermænd og som i kan se holder jeg mig ikke tilbage med doserne..

ved ik om det er fordi det er sjældent jeg brænder helt af de sidste par år, men føler mig altid somom jeg er født på ny dagene efter et intenst trip, musiknydelsen og humøret er i top, smiler mere og følger mig mere frisk, min tankegang er ændret og når man ryger en joint har det et ekstra godt twist

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg er aldrig blevet decideret deprimeret af MDMA dagen efter, måske en form for melankoli hvis jeg har gået lidt for hårdt til den.
Med tømmermænd mener jeg egentlig generelt ubehag i kroppen; kvalme, træthed, hovedpine osv.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Du lader til at være ret vant til stoffet? Mon ikke din magi er forsvundet lidt.. Så vidt jeg har forstået giver MD(M)A ikke hallucinationer ved normale doser (correct me if i'm wrong), så det er måske nogle lidt vanvittige doser du er ud i. Hvor lang tid har du blæst og holder du ordenlige pauser?

Selv har jeg ikke oplevet decideret nedtur på tøsen. Men jeg kan godt være en smule mere forvirret/uoplagt/ugidelig i dagene efter og mit humør svinger måske en smule mere. Men jeg har aldrig oplevet depressionslignende tilstande.

Du er nok bare heldig hvad angår dit humør, men din tendens til nemmere at få chok sikkert en bivirkning..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
jeg er 190 høj og vejer 85+, det måske ik så relevant men jeg er ik ligefrem lille, og så har jeg altid haft stor tolerance overfor de fleste stoffer

Ja det selvfølgelig noget andet når man er en lidt større fyr, men nu vejer jeg selv 93kg og jeg tager som regel 250mg af ikke ren MDMA og det er en dose selv jeg synes er høj.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er aldrig blevet decideret deprimeret af MDMA dagen efter, måske en form for melankoli hvis jeg har gået lidt for hårdt til den.
Med tømmermænd mener jeg egentlig generelt ubehag i kroppen; kvalme, træthed, hovedpine osv.

så må jeg være heldig for har aldrig haft noget af det grundet mdma

har været træt i min krop men det har nok mere med 10-12 timers nonstop trampning end det mdma i sig selv

tager jeg amf derimod er jeg helt nede i kulkælderen i flere dage efter, selv ved små doser

Ja det selvfølgelig noget andet når man er en lidt større fyr, men nu vejer jeg selv 93kg og jeg tager som regel 250mg af ikke ren MDMA og det er en dose selv jeg synes er høj.

tjah vi kommer sku nok aldrig til bunds i hvad der er den rigtige dose, nogle er mere følsomme overfor det end andre, nogle kan måske lide en vildere rus. nogle som mig har måske smadret magien ved at misbruge det alt for groft, vi må konstatere at det er meget inviduelt

Senest rettet af Crime 22 nov 2012 15:22, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hov dobbel post :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]