Hvem stoler du mest på moder natur eller medicin industrien?
Dette argument er idiotisk. Hvad med opium?
Har for et halvt år siden fået Dolol får en diskusprolaps. De virkede ikke særligt på smerterne, men efterfølgene har jeg 3-4 gange taget dem for sjovt- 200-300 mg, kan ikke sove, ligger og småklør mig, elendigt opoid uden særligt eufori.
Bortset fra at røg nok er usundt, mener jeg helt sikkert at hash er sundere og mere psykisk helsebringende, Opider er junk og gir ikke noget psykisk andet end glemsel i nogle timer eller døgn..
Mange mennesker oplever eufori på Dolol. Derudover vil jeg erklære mig meget uenig i din påstand om at hash er "psykisk helsebringende"... Har aldrig haft det mere underligt i hovedet end da jeg røg dagligt. Kan også genkende en masse uheldige fællestræk ved alle de stoners jeg kender og møder på min vej. Hash fører til en fragmenteret og usammenhængende tankegang. Man forbinder ting der ikke har nogen forbindelse, ser mønstrer der ikke eksisterer. Det inducerer også paranoia i forskellige grader, og har en tendens til at fremkalde og/eller forstærke nervøse træk og angst. Jeg kender ikke en eneste person der fungerer bare nogenlunde mens han/hun er skæv. Jeg har set eksempler på folk der kan ryge hver dag og stadig fungere så længe deres rygning foregår om aftenen, men folk der går skæve rundt i skole får ikke udrettet noget som helst, og hvis de endelig gør så er det noget lort fordi de ikke kan tænke ordentligt.