Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Amfetamin GHB
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Hej :)
Jeg tænkte på noget, for jeg har dårlige erfaringer med at blande ghb og amfetamin viewtopic.php?f=4&t=40169 læs der

Men jeg ligger inde med en lille smule amf og en lille sjat tynd blanding GHB.
Tror i der vil ske noget ved at jeg starter med at tage amfen, og når den er ved at gå over, så slutte af med GHB ? Der er ikke tale om høje doser af nogen af tingene. Måske 0.4 - 0.5 amf og 3.5 ml tynd GHB blanding.
Kan der ske nogle flashbacks eller noget?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvorfor er det du vil blande en depressant med en stimulans? Det virker ret hovedløst, når du i forvejen har dårlig erfaring med det.
Når du har amfetamin i kroppen kan du have svært ved at mærke om du bliver ordentlig påvirket af GHB, og lysten til at redosere vil dermed blive større..

Hvis du har amfetamin i en rimelig kvalitet, og tager det i en forsvarlig dose vil du kunne sove uden GHB'en.
(som en sidenote måles GHB i gram, der er ingen der ved hvor stærk din opløsning er)
Alt i alt er det rigtig dårlig HR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså det er bare fordi jeg har oplevet den sindsygeste eufori af den blanding. men hvis det er farligt må jeg hellere lade være. Det er bare fucking skønt!
Men nej, uanset dose af amf går der mindst 10 timer efter hvor jeg ikke kan sove.
Er du sikker på at det virkelig er en dårlig blanding? for hvis jeg spørger random venner, siger de at det fint. Men de drikker også alcohol sammen med GHB.. Er det bare dem som er dumme eller kan man i princippet godt blande lidt i små doser?

Medlem

vær nu en god kammerat og sig til dine venner at de ikke skal blande ghb og alc. det ved alle herinde jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tro mig. Det har jeg prøvet at sige.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså det jeg tænker på, er det farligt for hjernen?

http://www.bluelight.ru/vb/archive/inde ... 33392.html

Her skriver de bla.

Citat:
i can vouche for the safety, or thereof. it really isn't as dangerous as you might think. i'm not trying to downplayit, of course be careful, but i have done mass amounts of amphetamines with G, and coke with G as well( i do have a high tolerance to both though)- which by the way is extremely euphoric and my all time favorite combo. just don't get too carried away with tthe G and you should be straight, it's easy to take to much when you're that jacked. otherwise, have some fun.
peace, outkast

Men kan man stole på det? er der nogen der har nogle facts?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Ghb og alkohol burde vel ikke være så farligt??
Det er mere stimulans + downer der er det farlige. Alkohol og ghb er vel begge downers, spørgsmålet er om det er krydstolerance/synergi imellem dem.

Og lad vær og hør på alt hvad dine venner sige, mange mennesker giver råd ud som er farlige, og de tror 100% selv på at det ikke er farligt! de mennesker burde læse op eller lade være og give råd.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Stort set alle dødsfald jeg kan komme i tanke om, hvor ghb/gbl er blevet vurderet som en bidragende faktor, har været tilfælde hvor alkohol har været involveret..

Medlem

Stort set alle dødsfald jeg kan komme i tanke om, hvor ghb/gbl er blevet vurderet som en bidragende faktor, har været tilfælde hvor alkohol har været involveret..

Præcist.

Derudover mener jeg også at have hørt Rindom sige at kombinationen af Kokain og Ghb er forholdsvist farligt, pga at man meget nemt kommer til at overdosere ghb'en fordi kokainen nedtoner virkningen, hvilket resulterer i at man faktisk er ude i en overdosis som man ikke bemærker før kokainens virkning fortager sig. Jeg mener faktisk endda at han sagde at kokain kan hjælpe mod en begyndende ghb overdosis af samme grund (fordi det nedtoner ghb'ens virkning).

Ovennævnte skal ikke betragtes som absolutte facts, da jeg citerer ud fra hukommelsen her, og ikke har tid til at lede efter dokumentation.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Præcist.

Derudover mener jeg også at have hørt Rindom sige at kombinationen af Kokain og Ghb er forholdsvist farligt, pga at man meget nemt kommer til at overdosere ghb'en fordi kokainen nedtoner virkningen, hvilket resulterer i at man faktisk er ude i en overdosis som man ikke bemærker før kokainens virkning fortager sig. Jeg mener faktisk endda at han sagde at kokain kan hjælpe mod en begyndende ghb overdosis af samme grund (fordi det nedtoner ghb'ens virkning).

Ovennævnte skal ikke betragtes som absolutte facts, da jeg citerer ud fra hukommelsen her, og ikke har tid til at lede efter dokumentation.

En ting er at stimulanser muligvis maskerer effekten af GHB lidt. Men man er stadig idiot hvis man ved dette, og alligevel vælger at overdosere på GHB.

Ser vi bort fra den type risici, er selve kombinationen (i normale doser) af stimulanser (MDMA, coke, MDMA) samt GHB, så farlig/skadelig for kroppen?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Præcist.

Er ikke i tvivl om, at alcohol er farligt på GHB. Men okay hvis det er rigtigt hvad du skriver så lyder det da ikke som om at det er selve blandingen der er skyld i det, men dumhed pga. blandingen

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Præcist.

Er ikke i tvivl om, at alcohol er farligt på GHB. Men okay hvis det er rigtigt hvad du skriver så lyder det da ikke som om at det er selve blandingen der er skyld i det, men dumhed pga. blandingen

Også det jeg tænker.

Synes dog altid man hører løse rygter om at downers og uppers er vildt farlige at blande. Kan hæmme dit åndedræt blabla..

Hvor meget hold er der overhovedet i det?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
For nogle stoffer skal der nok være nogle uheldige krydsvirkninger, men jeg har altid ment, at man skal tage det med et gran salt.. Det farlige består nok mere i, at når et af stofferne stopper med at virke, vil det andet stof træde i karakter. Det typiske eksempel kender de fleste af os; når amfetaminen stopper midt i en våd druktur, og det pludselig går op for en hvor stiv man egentlig er.

Jeg tænker det samme er muligt med ghb + amfetamin, hvis man er så uheldig at dosere kort før amfetaminen stopper med at virke, hvor man stadig føler sig frisk. Men på den anden side stopper amf jo ikke fra det ene øjeblik til det andet og ghb'ens virkning er jo relativt kortvarig.

Personligt har jeg aldrig haft problemer med at blande uppers og downers. Tror det kan være mere problematisk med langtidsvirkende benzo'er/depressanter, hvor den farlige "tidszone" varer længere end amfetaminen.

Bygger udelukkende det her på egne erfaringer og det er skrevet lidt hastigt, men håber det giver mening.

Et indlæg på blueligt.ru om emnet: http://www.bluelight.ru/vb/threads/6009 ... conception

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja okay, det tror jeg du har ret i, og jeg tror også at det var fordi jeg havde været vågen i unormalt lang tid og så tog en downer som gerne ville slå mig i jorden, men som ikke kunne. Og derfor reagerede min hjerne helt fuckt. Ved ikke om det er rigtigt, men det er den konklusion jeg er kommet frem til.

Og er blevet meget i tvivl om jeg skal blande de to ting i aften. Men ender nok med at gøre det. Men er opmærksom. :rocking: :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Korrekt, men de dødsfald ligger så nok mere i dumhed, end at det rent faktisk var pga kroppen ikke kunne holde til kombinationen.

Medlem

Korrekt, men de dødsfald ligger så nok mere i dumhed, end at det rent faktisk var pga kroppen ikke kunne holde til kombinationen.

Den bliver jeg sgu nødt til at få en gang til...- med lidt flere ord

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det jeg siger er at i sig selv mener jeg ikke at downer+downer er skadeligt, det er mere det at folk tager ghben og drikker sig pisse fulde - synergien imellem de 2 stoffer giver en overdosis.
Det er ikke fordi dit hjerte sætter ud, eller dine organer ikke kan holde til det.

Det er ikke noget jeg ved det her, skal lige pointeres, jeg prøver at få det be- eller afkræftet.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Det kan jeg kun give dig ret i Flux, men hvis du hentyder til mit indlæg, så var det uppers + downers jeg snakkede om..

Stik imod al HR, har jeg næsten altid drukket sammen med gbl og synes ikke det har føltes mere giftigt. Tværtimod vil jeg næsten sige, da det har holdt alkoholindtaget nede. Til gengæld kommer jeg ikke uden om, at jeg utallige gange har overdoseret og endt i koma eller i en meget uflatterende tilstand, som har skræmt mange mennesker og skadet mit sociale omdømme :-/ Jeg kan på ingen måde anbefale det, men når det er sagt, så tvivler jeg på det er specielt skadeligt, hvis man husker at holde doseringer lave og lytter til sin krop. Det glemmer man bare lidt nogle gange..

Men vi skal nok passe på ikke at drage for mange konklusioner, ud fra vores erfaringer, og få nogle reelle facts på bordet.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det jeg siger er at i sig selv mener jeg ikke at downer+downer er skadeligt, det er mere det at folk tager ghben og drikker sig pisse fulde - synergien imellem de 2 stoffer giver en overdosis.
Det er ikke fordi dit hjerte sætter ud, eller dine organer ikke kan holde til det.
Det er ikke noget jeg ved det her, skal lige pointeres, jeg prøver at få det be- eller afkræftet.

Koma og åndedrætsdepression er ikke en rar situation at befinde sig i..
Mere kan findes her http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb_health.shtml

Modsiger du ikke også dig selv lidt her?
Det jeg siger er at i sig selv mener jeg ikke at downer+downer er skadeligt

synergien imellem de 2 stoffer giver en overdosis.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu er jeg gammel meth/amf+GHB-veteran, så jeg vil lige sige et par ord også:

Min erfaring er at hvis man kender sine normale GHB-doser(dvs hvor meget man skal have uden at have taget amf), og holder sig tæt på dem, så er det ikke et problem at amfen holder op med at virke. Tværtimod har jeg mange gange oplevet at være mindre ødelagt efter en amf-tur, når jeg samtidig tog GHB løbende. Det føltes som om GHB'en på en måde balancerede amfen ud, så det blev mindre skummelt, selvom jeg havde været vågen i lang tid.

Mit forslag er at man holder nogenlunde styr på hvornår man indtog amf sidst, og når man ved at amfen uden tvivl stadig vil virke i nogle timer frem, kan man gå en anelse(måske 10-15%) over sit normalniveau. Når amfen begynder at aftage, bør man være mere forsigtig, og som udgangspunkt dosere under sit normale niveau, man kan altid efterdosere hvis det skulle være for lidt i første omgang. Metoden med små doser kan også bruges hele vejen, GHB er jo så smart at man altid kan efterdosere, og med tom mave(som jo er normalen på amf) indtræder virkningen ret hurtigt. Husk dog altid at vente mindst 20 minutter mellem redoseringerne på tom mave, og med fuld mave 45 minutter, så I er sikre på at den fulde virkning er indtrådt inden I tager mere.

Og det er helt udelukket at blande alkohol ind i denne kombination, da det så bliver umuligt at styre reaktionerne. GHB+alkohol er altså et no go, og det gælder endnu mere hvis man også har amf med i spillet. Det kan blive helt uforudsigeligt, som man også kan læse af OP's link i første indlæg.

Jeg har intet videnskabeligt belæg for dette, men er overbevist om at det er sundt at tage lidt GHB oveni, hvis man absolut skal tage amf. Men det er naturligvis sundere helt at undgå amf.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]