<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af tæk: Hehe men fik afvide af der var STOR forskel på NN-DMT og 5-MEO-DMT. NN-DMT skulle være meget kraftigere og voldsommere, end 5-MEO-DMT. [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
Havde ikke tænkt mig at blande de forskellige stoffer, da jeg har lært af mine fejl [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Mht Morning Glory, hvordan virker det så? -/+ ved det, hvor meget ligner det LSD?
[ 11 September 2003: Besked ændret af: tæk ]<HR></BLOCKQUOTE>
Der er en relativ stor forskel på NN-DMT og 5-meo-DMT, sidstnævnte er ikke så visuel orienteret, men mere lyde, 5-meo-DMT er ca. 10 gange mere potent end NN-DMT, hvilket vil sige at det kræver en meget mindre dosis, NN-DMT er mere hallucinogen, nogen siger det er mere euforiserende også, men voldsommere, der vil jeg nu nok mene at 5-meo-DMT er mest voldsomt...
Ja, vi er her alle for at lære, jeg tror nok de fleste af os herinde har lavet en masse fejl iløbet af hvores drug-karriere, men man lærer jo efterhånden af sine eksperimenter gradvis som ens erfaring stiger [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Morning Glory virker lidt i stil med LSD, bare ikke lige så vildt, det er lidt hen af svampe med en lille smule mdma over sig, man bliver dejlig afslappet og får flotte halluer, man lisom svæver lidt når man går, sidst følte jeg mig næsten som Buddha [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
|