Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 11:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Moon and Back
Hey. Mig og nogle gutter er godt igang med at gro vores første grow kit. Det er rigtigt godt igang er snart klar til at blive høstet men vi har nogle spørgsmål først.

En af mine venner får tager pis prøve, nogle der ved om svampe kan spores på sådanne pistests?

Vi har tænkt os at tage dem klokken 7-8 tiden om aftenen og derefter gå en lang tur. Men om det bliver for mørkt osv. er vi lidt i tvivl om.

er der nogle gode ting at have ved sin side når man tripper for første gang. Har hørt nogle rygter om appelsin juice om druesukker.

Vi mangler også en god måde at tørre dem på. vi har tænkt os et stykke avis papir og så oven på en radiator. men når ma n har tørret dem er det så en god idé at skære dem ud i mindre stykker og så tykke på dem i et godt stykke tid?

Da det er vores første trip er vi lidt usikre på hvor meget vi skal tage. Vi har brugt et par timer på at søge og har fundet nogle rimelige gode svar, vores svampe er cubensis B+ og vi har tænkt os at tage 1,5 - 1,7 som første trip.

Tak for hjælpen og Happy trippin.

Dedikeret medlem

hejsa.. jeg mener ikke det kan ses i en normal pistest.. fedt med et homegrowing huh? mht. set og setting så læs lidt rundt her på siden ved hjælp af søgemaskinen f.eks.. jeres tørringsmetode lyder OK, tørt og varmt.. de virker dog bedre/rarere friske, og de kan snildt opbevares i et par dage på køl i køleskabet.. 1,5 lyder af rigeligt som første gang.. start lavt, man kan altid redosere.. det er svœrre den anden vej rundt.. sry for de korte svar.. -skriver fra ps3! happy trippin m8 :peace:

Medlem
Brugeravatar

Så vidt jeg ved bliver der ikke testet for svampe ller andre psykedeliske stoffer i pisprøver.

Hvis I skal gå en tur, vil jeg anbefale at det bliver i et roligt, naturligt område, hvor I selv har så stor kontrol over omgivelserne som muligt. Jeg synes f.eks. biler er ekstremt forstyrrende når jeg er på svampetrip. Det kan også være underligt at støde på andre, udenforstående mennesker, som man skal forholde sig til. Jeg synes personligt at mørke er dejligt på et trip, for så er der mere plads til min egen fantasi.... der kan jo være alt muligt i mørket ;) .... men det er sådan ret individuelt, tror jeg.... der findes daytrippers og nighttrippers og alt midtimellem ;)

Jeg synes selv appelsinjuice er utrolig lækkert under et trip.... i det hele taget frugt og frisk, simpel mad, det dejligt :) Jeg har hørt at det skulle kunne dæmpe trips, det samme med druesukker, men har aldrig oplevet at det skulle have den store effekt.

Tør, frisk, it does the trick :) .... og tyg gerne længe på dem....

Ha et dejligt trip, folkens :)

Junior medlem
Brugeravatar

Vi har fri adgang til at benytte vadehavet og den flotte natur rundt omkring det :) så det er super fedt næsten ingen biler og næsten ingen mennesker. Så er det ihvertfald vores plan so far.

Tak for svarene. Det har ihvertfald givet os en bedre idé om hvad vi har med at gøre her :)

Junior medlem
Brugeravatar

Sådan her ser det ud indtil videre. Billede

Dedikeret medlem

er der hvid skimmel ved bunden af sopperne?.. i hope not

Junior medlem
Brugeravatar

Det har været der før svampene begyndte at gro. Hvis du tænker på det hvide stof agtigt lignene! det var det første der kom.

Junior medlem

Det hvide er sandsynligvis bare mycelium, ikke nogetaat Være nervøs for ;-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]