Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 00:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg låner lige tråden da trådstarter har fået svar på sit spørgsmål.

SPØRGSMÅL: Hvad vil konsekvensen være af følgende teoretiske situation?
Jeg står med en joint i hånden. For eksempel i en park.
Politiet kommer tilfældigt forbi og ser mig på 20 meters afstand med jointen.
Jeg skynder mig at smide jointen et par meter væk.
Politiet finder naturligvis jointen - men jeg nægter ALT kendskab til jointen og siger evt. at det bare var en smøg jeg smed væk før.

Medlem

Til frækfyr: Politiet er ikke dumme, og hvis de så dig kaste jointen, og derefter tager den op så kan de nok sagtens smide en bøde i hovedet på dig uanset hvad du siger, eftersom jointen stadig vil være tændt osv. :)

Medlem
Brugeravatar

For at kunne give mig en bøde skal jeg vedkende at jeg var i besiddelse af jointen (SVJV). Slæber de mig i retten eller hvad kan man forvente hvis jeg bare nægter?

Medlem
Brugeravatar

For at kunne give mig en bøde skal jeg vedkende at jeg var i besiddelse af jointen (SVJV). Slæber de mig i retten eller hvad kan man forvente hvis jeg bare nægter?

Ja det gør de. Pansernes vidneudsagn tæller desværre meget højt i en evt. retssag. Jeg røg en joint da tre ulækre civiloste kom bagfra og smed mig i jorden. Fordi jeg er sådan en ninja, nåede jeg at kaste jointen alt hvad jeg kunne, og da det var mørkt kunne de ikke finde den. De tilbageholdte mig i små ti minutter, imens de ledte efter jointen, som jeg hårdnakket påstod var en cigaret, men tilsidst fandt de jointen. Hvis du har en virkelig god advokat, kan du måske godt vinde sådan en retssag, men tre civilostes vidneudsagn vil altid være nok til at overbevise en dommer, om at det var en joint de havde set mig ryge.

Medlem
Brugeravatar

Hvad med at slukke og så spise jointen? Vil det mon være en ide? Jeg kan mildest talt sluge alt (HÆHÆ)...
Lidt tobak, papir og hash er vel ikke skadeligt?

Medlem
Brugeravatar

ACAB...

Medlem
Brugeravatar

ACAB, ja. Derfor synes jeg også det vil være passende at dem der har lyst, deler deres erfaringer med osten og evt. videregiver små tricks :)

Medlem
Brugeravatar

Heh true dat. Cant dig no pig :) Men ja, du kan godt sluge jointen, men i så fald vil jeg hellere anbefale dig at løbe; det er sjældent at ost virkelig løber efter dig (hvis du ellers kan løbe hurtigt), og hvis de fanger dig, blir de sure og skælder dig ud. Det er i hvert fald min erfaring. Run forest, Run!

Senest rettet af KRK 08 nov 2012 01:26, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Nu er det bare ikke i alle situationer, at du kan løbe :(

Medlem
Brugeravatar

Så kan du æde jointen når du ikke føler du kan løbe?

Medlem
Brugeravatar

Ja. Hvis man vil løbe, så er det selvfølgelig begrænset hvornår man får brug for at æde jointen - men jeg holder nu på at der er situationer hvor du ikke kan løbe.

Medlem
Brugeravatar

Hvis man har tid nok til at gøre noget ved jointen, så ville det da være bedre at flå mixet ud og få det spredt ud på jorden/græs osv. For så får de godt nok problemer om at bevise at der var noget hash/skunk i den.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har ikke orket at læse hele tråden. Men hvorfor ikke bare smide den på jorden, og mase den fuldstændig i stykker, med foden? Så kan de helt sikkert ikke gøre noget.

Medlem

Hej.

Jeg har flere venner som har fået bøde for "1 stk. joint".

Hvis man står og ryger og der kommer betjente. Vend jer blot om, pil gløden af jointen og pust til.

Har også været ude for en latterlig lang diskussion med to betjente der stod og løj om at de havde set mig smide noget hash fra mig, selvom jeg var 100% sikker på at det højst var den ene der så det. Og de stod også og sagde at det var usandsynligt at jeg havde smidt et cigaret skod som jeg sagde, fordi det havde regnet kort for inden og alle de skoder der lå på jorden var våde... Det var simpelthen for dumt. Så de stod og kiggede efter et "tørt" skod på jorden.

Det endte så med at jeg accepterede bøden, da det nok ikke ville gå specielt godt med en 17-årig mod 2 klamme panser svin, i retten.

/frihed

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg låner lige tråden da trådstarter har fået svar på sit spørgsmål.

SPØRGSMÅL: Hvad vil konsekvensen være af følgende teoretiske situation?
Jeg står med en joint i hånden. For eksempel i en park.
Politiet kommer tilfældigt forbi og ser mig på 20 meters afstand med jointen.
Jeg skynder mig at smide jointen et par meter væk.
Politiet finder naturligvis jointen - men jeg nægter ALT kendskab til jointen og siger evt. at det bare var en smøg jeg smed væk før.

Hvis du absolut skal ryge i alt offentlighed, så få kendskab til teknikken så du kan puste jointens indhold ud på gaden. Det er vist noget med at man skal rulle den mere løs i bunden, slukke gløden og så ellers bare puste til. Jeg ved det ikke helt! Prøv at lav lidt research. Any way, hvis jointens indhold ligger på jorden og er blevet trådt og skubbet til med foden, så kan panserne ikke rigtig gøre særlig meget ved det. Man skal bare benægte. Den bedste metode ville nok være, at kaste jointen i en sø, å, kanal etc. Hvis man nu befinder sig i nærheden af sådan en.

Medlem
Brugeravatar

Det er en dum ide at spise jointen, hvis der er nikotin i vil du blive meget syg af det...

Medlem

Det er en dum ide at spise jointen, hvis der er nikotin i vil du blive meget syg af det...

Så slemt synes jeg nu ikke det er. Det ville jeg i hvert fald hellere end gerne gøre, hvis det betød at jeg sparede 2000kr.

Desuden kan man vel bare kaste lortet op igen bagefter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
hvis det er ren pot eller skunk så det bare bonus at æde jointen X)

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]