Hey psychedelia..
- Jeg har før i tiden røget meget hash, også stoppede jeg forbruget pga. jeg skulle dengang tage kørekort, starte i skole osv.. også fik jeg en kæreste og hængte bare i med ikke at ryge hash... nå, men lad os komme til det jeg vil spørge om

...
Jeg har ikke røget hash i godt og vel 2 år, den er smuttet to-tre gange på de 2 år(hvilket ihvertfald er 1 år siden nu)... så her torsdag, fredag har jeg røget en lille pind hver aften med ca. 0.3-0-4 i, chillede med musik. (over flere gange på aftenen, for ikke at blive for skæv jo) lørdag røg jeg en pind klokken 12-13.00 ca. og så en igen om aftenen hvor jeg bare chillede med musik osv...
- røg ikke søndag, og her i dag mandag er jeg stadig sådan lidt "rundt på gulvet agtig" hvis i kender følsen, ikke noget helt vildt noget, føler mig bare lidt uoplagt/uvirkelig/fra den - langsom osv. you name it.. og måske lidt paranoid?
- ville spørge om i har prøvet noget i samme stil? og er det meget normalt når jeg ikke har røget i 2 år at jeg måske startede for "hårdt" ud over de 2-3 dage der

//Peace!