Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 19:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: kodien
Medlem

hey psy her i tirsdags besluttede jeg mig for at ville lege lidt med kodien så jeg kørte på apoteket og købte kodimagnyler og i matas efter citronsyre så fuglte jeg ellers bare den guide der er her på siden det var med 20 kodimagnyler og redoseret med 5, 2 timer efter det svare til 240 mg jeg tog også et par bonghoveder men syntes ikke det slog så godt igen dagen efter gjorde jeg det med 30 svarende til 288 mg og røg noget bong der ramte euforien ret voldsomt og blev godt nok også lidt lam i fjeset så dagen efter igen gjorde jeg det med 35 svarende til 336 mg og røg et halvt gram god hash i bong der blev jeg godt nok lam i hele kroppen men troede det var pga. hashen men dagen efter røg jeg et halvt g uden kodien og jeg blev ikke nær så lam så jeg tænker nu at jeg ville køre på apoteket igen imorgen hvor jeg også har 1 gram hash :D så tænker jeg lidt på at springe ud i 45 svarende til 432 mg eller ville min tolerance være faldet ned jeg får hård mave og en lille smule kløe skal dog nævnes at den kløe er så mild at man ikke lægger mærke til den :D?? fortsat god weekend

Titel: Re: kodien
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Hvad med at holde en god pause? Lyder til du er godt på vej ud i et usundt hverdagsbrug af kodein. Et godt råd er at holde opiater til en gang om måneden max. for at undgå tolerance. Bare et forslag.

Medlem

hvor mange dage ville det tage at banke tolerancen helt i bund hvis man indtager 2-3(et glad magnyler) doser?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som jeg skrev før, så foreslår jeg at du venter en måneds tid før du overvejer at tage kodein igen :) Man skal respektere opiater, ellers tager de dig i røven før du ser dig om.

Medlem

jeg tænkte mere på ugentligt indtag ville der blive bygget tolerance der :D?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja der vil. Det er selvfølgeligt også ret individuelt, men Jeg har selv prøvet at holde et brug af kodein til en gang ugentligt, men fik problemer med tolerancen allerede efter et par gange.. Så vent hellere lidt længere tid. Så er oplevelsen også meget mere lækker når du kun gør det "on special occasions" Charmen går hurtigt af det. eller endnu værre, du er hooked før du ved at det, hvis du gør det for tit.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a curious mind
Som Jilismak siger, vent noget tid med det så det ikke mister charmen. Det er pisse nederen at finde sig en eufori som man egentlig nyder, og så ødelægge det fordi man er grådig - det er som at putte din yndlingssang på repeat i en uge i træk. Men med substanser er det bare endnu værre - det daglige indtag ender med at blive en irriterende nødvendighed i stedet for en rus man nyder!

Så mit råd er, nyd det gram røg du får, du kan eventuelt indtage det oralt i en brownie (hvis du leder efter en god lammer;) ).

EDIT; Og når du igen forsøger dig med kodein ekstrakt så prøv at starte med 300 mg. Det burde lamme dig ordentlig når du ikke har tolerance, hvis du føler kan du redosere samme aften, med aldrig flere dage i træk.

Medlem

jeg har tænkt mig at prøve igen på lørdag uden røg også med ca. 400 mg og jeg har noget transportsyge/alergi-piller liggende som jeg har tænkt mig at sluge sammen med mit ekstrakt lyder det som en okay ide :D?

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Det er en dårlig idé at blande opiater med noget som helst andet end hash eller kaffe, der kan opstå en synergisk effekt der i værste fald slår dig ihjel. Opiat-benzo blandingen er noget af det, der dræber allerflest mennesker i narkoverdenen.

Pas på med opiater ugentligt. Måske kan du styre det i en periode, men får du pludselig en personlig nedtur har du redskabet til nem flugt lige ved hånden.
Den ene gang jeg brugte opium med en for lav frekvens (to gange på en uge), tænkte jeg på opium næsten hele tiden i ugen efter - og jeg har ellers ikke verdens ringeste selvdisciplin. Så hold nu minimum en måneds pause, pas på dig selv dude.

Medlem

jamen der er jo ikke rigtig noget misbrugspotentiale i kodien da der er en grænse for hvad man kan omdanne så det sætter jo selv en grænse der gør at du ikke kan være lam hver dag :)?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
jamen der er jo ikke rigtig noget misbrugspotentiale i kodien da der er en grænse for hvad man kan omdanne så det sætter jo selv en grænse der gør at du ikke kan være lam hver dag :)?

Jeg tror vist lige, du skal læse lidt op på opiater og opioider. Selvfølgelig er der misbrugspotentiale i kodein.

Medlem

jamen der er ikke så meget information men har læst et par steder at man kun kan omdanne ca 400 mg i døgnet eller sådan noget eller tager jeg helt fejl :D?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Abstinenser vil skide på hvor meget du kan omdanne.. Hav respekt og pas på dig selv.

Medlem

det er da heller ikke overforbrug at tage det hver lørdag :D?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Slet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Som de andre siger bør du nok holde en pause, det lyder lidt somom du er ved at udvikle et hverdags (mis)brug af kodein. Prøv at se om du ikke kan holde dig til weekenderne med at lamme dig, der er ikke noget værer at ende ud i et hverdags misbrug uden at lægge mærke til det før alle bivirkningerne slår ind - har jeg hørt.. :)

Husk på at din tolerance falder når du holder pause imellem weekenderne, så dosen skal nedjusteres herefter.

Good luck. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a curious mind
Jeg vil også sige at du er ude på dybt vand.
Ærlig talt, så lyder du allerede afhængig af at være lam, og så ved jeg at du vil skide på at vi siger du ikke skal gøre det. Vi siger det jo fordi mange af os allerede kender det at være afhængig, og det er ikke noget man ønsker for nogen, for det er en ond cirkel.

Men for HR skyld: hvis du tager køresyge medicin samtidig, så tag kun 1-2 stykker - det hjælper på den kvalme og svimmelhed opiater kan give. Men hvis du tager for mange kan du komme ud i et delirium (Google!) eller livsfarlig tilstand.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Du er da for dum raller.. Helt ærligt.. Kan SAGTENS følge dig i hvor fed en rus opioider giver, men helt ærligt... Medmindre at du absolut ingen fremtidsudsigter har i dit liv - her tænker jeg både socialt og karrieremæssigt, så burde du gøre klogt i at droppe "ugentligt indtag". Been there, done that.. Og gæt hvad der skete?

Medlem

jamen jeg tænker jo på en dose af 400 mg lørdag aften med film og puder :D?

Medlem

og jeg kender ikke engang rusen endnu så jeg har ikke specielt lyst og overvejer faktisk at købe et gram røg istedet da jeg har prøvet kodien ca. 6 gange inden for et halvt år og syntes kun jeg kunne mærke noget de sidste to gange med 300+ mg og bong også tænker jeg at det er bongen men når jeg kun ryger så er det ikke ligeså lækkert som da jeg tog 300 mg kodien og røg et halvt g :D kan det passe at jeg først har kunne mærke noget der skal lige nævnes at jeg er en stor gut på 2 meter og 105 kg :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]