Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 aug 2025 23:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej Psy.

Jeg har fået skaffet mig nogle Ritalin uno 20mg kapsler fra en ven, og havde tænkt mig at afprøve dem.
Inde i kapslerne er der små kugler med depot effekt. Jeg havde forestillet mig at indtage dem nasalt.
Derfor er det nødvendigt at jeg knuser dem, men hvordan gør jeg dette?
Jeg har før prøvet mig frem med 2 skeer, men det er sværere gjort end sagt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Du kunne prøve at lægge kuglerne ind i mellem noget papir du folder et par gange, og så banke lidt på det med en hammer? Har aldrig selv prøvet det :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

Hej mester ..-. har gjort det en mange gange , det er ikke særlig svært Det bedste er en kaffe kop og en salt kværker eller hvad det hedder , Du kan også bare tage et papir og folde det nogle gange på midten på kryds og tværs og så bruge et hævekort, trygge lidt til og køre kortet godt rundt og presse oven på .. :roll:
men hvis du spørger mig lyder det som en dum ide hvis du ikke har prøvet det før .. Hvis du endelig vil være høj/blæst så skaf dog noget afetamin istedet Det smager meget bedre virker meget bedre og sviger ikke på den klamme måde som noget ritalin gør .. Peace! :?

Medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet at tage Ritalin flere gange. Både nasalt og oralt.
Sidste gang opløste jeg nogle piller i noget vand og inddampede det til jeg fik noget mere rent pulver,
fremfor alt det kalk og andet der ellers er i.

Jeg har aldrig prøvet med Ritalin uno, og det er nemlig derfor jeg spørger :-)

Medlem
Brugeravatar

Tøm indholdet ud i bunden på en deo spray (eller lign.) og knus dem roligt med en ske/skruetrækker eller andet du har. Det er den måde jeg selv og mine venner har gjort det på.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Et shotsglas virker også godt sammen med skruetrækkeren.

Medlem
Brugeravatar

Jeg fulgte Twdvks råd og tog en skruetrækker og et almindelig glas med flad bund.
Det tog mig 15-20 minutter at knuse alle kuglerne til fint pulver.

Tusind tak for hjælpen og alle rådene :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Det der er total spild af tid drenge...

Du tager det bedste fra de råd du har fået, altså et stykke papir du folder på midten, smider indholdet af kapslerne i det foldede papir, tager en ske og wupti, 1½ minut senere er der helt fint pulver.

Hvis kuglerne ligger samlet i en bunke kan du gøre det, efter du har knust dem, lige at få spred materialet ud i et tyndere lag og give det en tur mere med skeen mellem et stykke foldet papir. ;)

Junior medlem

Hmm jeg hælder sku bare kuglerne ud på at spejl og bruger et plastik kort til at knuse dem, tager 2 minutter at knuse 60 mg ca. Hvis du knuser dem ordenligt sviger din næse altså ikke! Ellers har jeg en grinder hvor jeg bruger bunden til at knuse dem istedet for et kreditkort, det er endu mere effektivt ;).

Held og lykke, men sørg nu for at det er 100% pulveriseret, ellers bliver du mere irreteret over den næse sviger end du får ud af det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
^ Det er en elendig idé (spejlet), det springer jo udover det hele hvis du ikke har et "lukket miljø" at knuse kuglerne/krystallerne i. Pak det ind i papir så du kan finde det igen når det er knust ;)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Har altid bare gjort det mellem to betalingskort af en art, aldrig været noget problem ;) Man skal bare gnide dem meget hårdt mod hinanden, så sker der hurtige mirakler

Junior medlem

Jeg har været på ritalin uno i 5 år og misbrugt de fleste af dem jeg har indtaget.

Som regel knuser jeg dem i en mordor, en keramik kop og med en ske, grinder, i et askebæger med bunden af en sprittush, i en skål med bunden af en træsyl ske med så fladt hoved som muligt. Foretrækker mordoren da et glas 40ere er pulveriseret på 4 sek.

Som regelt har jeg altid suget et glas 40ere på en gang om morgenen. Det giver mig sindsro og overskud til at eksistere.

Ritalin uno minder meget om cola men jeg foretrækker rita og line da nedturen efter virkningen er fuset ud ikke er så voldsom sm på cola.

Har været misbruger i 14 år af hash, pot, nol, skunk, amfetamin, lægeordineret amfetamin sulfat, ritalin, ritalin uno, motiron, medikinet, strattera, concerta, ketamin, DMT, 2cb, lsd, MDA, mdma, ecstasy, spids nøgenhat, kokain, alprazolam, stedsolid, rivotril, halcion, subzone, micro dots, dexofan, marzine, valium, alle former for benzodiazepiner, metadon, zyprexa, olanzapin, truxal,melatonin, circadin, lamotrigin, lyrika, seroquel, mirtazapin, cisordinol, dolol, lattergas, lightergas, benzin, deo, hårspray,alle former for gas, abilify, nozinan, tradolan, norit, asma ndhalaorer, alt det antipsykotiske præparater vi har herhjemme, ketogan, stillknox, imozop, imovane, lansoprazol, crack, alkohol,efedrin, thermerpower, koffein tabs, truker drugs og jeg ku blive ved..

Ved en hel del om hvordan stoffer virket på hjernen, krop og sind da jeg har det trykt og godt med at vide hvad der foregår.

Rita virker i 1.5timer men hvis jeg mærker helt efter max 2 timer. Jeg får kun 4-5 gange 40mg rita om dagen lige nu da je arbejder på at blive medicinfri. Så får jeg 40mg strattera, 30mg lansoprazol og 2x10 mg olanzapin.
. Det fungerede jeg godt nok på men havde sidemisbrug af 10g ammo om dagen og et glas 40mg ritalin uno om dagen + det

Det bedste medikament jeg har taget i mit liv er helt afgjort ritalin uno men DMT er meget tæt på at ryge ligeså højt op.

Senest rettet af 40mgritatak 31 jul 2013 00:54, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
^Enig

Dedikeret medlem

Jeg har været på ritalin uno i 5 år og misbrugt de fleste af dem jeg har indtaget.

Som regel knuser jeg dem i en mordor, en keramik kop og med en ske, grinder, i et askebæger med bunden af en sprittush, i en skål med bunden af en træsyl ske med så fladt hoved som muligt. Foretrækker mordoren da et glas 40ere er pulveriseret på 4 sek.

Som regelt har jeg altid suget et glas 40ere på en gang om morgenen. Det giver mig sindsro og overskud til at eksistere.

Ritalin uno minder meget om cola men jeg foretrækker rita og line da nedturen efter virkningen er fuset ud ikke er så voldsom sm på cola.

Har været misbruger i 14 år af hash, pot, nol, skunk, amfetamin, lægeordineret amfetamin sulfat, ritalin, ritalin uno, motiron, medikinet, strattera, concerta, ketamin, DMT, 2cb, lsd, MDA, mdma, ecstasy, spids nøgenhat, kokain, alprazolam, stedsolid, rivotril, halcion, subzone, micro dots, dexofan, marzine, valium, alle former for benzodiazepiner, metadon, zyprexa, olanzapin, truxal,melatonin, circadin, lamotrigin, lyrika, seroquel, mirtazapin, cisordinol, dolol, lattergas, lightergas, benzin, deo, hårspray,alle former for gas, abilify, nozinan, tradolan, norit, asma ndhalaorer, alt det antipsykotiske præparater vi har herhjemme, ketogan, stillknox, imozop, imovane, lansoprazol, crack, alkohol,efedrin, thermerpower, koffein tabs, truker drugs og jeg ku blive ved..

Ved en hel del om hvordan stoffer virket på hjernen, krop og sind da jeg har det trykt og godt med at vide hvad der foregår.

Rita virker i 1.5timer men hvis jeg mærker helt efter max 2 timer. Jeg får kun 4-5 gange 40mg rita om dagen lige nu da je arbejder på at blive medicinfri. Så får jeg 40mg strattera, 30mg lansoprazol og 2x10 mg olanzapin.

Havde et. Par år hvor je var medicineret sådan er; 4x4o uno, 4x54 concerta, 4x40 mg strattera, 2x20 mg zyprexa og 30 lanzo. Det fungerede jeg godt nok på men havde sidemisbrug af 10g ammo om dagen og et glas 40mg ritalin uno om dagen + det løse.

Jeg forstår ikke at i kan få en virkning ud af så få miligram som i beskriver. Hvis jeg suger under 5x40mg uno er der kun en virkning indtil smagen af ritalin uno ikke er oppe i næsen længere.. Ca 20 min. ER lidt misundelig men jeg ved heller ikk helt om jeg tror på at i får virkning ud af så lidt.

Det bedste medikament jeg har taget i mit liv er helt afgjort ritalin uno men DMT er meget tæt på at ryge ligeså højt op.

det ka på ingen måde være sundt at tage de doser du beskriver!!!!
jeg ka oss ryge en 10 grams fed og stadig gå hjem, kontra en nybegynder: hvor et par hvœs er nok.. tilvœnning og tolerance! Pz out

Junior medlem

Jeg røg også hash de første 4 år af mit misbrugsliv. Ca. Et gram standard om dagen men jeg følte mig så påvirket at alt gik i stå for mig. Udvikling, socialt samvær og i det hele taget fungerede jeg slet ikke.

Med ritalin uno i de doser jeg får er det lige omvendt... Det gir mig det ekstra overskud jeg ellers mangler for at kunne være i mig selv og fungere.

Medlem

Havde et. Par år hvor je var medicineret sådan er; 4x4o uno, 4x54 concerta, 4x40 mg strattera, 2x20 mg zyprexa og 30 lanzo. Det fungerede jeg godt nok på men havde sidemisbrug af 10g ammo om dagen og et glas 40mg ritalin uno om dagen + det løse.

Det overrasker mig du ikke er død på de sindssyge mængder stimulanser. Har aldrig hørt noget så sindssygt før..
Medmindre du lyver/troller, er det der bare unreal.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup

Det overrasker mig du ikke er død på de sindssyge mængder stimulanser. Har aldrig hørt noget så sindssygt før..
Medmindre du lyver/troller, er det der bare unreal.

Jeg har desværre set det før. Det er ikke helt urealistisk, men det kræver dog at man trapper op over længere tid.
Det er ikke helt fair at du dømmer posteren som løgner, på baggrund af det han poster.

Hvis personen havde råd til 10 gram amfetamin på daglig basis, så har det højst sansynligt været voldcuttet amf, og derfor kan du ikke regne med doserne.

Medlem

Jeg har desværre set det før. Det er ikke helt urealistisk, men det kræver dog at man trapper op over længere tid.
Det er ikke helt fair at du dømmer posteren som løgner, på baggrund af det han poster.

Jeg dømmer ham ikke som løgner. Jeg siger bare, jeg håber han lyver eller troller, fordi det er bare sindssygt, og ekstremt farligt for ham.

Medlem

Geografisk sted: Esbjerg
Jeg har også taget ritalin en del, men jeg bliver meget hurtig tolerant overfor det. Altså første gang efter en lang pause virker bare 2 tabletter oralt rigtig godt. Men hvis jeg tager 2 mere på et tidspunkt derefter er effekten meget lille og 2 mere igen og der er nærmest ingen effekt, kun bivirkningerne. Venter jeg en uge kan jeg gentage systemet.

Junior medlem

Nej jeg lyver godt nok ikke. Den er go nok. Har fået ct + mr scanning som viste at jeg var 100% funktionel uden skader og med et rigtigt stærkt hjerte trods mit "høje" indtag af substanser igennem årene. Derimod har jeg haft voldsomme psykiske men efter misbruget.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]