Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 15:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Ok tak for info med kombo.. Ved du om det samme gælder hvis man ryger dope?

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
ja, det gør det helt bestemt! Det gælder alle opioider der blandes med benzoer...

Måske den største OD-årsag der findes..

Svar med citat  
Junior medlem

Oki.. Mange tak.. Har faktisk leget lidt med det før uden at være helt klar over om det var cool eller ej.. Men tak for hjælpen :-). Har du nogen ide om hvor lang tid man bør vente efter at have taget benz?? Hvis jeg nu eks tog en til middag og en for 2 timer siden ( føles lidt som alm 5 mg stes ).. Hvor lang tid ville du vente med at ryge ( ikke vildt meget ) så?

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Oki.. Mange tak.. Har faktisk leget lidt med det før uden at være helt klar over om det var cool eller ej.. Men tak for hjælpen :-). Har du nogen ide om hvor lang tid man bør vente efter at have taget benz?? Hvis jeg nu eks tog en til middag og en for 2 timer siden ( føles lidt som alm 5 mg stes ).. Hvor lang tid ville du vente med at ryge ( ikke vildt meget ) så?

Det kommer an på hvilke benzo du har taget. Du kan finde halveringstider på benzoer her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_benzodiazepines
Du kan sagtens ryge noget tjald nu, der er ikke noget der :)

Edit:
De er hvide med delekærv på den ene side og M20 tryk på den anden side..

Jeg kan ikke finde metadon på 20 mg hvor der er delekræv på den ene side og M20 på den anden. den HIF linker til er uden delekræv. Den eneste anden 20 mg metadon jeg kender er med delekræv men er blank på den anden side. så vær lige opmærksom på det. :)

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg syntes du skal vente mindst et døgn - hvilket benzo-præparat har du taget? Der er jo stor forskel på halveringstiderne præparaterne imellem, der kan spænde fra få timer til flere døgn..

Edit:

Annuller beat me to it... Men han/hun mener vist ikke tjald, men heroin, ikk?

Svar med citat  
Junior medlem

Suk.. Jo det var heroin jeg mente.. Jeg aner ikke hvad det var for nogle benzoer jeg fik :-(... Nå det må vente til i morgen.. Ryger ikke den fede - bliver aaaalt for mystik af det ( for mange svampe tror jeg ;-) )
:-D... Takker for hjælpen!!

Svar med citat  
Junior medlem

Det med delekærven havde jeg slet ikke set.. Men ellers ligner de på en prik.. Myyyystisk...

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Havde det lidt på fornemmeren at det ikke var tjald :P Vent med at ryge dit dope til du ikke er påvirket af benzoer mere :)

Svar med citat  
Junior medlem

Er lige blevet informeret om at på siden med billedet af den der metadon pille står der at det er med delekærv :-).. Nå men der kommer en dag i morgen :-).. Godnat og tak :-)

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Den hvor der står M20 på er uden delekræv og den med delekræv er blank på den anden side, andet kan jeg ikke finde. Du må gerne smide et link hvor du har fundet den, hvor der står M20 og med kræv. Evt. et billede af dine egne tabletter, hvor man kan se begge sider og et hvor en står på højkant, for bedre at kunne identificere dem :)

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]