Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 21:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg går og tænker meget over hvornår, og om det skal være alene, og jeg ved ikke endnu.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Sørg for at der er en kammerat der kan komme dig til undsætning, hvis alt skulle gå galt. Ikke at jeg tror det vil, men det er nu rart at have i baghånden :)

Håber virkelig du får en fed tur ud af det! Vil så gerne selv prøve at rigtig trippe på mescalin, men det er endnu ikke lykkedes mig :(

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu er jeg ved at føle mig klar. Jeg har læst og læst, og jo mere jeg læser jo mere tror jeg at det nok skal blive rigtig godt. Hvis jeg tidligere havde sat mig seriøst ind i virkningen af meskalin havde jeg nok prøvet det for mange år siden.

Jeg læser sommetider i trip rapporter, på engelsk, at folk tager noget anti svimmelheds/kvalme medicin 1 time inden de spiser kaktus.
Kan ikke lige finde noget navn på medicinen lige nu, eller huske hvor jeg har læst det, men vil spørge om der er nogen som har erfaringer med det?
Er det piller mod transportsyge?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du kan prøve med noget ingefær. Det er godt mod kvalme, og har også læst flere steder at folk har brugt det i forbindelse med meskalin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
^^^Køb det frisk.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

I dag var dagen hvor det skulle ske. Jeg har hele ugen forberedt mig, primært ved at rydde godt og grundigt op og gøre rent i mit hus, og købt ind så jeg havde hvad jeg kunne få brug for. Jeg har også spist sundt hele ugen op til, og motioneret. Desuden vapede jeg ikke noget urt, eller spiste kager i går.
Jeg ville gøre det alene, men havde en som jeg skrev med undervejs for at fortælle hvordan jeg havde det, og vi var enige om at fik jeg behov for det så ville han komme med det samme. Jeg havde også en stesolid klar, og jeg havde også fortalt ham hvor den var, i tilfælde af at jeg ikke selv pludselig kunne overskue at den mulighed var der.

Jeg lavede en te, af frisk revet ingefær, et blad mynte, sukker og lidt citron, og det brugte jeg til at sluge meskalin-lakridserne med, og resten af kruset gik jeg op nippede til den næste times tid.
Kl. 08.40 begyndte jeg at spise dem, og kl 09.00 spiste jeg den sidste.
Jeg havde besluttet mig for 12,5 cm, velvidende at det nok var en lille dosis, men jeg var nødt til at prøve sådan en først, for at udelukke at min Peruvianus var et ekstra stærkt eksemplar.
Den eneste effekt jeg bemærkede, ud over en svag kvalme den første 1½ time, var at jeg synes at verden så lidt mere ´bright and crispy´ ud, men det kan sagtens være noget jeg bildte mig ind.
Her 5 timer efter jeg spiste det, har jeg vapet lidt urt, uden at der skete andet end at jeg blev høj.
Så næste gang skal jeg op i nærheden af 25-30 cm.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Den første underjordiske by over jorden
Du var meget velforberedt, og lagde ud med en lille dosis. Begge dele er klogt. Men alligevel ærgerligt, at du ikke fik noget ud af det efter de mange forberedelser. Ser frem til at høre, om du har mere held næste gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]