Hash får dig ikke til at stoppe med at drømme, hjernen skaber mere DMT dvs du drømmer mere.. Jo mindre dmt hjernen producerer, jo nemmere og mindre vilde er drømmene at huske..
- Troede i havde mere styr på facts herinde og ikke bare smed rundt omkr beskyldninger til højre og venstre
Er det det her indlæg jeg skal forholde mig til?
Igen er det 100% spekulation fra din side, men du hævder at det er faktum, fordi bar sårn 5+ af dine random venner (fnis) påstår det? Der er stadig ingen facts på bordet. Og dit indlæg jeg citerede, synes jeg ikke giver særlig meget mening:
"Hash får ikke en til at stoppe med at drømme" - enig, jeg har drømt vilde ting på hash/cannabis. Men ved længere tids forbrug af det, så kan det godt være, at jeg drømmer, men kan
intet huske af drømmene (hvilket jeg kan, hvis jeg er ædru).
Og du skriver, at hjernen skaber (producerer) mere DMT, dvs man drømmer mere - producerer mere når man er skæv? Når man ikke er skæv? Er igen i dyb, dyb fortvivlelse, over hvad du rent faktisk mener. Helt vildt fortvivlet.
Og igen, spekulationer 101: "Jo mindre dmt hjernen producerer, jo nemmere og mindre vilde er drømmene at huske.. "
Ren snak.
Jeg har hørt fra alle mine FB-venner, at jo mere jeg liker deres madbilleder fra fucking iPhones, jo mere nedern visuals får jeg, hvis jeg skal trippe. De bliver rigtig instagram-like, men det kan måske også være fordi, at min hjerne producerer mindre DMT, når jeg liker så mange madbilleder fra fucking iPhones.
BLABLABLALBALBalbpab